Die hoort bij Nienke.. Geluidsman ofzo??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy, aangenaam![]()
Wie is die jongen die aan tafel zit?
Het hulpje van Disco Nienke....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy, aangenaam![]()
Wie is die jongen die aan tafel zit?
Jawel, maar ze doen het toch. Zij trekken zich toch ook niets van Huub aan. Waarom mag die vader dan zijn mening niet geven. Waarom mag die vader niet voor zijn dochter op komen en wordt er gemakshalve dan maar gezegd, dat die vader alles voor zijn dochter beslist en Claire niets zelf kan beslissen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zei Huub niet iets tegen zijn moeder dat hij het daar niet mee eens was?
Je ziet het goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus nu de kans op een miljoen in zicht is, komen die mensen ineens vanonder hun steen gekropen? Of zie ik dat te zwart.
Dat Bwian nog kan lopen,ongelooflijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:32 schreef Danchelle het volgende:
Stream 3 en 4 kunnen weer op mute, ik heb geen veren meer....
Als de vogelpest weer uitbreekt moeten Brian en Amanda ook opgehokt wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:32 schreef Danchelle het volgende:
Stream 3 en 4 kunnen weer op mute, ik heb geen veren meer....
Vreemd. Omdat ze geen vriendinnen meer over heeft en eindelijk beseft dat mama niet naar haar omkijkt, denk ik dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je ziet het goed.
Maar Dellie had voordat Oma contact met haar zocht, geen goed woord voor het mensje over, en nu is het allemaal halleluja
Jawel, dan mag je wel een mening hebben. Maar hier geven somige geen mening, die oordelen gelijk. En dat is volgens mij heel wat anders.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als je geen kinderen hebt of geen dochters in die leeftijd, mag je geen mening hebben over de ouder-kind relatie in huize Recourt?
Wat een bullshit!
Het wordt gewoon hoog tijd dat papa Ron het fietstoeltje van Claire van zijn bagagedrager haalt.
Ze wil cp's vragen uit de gezamelijk potquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:39 schreef Deisyy het volgende:
Huub wenst Claire succes?
Ik zou zeggen, houden zo. Want volgens mij kan je beter praten met de hond van je buurman als dat je post hier. Hier zeggen ze steeds dat je moet reageren op de streams en niet op de man / hond .quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik moet je zeggen dat ik laatst een leuk gesprek had met het hondje van de buurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |