quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:01 schreef ericahysterica het volgende:
mike: je zit lekker warm in de vuilniswagen je moet af en toe naar buiten.
amanda:de story gaat de babykamer van nadia en dennix inrichten
en ach, al zal het maar net zo lang duren, als de kooi duurt, als ze het maar leuk hebben nu.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
en toch, als ik Claire en Huub zo in de keuken zie staan en hij kust haar en zij streelt zijn gezicht, dan vind ik ze wel lief. Nep of niet, vind het wel lief.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:01 schreef Ziet het volgende:
palma heeft het leuk gehad in ieder geval
"dat ik dit nog mag mee maken!
ik heb zelfs het weerbericht gedaan!"
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
en toch, als ik Claire en Huub zo in de keuken zie staan en hij kust haar en zij streelt zijn gezicht, dan vind ik ze wel lief. Nep of niet, vind het wel lief.
ow nu ga ik toch echt twijfelen was het nou de party of de story....quote:
Och en eigenlijk is het ook wel een beetje een gevalletje van 'comes with the job'. Al sje niet wilt dat je 'partner' dit soort dingen doet, dan moet je niet met iemand gaan die op deze manier in de schijnwerpers staat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:57 schreef Desii het volgende:
Och ik begrijp haar pa wel.... maar als ik hoorde hoe die zoen gebeurde, zou ik mezelf er niet druk om maken.... en zowiezo moet hij zijn dochter vrij laten in haar keuzes..
Meisje werd door de productie uit het publiek gehaald en gaf Huub een gewone zoen op de mond, waarop de presentator & publiek zei... tongzoenen, tongzoenen.... meisje komt terug en ze hebben nog geen 2 sec. gezoend...
Mooi rood hart hebben we!quote:
Wat ze moet gaat het niet over...... ze proberen die keukentafel gewoon per brief na te bootsen.... en de vraag is nog maar of het hele verhaal aan het niet loslaten van de ouders of aan het niet losbreken van Claire ligt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Leandra, dat geldt toch voor iedereen in dat hok. Ze moeten allemaal zonder familie en vrienden, het schaap moet gewoon lekker naar huis, terug naar de keukentafel.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hmm ..Palma het weerbericht gedaan? Dan krijgen we vast storm
Party want daar zijn joop en andries van.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ow nu ga ik toch echt twijfelen was het nou de party of de story....
wow 9x, tijd voor de pammetjes tegeg t hosvirus??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef coldstar het volgende:
Wat een boel shit van Huub zeg. Huub irriteert zich aan de brief van de vader van Claire. Hij vind dat ze 24 jaar is en zich niet als een klein kind moet laten behandelen door haar familie. Denken ze soms dat je een achterlijke ben zegt Huub.
Huub vergelijkt zijn familie met de familie van hem. Huub begrijp echt geen klote van de relatie tussen een dochter en een vader. Het is van de zotte te denken dat de reactie van de vader van Claire te maken heeft met praten voor zijn dochter, of dat de vader van Claire vooor haar alles beslist.
Huub zegt tegen Claire dat hij blij is dat zijn familie zich niet met het spel bemoeit. Huub is waarschijnlijk niet op de hoogte dat zijn broer en zus regelmatig op Nowlive hangen en zodoende ook de eenzijdige reacties leest. Of wanneer Huub weer eens te ver gegaan is, dat zijn zuster even alles goed komt praten op Nowlive. Hoezo zich niet bemoeien met het spel.
Huub is in de veronderstelling , dat alleen hij alles goed ziet en dat de mensen die buiten alles verkeerd zien.
Met zulk vreselijk nieuws dat ze de brief meteen verbrand heeft!!!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
Amanda schreeuwt dat ze nu dus contact met de familie van haar vader heeft. Die heeft ze nog nooit gezien. Van haar OMA en haar NEEFJE!!
Zei Huub niet iets tegen zijn moeder dat hij het daar niet mee eens was?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:04 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt tegen Claire dat hij blij is dat zijn familie zich niet met het spel bemoeit. Huub is waarschijnlijk niet op de hoogte dat zijn broer en zus regelmatig op Nowlive hangen en zodoende ook de eenzijdige reacties leest. Of wanneer Huub weer eens te ver gegaan is, dat zijn zuster even alles goed komt praten op Nowlive. Hoezo zich niet bemoeien met het spel.
Huub is in de veronderstelling , dat alleen hij alles goed ziet en dat de mensen die buiten alles verkeerd zien.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:11 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wow 9x, tijd voor de pammetjes tegeg t hosvirus??
Maar ze vindt haar familie wel SUPERCOOL!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef trettie het volgende:
[..]
Met zulk vreselijk nieuws dat ze de brief meteen verbrand heeft!!!!!
Dus nu de kans op een miljoen in zicht is, komen die mensen ineens vanonder hun steen gekropen? Of zie ik dat te zwart.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:14 schreef noekje het volgende:
Amanda schreeuwt dat ze nu dus contact met de familie van haar vader heeft. Die heeft ze nog nooit gezien. Met haar OMA en haar NEEFJE!!
De aasgieren dus, die denken dat Amanda gaat winnenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef Danchelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Moet er echt ff om lachen,ik zat ook al te tellen
Ondertussen zijn Huub en Claire aan het koken en heeft Amanda het over allerlei verloren familieleden die ineens opduiken
En zo is hetquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De aasgieren dus, die denken dat Amanda gaat winnen
Een ras-echte aandachts hoerrrrquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:18 schreef Ziet het volgende:
wat een lekker kletsmens is nienke zeg!
van de hak op de tak
Bedoel je het laatste of het eerste wat ik postte?quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:11 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wow 9x, tijd voor de pammetjes tegeg t hosvirus??
Net zo verrot als haar stembandenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:20 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe zal de lever van Mannie eruit zien?
Peliezzzzzz, laat dat eerste niet gebeuren,ik zou het niet kunnen verdragen als ik die op 22 mei met haar diadeempje op en een sjerpje om op het overwinningspodium zie staan....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedoel je het laatste of het eerste wat ik postte?
Dus als je geen kinderen hebt of geen dochters in die leeftijd, mag je geen mening hebben over de ouder-kind relatie in huize Recourt?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:18 schreef coldstar het volgende:
Het is natuurlijk heel makkelijk een oordeel te hebben, als jezelf of, geen kinderen hebt of, geen dochters van die leeftijd. Met een hond aan je keuken tafel kom je niet tot zo'n gesprek.
Tot en met vrijdag,morgen is Jaaop sidekick,donderdag amanda en vrijdag Huubquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:22 schreef neo567 het volgende:
Hoelang blijft die DJ Nienke daar ?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:23 schreef Danchelle het volgende:
[..]
Peliezzzzzz, laat dat eerste niet gebeuren,ik zou het niet kunnen verdragen als ik die op 22 mei met haar diadeempje op en een sjerpje om op het overwinningspodium zie staan....
Standaard procedure... kan de inhoud niet tegen haar gebruikt worden door de andere bewoners...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef trettie het volgende:
[..]
Met zulk vreselijk nieuws dat ze de brief meteen verbrand heeft!!!!!
Nou, ik moet je zeggen dat ik laatst een leuk gesprek had met het hondje van de buurmanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:18 schreef coldstar het volgende:
Het is natuurlijk heel makkelijk een oordeel te hebben, als jezelf of, geen kinderen hebt of, geen dochters van die leeftijd. Met een hond aan je keuken tafel kom je niet tot zo'n gesprek.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt gewoon hoog tijd dat papa Ron het fietstoeltje van Claire van zijn bagagedrager haalt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het ff zeker weten, dat is dus echt een schrikbeeld.
Deisyy, aangenaamquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:26 schreef Danchelle het volgende:
[..]
![]()
Aangenaam, Danchelle,absoluut geen fan van Amanda
Die hoort bij Nienke.. Geluidsman ofzo??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy, aangenaam![]()
Wie is die jongen die aan tafel zit?
Het hulpje van Disco Nienke....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deisyy, aangenaam![]()
Wie is die jongen die aan tafel zit?
Jawel, maar ze doen het toch. Zij trekken zich toch ook niets van Huub aan. Waarom mag die vader dan zijn mening niet geven. Waarom mag die vader niet voor zijn dochter op komen en wordt er gemakshalve dan maar gezegd, dat die vader alles voor zijn dochter beslist en Claire niets zelf kan beslissen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zei Huub niet iets tegen zijn moeder dat hij het daar niet mee eens was?
Je ziet het goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus nu de kans op een miljoen in zicht is, komen die mensen ineens vanonder hun steen gekropen? Of zie ik dat te zwart.
Dat Bwian nog kan lopen,ongelooflijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:32 schreef Danchelle het volgende:
Stream 3 en 4 kunnen weer op mute, ik heb geen veren meer....
Als de vogelpest weer uitbreekt moeten Brian en Amanda ook opgehokt wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:32 schreef Danchelle het volgende:
Stream 3 en 4 kunnen weer op mute, ik heb geen veren meer....
Vreemd. Omdat ze geen vriendinnen meer over heeft en eindelijk beseft dat mama niet naar haar omkijkt, denk ik dan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je ziet het goed.
Maar Dellie had voordat Oma contact met haar zocht, geen goed woord voor het mensje over, en nu is het allemaal halleluja
Jawel, dan mag je wel een mening hebben. Maar hier geven somige geen mening, die oordelen gelijk. En dat is volgens mij heel wat anders.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als je geen kinderen hebt of geen dochters in die leeftijd, mag je geen mening hebben over de ouder-kind relatie in huize Recourt?
Wat een bullshit!
Het wordt gewoon hoog tijd dat papa Ron het fietstoeltje van Claire van zijn bagagedrager haalt.
Ze wil cp's vragen uit de gezamelijk potquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:39 schreef Deisyy het volgende:
Huub wenst Claire succes?
Ik zou zeggen, houden zo. Want volgens mij kan je beter praten met de hond van je buurman als dat je post hier. Hier zeggen ze steeds dat je moet reageren op de streams en niet op de man / hond .quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik moet je zeggen dat ik laatst een leuk gesprek had met het hondje van de buurman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |