Idd.. kon je het maar zo zwart wit tegen elkaar wegschrijvenquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:44 schreef Blight het volgende:
Ja, zo werkt het dus niet. Met dat geld zijn een hoop gaten bij Ajax gedicht. Bovendien komt de belastingdienst ook altijd wel even om de hoek kijken. Er is echt no fucking way dat er exact die 31,3 miljoen over is.
Minimaal 50 miljoen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:43 schreef Dvm86 het volgende:
Heitinga en Huntelaar gaan zeer waarschijnlijk weg deze zomer en zullen samen toch wel minimaal 50 miljoen opleveren.
Echt? Ik dacht de schoonzoonquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:52 schreef Nashje het volgende:
[..]
Minimaal 50 miljoen? [afbeelding] En ik ben de vader van John Jaakke.
Was, maar toen ik over het beleid begon bij Ajax tegen John heb ik m'n door John gebakken omelet laten staan, ben ik m'n broek gaan aantrekken en heb ik de achterdeur genomen.quote:
Denk ens ff na vriend..quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:01 schreef Dvm86 het volgende:
Misschien iets te zwart wit ja, maar er moet dus wel een groffe 50 miljoen te besteden zijn als Huntelaar en Heitinga verkocht worden.
Daar had je toch ook wel op kunnen komen Dvm86quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:06 schreef PyTh het volgende:
Denk dat je je niet rijk moet rekenen wat de transferopbrengsten van Babel en Sneijder.
Groot deel daarvan is gebruikt om de begroting te dichten voor het mislopen van wederom een jaar CL en het verlies in de 1e ronde van de UEFA-CUP.
ik denk t wel.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:06 schreef PyTh het volgende:
Denk dat je je niet rijk moet rekenen wat de transferopbrengsten van Babel en Sneijder.
ik denk het nietquote:
Dat transfergeld wordt never nooit niet alleen voor transfers gebruikt. Ajax staat op een negatief saldo dacht ik, dus dat wordt gaten dichten...quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:01 schreef Dvm86 het volgende:
Misschien iets te zwart wit ja, maar er moet dus wel een groffe 50 miljoen te besteden zijn als Huntelaar en Heitinga verkocht worden.
Die gaten dicht je met de CL-opbrengsten. Je moeten geld uitgeven om geld te creeeren.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat transfergeld wordt never nooit niet alleen voor transfers gebruikt. Ajax staat op een negatief saldo dacht ik, dus dat wordt gaten dichten...
Eens.. maar je moet wel quitte blijven spelenquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Die gaten dicht je met de CL-opbrengsten. Je moeten geld uitgeven om geld te creeeren.
We hebben het hier niet over een potje poker hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eens.. maar je moet wel quitte blijven spelen
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef S-Two het volgende:
Positieve is wel dat je met Van Basten wellicht makkelijker "grote" namen of talenten binnehaalt.
Nee.. maar daarom klopt het nog wel dat je niet het transfergeld precies overhoudt als je jaar in jaar uit niet presteert op Europees EN NATIONAAL niveau..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:23 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een potje poker hoor. [afbeelding]
Als trainer heeft hij nog niet veel bereikt maar misschien als om zijn naam dan.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef S-Two het volgende:
Positieve is wel dat je met Van Basten wellicht makkelijker "grote" namen of talenten binnehaalt.
Daartegen overstaat nu de naam ajax die vroeger al bijna een garantie was dat een speler zelf wel wou komen, nu is dat 10x minderquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef S-Two het volgende:
Klopt. En als de hand van de knip gaat (zoals aangegeven) zeker.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:21 schreef S-Two het volgende:
Nja ik denk dat Marco vast wel wat mag uitgeven.. maar het zullen geen exorbitante bedragen zijn denk ik..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:32 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Klopt. En als de hand van de knip gaat (zoals aangegeven) zeker.
Er was toch aangegeven dat Van Basten een goed gevulde portomonnee kreeg om spelers mee te halen, of vergis ik me? Ik verwacht dat er, naar Nederlandse maatstaven, wel behoorlijk zal worden uitgegeven.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja ik denk dat Marco vast wel wat mag uitgeven.. maar het zullen geen exorbitante bedragen zijn denk ik..
Zoiets had ik ook gezelen idd, en terecht, weg met de middelmaat..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Er was toch aangegeven dat Van Basten een goed gevulde portomonnee kreeg om spelers mee te halen, of vergis ik me? Ik verwacht dat er, naar Nederlandse maatstaven, wel behoorlijk zal worden uitgegeven.
Klopt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Er was toch aangegeven dat Van Basten een goed gevulde portomonnee kreeg om spelers mee te halen, of vergis ik me? Ik verwacht dat er, naar Nederlandse maatstaven, wel behoorlijk zal worden uitgegeven.
Klopt inderdaad ook wel.. maar ja.. wat betekend dat? Ik heb echt zoiets van.. eerst zien dan geloven..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:37 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |