Indeed.. schandalig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:28 schreef ThE_ED het volgende:
Heb eens een scheldkannonade over me heen gehad via de mail ofzo omdat ik een comment op iemands blog had geplaatst (een gewone, niets vervelend). Hoe ik het waagde op haar prive site te komen.
Een vegetarische bouwvakker, daar kan ik me nou niets bij voorstellen, die houden wel van een balletje gehakt dacht ik zoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:34 schreef Xebrozius het volgende:
*Kuch*
http://home.hetnet.nl/~wattingen/
[ afbeelding ]
EN
[ afbeelding ]
Hihi, misschien is het leuk om voor lokale shoarmaboer te spelen en vragen of ze nog knoflooksaus bij hun broodje kebab hadden gewild.quote:
http://maps.google.com/quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:44 schreef koemleit het volgende:
waar ligt Nieuwkoop?
hierquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:44 schreef koemleit het volgende:
waar ligt Nieuwkoop?
Kan ik dit alleen zien als ik zelf ook een Hyves profiel aanmaak?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:03 schreef Rikketik het volgende:
Ze gaat er een zaak van maken.
Kan iemand dat mens uitleggen dat ze toch echt zelf die foto online heeft gezet op een openbare profielensite?
Zonder Hyves profiel zijn die foto's ook te zien. Tenminste, ze heeft het niet anders ingesteld.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Kan ik dit alleen zien als ik zelf ook een Hyves profiel aanmaak?
Tacoquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:17 schreef Xebrozius het volgende:
Hier niet op klikken als je Maaike of Taco heet
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:34 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
m'n paint uit vorige topic
Dat krabbelde hij bij mij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:54 schreef Landgeld het volgende:
waar komt die 180cc vandaag? hadie dat boven een plaatje staan ofzo?
180cc is van Dan, een andere boomknuffelaar.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:54 schreef Landgeld het volgende:
waar komt die 180cc vandaag? hadie dat boven een plaatje staan ofzo?
Doen, je hebt een goed punt tegen dit soort bedreigingen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Zal ik hem aangeven bij Hetnet voor internetabuse?
Nee man, dan kan 'ie niet meer reagerenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef Biefstuk het volgende:
Zal ik hem aangeven bij Hetnet voor internetabuse?
idd, ik dacht het ook alquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kan het aan mij liggen, maar is het niet enorm vreemd dat:
1. Als je je adres niet doorgeeft, ben je nog niet jarig (oehhh)
2. Ze gaan je sowieso in elkaar beuken zeggen ze
dus 3. Waarom zou je in godsnaam je adres geven?
Die mensen hebben echt geen logica. Zelfs een bedreiging komt niet geloofwaardig over.
lol... dan blijft de andere vraag. wie is kimboquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
180cc is van Dan, een andere boomknuffelaar.
Hij zei dat ie op zn 180cc zou stoppen en ons zou komen opzoeken
Nooit geweten dat vegetariers zo bloeddorstig zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kan het aan mij liggen, maar is het niet enorm vreemd dat:
1. Als je je adres niet doorgeeft, ben je nog niet jarig (oehhh)
2. Ze gaan je sowieso in elkaar beuken zeggen ze
dus 3. Waarom zou je in godsnaam je adres geven?
Die mensen hebben echt geen logica. Zelfs een bedreiging komt niet geloofwaardig over.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:05 schreef Rikketik het volgende:
Wie is die Taco eigenlijk?
Voor iemand die meent dat jij hem gehackt hebt door kindertjes te deeplinken.... die kans is nihilquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef Biefstuk het volgende:
Hij meent toch alles over mij te weten kunnen komen.
In hoeverre is het mogelijk?
Oh, ik vond met 5 minuten googlen anders toch echt je adres. Ik zou beter opletten waar je je privegegevens neerzet voortaan. En bereid je maar voor op bezoek van mijn vriend Taco. Je gaat kapot jongen. Niemand fuckt met de kinderen van mijn neefje d'r ex.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:02 schreef Biefstuk het volgende:
Hij meent toch alles over mij te weten kunnen komen.
In hoeverre is het mogelijk?
Ik heb mezelf door die personenzoekmachines gehaald en meer dan mn hyves en andere forum profielen krijg je er niet uit
Neefje d'r ex?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Niemand fuckt met de kinderen van mijn neefje d'r ex.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Oh, ik vond met 5 minuten googlen anders toch echt je adres. Ik zou beter opletten waar je je privegegevens neerzet voortaan. En bereid je maar voor op bezoek van mijn vriend Taco. Je gaat kapot jongen. Niemand fuckt met de kinderen van mijn neefje d'r ex.
Serieusheid van deze post?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Oh, ik vond met 5 minuten googlen anders toch echt je adres. Ik zou beter opletten waar je je privegegevens neerzet voortaan. En bereid je maar voor op bezoek van mijn vriend Taco. Je gaat kapot jongen. Niemand fuckt met de kinderen van mijn neefje d'r ex.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:13 schreef Cahir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CODE ROOD! ZE HEBBEN FOK! GEINFILTREERD!!!! IK HERHAAL CODE ROOD!
DE BLOEMEN ZIJN BUITEN GEZET IN DEN HAAG!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:17 schreef Landgeld het volgende:
DE GEIT IS GEMOLKEN, ik herhaal DE GEIT IS GEMOLKEN
Hahahahaha!!!! STAKKER!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:24 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
JA LACH MAAR STELLETJE FOKKEURS. WAT EEN KNEUZEN ZIJN JULLIE. ALS IK JULLIE KOPPEN ZIE PAK IK JE. EERST BEN JIJ AAN DE BEURT REMCO. MIJN MATEN ZIJN AL ONDERWEG NAAR JE HUIS. EN GELOOF ME, IEDEREEN OP DIE ANTI-ANTI-DIERENLEED HYVES GAAN ER AAN. IK ZWEER JE POLITIE DOET NIETS IK KEN DIE MENSEN DAAR.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:24 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
JA LACH MAAR STELLETJE FOKKEURS. WAT EEN KNEUZEN ZIJN JULLIE. ALS IK JULLIE KOPPEN ZIE PAK IK JE. EERST BEN JIJ AAN DE BEURT REMCO. MIJN MATEN ZIJN AL ONDERWEG NAAR JE HUIS. EN GELOOF ME, IEDEREEN OP DIE ANTI-ANTI-DIERENLEED HYVES GAAN ER AAN. IK ZWEER JE POLITIE DOET NIETS IK KEN DIE MENSEN DAAR.
Kom op, gewoon even serieus op ingaan, ook al is het voor het effect.quote:
Dit moet gewoon een Fokker zijn die de boelt loopt op te stoken. Briljantquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:24 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
neem eens een biefstukje wordt je een stuk rustiger vanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:24 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
JA TYFUSLEIJER POST JE 06 NUMMER DAN! DURF JE NIET? BEETJE STOER DOEN OP INTERNET MIJN KINDEREN LAAT JE MET RUST....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hahahahaha!!!! STAKKER!!!Je caps-lock staat aan. Ik vreet je op met gemak.
Hij wil zijn 9mm in je kontje duwen.quote:
Iets zegt me dat dit een kloon is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:26 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
JA TYFUSLEIJER POST JE 06 NUMMER DAN! DURF JE NIET? BEETJE STOER DOEN OP INTERNET MIJN KINDEREN LAAT JE MET RUST....
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:26 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
JA TYFUSLEIJER POST JE 06 NUMMER DAN! DURF JE NIET? BEETJE STOER DOEN OP INTERNET MIJN KINDEREN LAAT JE MET RUST....
Volgens mij ben je een pedofiel. Stiekem.. nare man.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:24 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
Wij hebben gegourmet, met 14 verschillende soorten vleesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gegeten vanavond?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:26 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
Bel me dan... Ik lach altijd. Kom me maar halen, beunhaas.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:28 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
WACHT MAAR MANNETJE IN 30 MINUTEN ZIJN WE BIJ JE HUIS NU LACH JE NOG
Je tijd gaat NU in.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:28 schreef Taco_EetGeenVlees het volgende:
[..]
WACHT MAAR MANNETJE IN 30 MINUTEN ZIJN WE BIJ JE HUIS NU LACH JE NOG
Zal ik voor de grap over 27 minuten niet meer reageren?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:31 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Ik zou het wel echt grappig vinden als jullie morgen niet meer online waren. Heheheeheheeheh!
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zal ik voor de grap over 27 minuten niet meer reageren?
Newbiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:31 schreef sabeltandtijgermug het volgende:
Ik zou het wel echt grappig vinden als jullie morgen niet meer online waren. Heheheeheheeheh!
Dan ben je precies op tijd stil...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zal ik voor de grap over 27 minuten niet meer reageren?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:34 schreef Cahir het volgende:
De bel gaat hier. Zullen het die-niet-genoemd-mag-worden zijn?
Ja, maarja, op selderij kun je hoogstens wandelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:30 schreef Anthraxx het volgende:
30 minuten? Als je vlees eet ren je het in 10 minuten. Minstens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |