Ah, en waar baseer je dat op? 80% van alle wedstrijden speelt hij.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
En ik blijf bij m´n standpunt: Afellay is nog steeds van suiker.
Het feit dat hij nooit een lange serie ongehinderd kan spelen?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ah, en waar baseer je dat op? 80% van alle wedstrijden speelt hij.
Heitinga, Ooijer en Mathijjsen zijn van een goed niveau. Zijn niet de absolute top maar zitten daar net onder. Heitinga kun je ook nog als verdedigende middenvelder gebruiken. Bouma inderdaad als linksback, is niks mee. Ik zeg ook niet dat Marcellis niets is. Zit wel potentie in maar hij komt net kijken. Ik heb hem goede wedstrijden zien spelen maar ook hele slechte. Geeft ook niets als je net komt kijken maar het is nog te vroeg voor Oranje.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:06 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat klinkt net alsof die drie van een erg hoog niveau zijn ofzo
Van mij had hij nu ook wel meegemogen. Bouma heb ik toch liever als linksback en als je uitgaat van twee spelers per positie is Marcellis wat mij betreft wel degene die als eerste in aanmerking komt mocht Heitinga, Mathijsen, Ooijer of Boulahrouz geblesseerd zijn.
Dacht ik vanmiddag ook nog aanquote:Op maandag 24 maart 2008 16:21 schreef DANILXL het volgende:
oefenwedstrijden:
frankrijk-engeland
spanje-italie
nederland-oostenrijk
Ik denk dat ik maar eens contact moet opnemen met de vliegmaatschappij en de boekingen moet annuleren.quote:
Ik vind die drie wel redelijke verdedigers, maar net onder de absolute top gaat wel ver. Bovendien is het voor Ooijer wel klaar in Oranje na dit EK. Achter deze spelers (en Boulahrouz, die het denk ik als enige wel in zich heeft om net onder die top te spelen) zit gewoon erg weinig zoals anderen al aangeven. De namen die Catjuh noemt vind ik ook nog wel redelijke alternatieven, maar ik heb dan liever iemand die al van een redelijk niveau is en een hoger niveau kan halen.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heitinga, Ooijer en Mathijjsen zijn van een goed niveau. Zijn niet de absolute top maar zitten daar net onder. Heitinga kun je ook nog als verdedigende middenvelder gebruiken. Bouma inderdaad als linksback, is niks mee. Ik zeg ook niet dat Marcellis niets is. Zit wel potentie in maar hij komt net kijken. Ik heb hem goede wedstrijden zien spelen maar ook hele slechte. Geeft ook niets als je net komt kijken maar het is nog te vroeg voor Oranje.
Nu valt het niveau nog wel mee maar in geval van blessures en stoppen van spelers (Ooijer misschien) is het wel zorgelijk. Marcellis is een kandidaat om dat gat op te vullen maar daar is nu nog weinig van te zeggen. Het is te hopen dat jongens als Vlaar, van de Wiel en Donk (en Marcellis uiteraard) zich door ontwikkelen anders ziet het er zorgelijk uit. Jammer dat Donk stilstaat in z'n ontwikkeling, ik vind hem de ideale voorstopper, lang en sterk. Maar zoals het er nu uitziet gaat hij het niet redden maar wie weet.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:38 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik vind die drie wel redelijke verdedigers, maar net onder de absolute top gaat wel ver. Bovendien is het voor Ooijer wel klaar in Oranje na dit EK. Achter deze spelers (en Boulahrouz, die het denk ik als enige wel in zich heeft om net onder die top te spelen) zit gewoon erg weinig zoals anderen al aangeven. De namen die Catjuh noemt vind ik ook nog wel redelijke alternatieven, maar ik heb dan liever iemand die al van een redelijk niveau is en een hoger niveau kan halen.
Je hebt eigenlijk wel gelijk dat ie nog wisselvallig is en dat het in principe te vroeg is voor Oranje, toch is ie voor mij een serieuze kandidaat omdat het niveau van Nederland verdedigend niet best is.
Van Donk verwachtte ik ook veel ja. Misschien gaat ie weer beter spelen als AZ volgend jaar weer op zn niormale niveau terugkomt. En wie weet loopt er wel een tweede Jaap Stam ergens in de eerste divisie.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nu valt het niveau nog wel mee maar in geval van blessures en stoppen van spelers (Ooijer misschien) is het wel zorgelijk. Marcellis is een kandidaat om dat gat op te vullen maar daar is nu nog weinig van te zeggen. Het is te hopen dat jongens als Vlaar, van de Wiel en Donk (en Marcellis uiteraard) zich door ontwikkelen anders ziet het er zorgelijk uit. Jammer dat Donk stilstaat in z'n ontwikkeling, ik vind hem de ideale voorstopper, lang en sterk. Maar zoals het er nu uitziet gaat hij het niet redden maar wie weet.
quote:Prager: 'Nederland onderschat Oostenrijk'
Hoewel Oostenrijk de vriendschappelijke interland ingaat als duidelijke underdog, ziet Heerenveen-middenvelder Thomas Prager kansen door de instelling van Nederland.
'Ik denk namelijk dat Nederland ons onderschat', zegt Prager (22) tegen het Oostenrijkse persbureau APA. 'Het Oostenrijkse voetbal wordt in Nederland überhaupt niet gevolgd.' Zijn collega's bij SC Heerenveen twijfelen er dan ook niet aan dat 'het 4-0 wordt voor Nederland'.
De dertienvoudig international, die in Friesland nog een contract heeft tot medio 2010, ziet het EK ook als mooie mogelijkheid zich in de kijker te spelen van een nieuwe club. Ondanks zijn doorlopende contract wil hij komende zomer Heerenveen en Nederland de rug toe keren.
De afgeketste overgang naar Racing Santander in januari zit Prager nog dwars. 'De eerste dagen na de winterstop heb ik me afgevraagd wat ik hier überhaupt nog doe', aldus de middenvelder die onder Gertjan Verbeek nauwelijks aan spelen toekomt.
VI
quote:Van Persie vermoedelijk terug in Oranje-basis
25 maart 2008
Robin van Persie keert woensdagavond in de vriendschappelijke uitwedstrijd bij Oostenrijk waarschijnlijk terug in de basisformatie van het Nederlands elftal. De aanvaller van Arsenal, die de laatste drie interlands wegens een blessure miste, speelde dinsdag tijdens de training in het besneeuwde Ernst Happel-stadion van Wenen in het beoogde basiselftal van Oranje.
Van Persie mist nog wedstrijdritme, maar krijgt van Marco van Basten vermoedelijk toch de voorkeur boven Ryan Babel, die tijdens de laatste gewonnen interland tegen Kroatië (0-3) nog mocht beginnen. De bondscoach wijzigt zijn vorige basisformatie in Split waarschijnlijk op nog twee plaatsen.
De van een blessure herstelde Andre Ooijer vervangt op basis van de laatste training voor het oefenduel in Wenen Mario Melchiot als rechtsback. Henk Timmer neemt de plaats in van Edwin van der Sar, die zich op het drukke programma van Manchester United wil concentreren.
Vermoedelijke opstelling Nederland: Timmer; Ooijer, Heitinga, Mathijsen en De Cler; De Zeeuw en Van Bronckhorst; Van Persie, Sneijder en Van der Vaart; Huntelaar
Wou je gewoon even horen dat Feyenoord dat is?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Welke club is er eigenlijk hofleverancier van de basis 11?
Als ik hun was zou ik er een topic over openen. Eén van de weinige lichtpuntjes voor ze de laatste 5 jaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wou je gewoon even horen dat Feyenoord dat is?
Samen met Mathijsen de zwakste schakels in dit Oranje.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tja maar tegen Kroatië en Oostenrijk lukt het misschien nog om een beetje indruk te maken met de B-keusquote:Op maandag 24 maart 2008 16:21 schreef DANILXL het volgende:
oefenwedstrijden:
frankrijk-engeland
spanje-italie
nederland-oostenrijk
jullie hebben ook veel bereikt, kampioenschap op kampioenschapquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als ik hun was zou ik er een topic over openen. Eén van de weinige lichtpuntjes voor ze de laatste 5 jaar.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Landzaat staat morgen natuurlijk niet in de basis (zoals de laatste maanden). Die heeft zijn basisplek moeten afstaan aan een superieure De Zeeuwquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oh ja die pauper van een Gio is er nog he. Nouja heeft men toch iets om trots op te wezen in Rotterdam.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Landzaat staat morgen natuurlijk niet in de basis (zoals de laatste maanden). Die heeft zijn basisplek moeten afstaan aan een superieure De Zeeuw
Nou zo'n grote atletiek baan eromheen, genieten is datquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:58 schreef jorienvdherik het volgende:
stadion zag er leuk uit net op tv
wat ik me voor de geest kan halen, was dat er stoelen tegen de reclame borden aan stondenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou zo'n grote atletiek baan eromheen, genieten is dat
Stadion is natuurlijk super. In 1995 heb jij je cluppie daar ook zien winnen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou zo'n grote atletiek baan eromheen, genieten is dat
Alleen dan moet Sneijder hem erin schieten, zo'n aanval verdient het om als doelpunt te eindigen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van der Vaart, Van Persie en Sneijder!
Vanavond weer?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh ja die pauper van een Gio is er nog he. Nouja heeft men toch iets om trots op te wezen in Rotterdam.
Ik was in het stadion toen, en ik zat precies in het verlengde van het schot (aan de overzijde lange kant), dus ik zag hem er al in gaan toen de bal pas halverwege was. Prachtige goal was datquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen dan moet Sneijder hem erin schieten, zo'n aanval verdient het om als doelpunt te eindigen.
Dit was dezelfde wedstrijd toch?
Was dat ook niet de wedstrijd dat Van Persie zo'n gozer op echt fenomenale poortte op de achterlijn en daarna op de buitenkant van de paal schoot? Damn, als die er in was gegaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik was in het stadion toen, en ik zat precies in het verlengde van het schot (aan de overzijde lange kant), dus ik zag hem er al in gaan toen de bal pas halverwege was. Prachtige goal was dat
Van Nistelrooij ff voor die kutandorrees (of hoe zeg je dat?) juichen nadat hij Van Nistelrooij ging uitlachen bij die gemiste pingel.
Vanavond gok ik op 0-4 als we hetzelfde systeem spelen als tegen Kroatië, mên dat pakte goed uit!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:53 schreef Saekerhett het volgende:
mên
Ja.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was dat ook niet de wedstrijd dat Van Persie zo'n gozer op echt fenomenale poortte op de achterlijn en daarna op de buitenkant van de paal schoot? Damn, als die er in was gegaan.
Marco gaat het hem weer flikken hoor Heineken, ik voel het aan mijn waterquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Meteen weer hoge verwachtingen hier. Ik ben benieuwd wat het wordt. Durf me niet aan een voorspelling te wagen, maar dat het een overwinning wordt, daar ga ik wel vanuit.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:15 schreef pekel het volgende:
0-5. Prachtig voetbal tegen een topper, iedereen blij. Van Basten wordt op handen gedragen en het Europees Kampioenschap is al binnen.
Gelukkig speelt Seedorf niet . Niet te veel routine en garantie voor succes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het middenveld met van der Vaart, Sneijder & van Persie is van heel hoog niveau. Eén van de beste die je je kan bedenken.
32"quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:22 schreef _Mike_ het volgende:
Wie maakte het eerste doelpunt van Oranje tegen Kroatie
Zie je heitinga's kale harses op de 42" TV
Jammer dat Mols niet in de selectie zitquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
ben kijken, 0-3
Niks mis met Gio.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
VAN PERSIE![]()
KLAAS JAN![]()
RAFFIE![]()
WESLEY![]()
MARCO![]()
SJONNIE![]()
GIO![]()
FURBY![]()
MATHIJSEN![]()
Nederland![]()
![]()
Het is Oranje. Zet je Ajax pet eens af. Gio is okquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
VAN PERSIE![]()
KLAAS JAN![]()
RAFFIE![]()
WESLEY![]()
MARCO![]()
SJONNIE![]()
GIO![]()
FURBY![]()
MATHIJSEN![]()
Nederland![]()
![]()
Dumb and deaf.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef NoizEkick het volgende:
Hans Kraay jr. is doof
Huh, hoezo is dat?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt bullshit dat ze niet gewoon in het oranje spelen
Ze hebben het uitshirt op het EK in de poule en in de thuis-oefenwedstrijden ook al niet aan... kan nog wel eens de laatste kans zijn voorlopigquote:
Leo Oldenburger doet altijd de wedstrijden van Oranje op 6.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:36 schreef NoizEkick het volgende:
Kan die gast met de microfoon zn smoel niet even houden?
Moet wel voor het EKquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:36 schreef NoizEkick het volgende:
Mooi veld trouwens
Ja, ik bedoelde eigenlijk die gast die zo door de luidspreker aan het schreeuwen was.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Leo Oldenburger doet altijd de wedstrijden van Oranje op 6.
quote:REFREIN:
Wir sind die Hollander
Wir kommen mit sien allen
Wir kommen lekker ballen
um die gouwe coupe (2x)
ajaxquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
VAN PERSIE![]()
KLAAS JAN![]()
RAFFIE![]()
WESLEY![]()
MARCO![]()
SJONNIE