Ja.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Was dat ook niet de wedstrijd dat Van Persie zo'n gozer op echt fenomenale poortte op de achterlijn en daarna op de buitenkant van de paal schoot? Damn, als die er in was gegaan.
Marco gaat het hem weer flikken hoor Heineken, ik voel het aan mijn waterquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Meteen weer hoge verwachtingen hier. Ik ben benieuwd wat het wordt. Durf me niet aan een voorspelling te wagen, maar dat het een overwinning wordt, daar ga ik wel vanuit.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:15 schreef pekel het volgende:
0-5. Prachtig voetbal tegen een topper, iedereen blij. Van Basten wordt op handen gedragen en het Europees Kampioenschap is al binnen.
Gelukkig speelt Seedorf niet . Niet te veel routine en garantie voor succes.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het middenveld met van der Vaart, Sneijder & van Persie is van heel hoog niveau. Eén van de beste die je je kan bedenken.
32"quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:22 schreef _Mike_ het volgende:
Wie maakte het eerste doelpunt van Oranje tegen Kroatie
Zie je heitinga's kale harses op de 42" TV
Jammer dat Mols niet in de selectie zitquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
ben kijken, 0-3
Niks mis met Gio.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
VAN PERSIE![]()
KLAAS JAN![]()
RAFFIE![]()
WESLEY![]()
MARCO![]()
SJONNIE![]()
GIO![]()
FURBY![]()
MATHIJSEN![]()
Nederland![]()
![]()
Forum Opties | |