Alleen voor de radio....?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:43 schreef Lobasca het volgende:
ennuhh... dussuh.... ennuhhhh..totaal ongeschikt voor radio
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
Je zou hem bijna vergeten maar die kutzwerver is weer in da house.
het is Brian hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoezo e-mails sturen, die Brian mag lezen, zonder dat De Redactie eerst controleert op spelinfo ?
Je bent allesbehalve dom en hardstikke liev.quote:
Gewoon een valse gevenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:57 schreef TwiNNijN het volgende:
tnx CC![]()
Ik zit alleen met hetzelfde, heb geen zin dat ze m'n telefoonnummer hebben.
Toos doet ff niet mee, want ze past op de kleinkinderen en waarschijnlijk heeft haar rollator een lekke bandquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:13 schreef mootie het volgende:
Nou, Toos en Gaby kunnen op weg gaan, ze zijn in de running voor het zweetshirtje van Brian.
om verspreiding van luizen, vlooien en ander ongedierte tegen te gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:18 schreef Danchelle het volgende:
Waarom mag zij alweer in d'r nest liggen,dat stinkmurmel????
Dat moeten de anderen die niet in Flens d'r kont kruipen eens proberen
Volgens mij vertlede Nienke haar weg te gaan omdat het hiet eerlijk zou zijn tov de anderen, want dan gaat Jaap bij Huub zitten en Huub bij Jaap en dat soort taferelen.. Ze heeft even mee mogen luisteren en daarna dus vriendelijk verzocht te vertrekkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:21 schreef Lady-night het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 maart 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman is het kantoor uitgestuurd en is maar weer gaan slapen ....
Is ze echt weggestuurd? En door wie??
En 2x 7 uur,net als Natasia...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
WTF, Amanda krijgt morgen rijles, minimaal 2 uur per week. Hoor ik dat goed?
Kan ze zich niet lekker vermaken met de andere wannabees dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman is het kantoor uitgestuurd en is maar weer gaan slapen ....
2uur per keer, en dat twee of driemaal in de week.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
WTF, Amanda krijgt morgen rijles, minimaal 2 uur per week. Hoor ik dat goed?
Is daar niet een stemming voor geweest, waarin ze die lessen juist NIET kreeg?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:25 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft morgen haar eerste rijles, en ze krijgt er drie in de week, waar blijven Huub zijn rijlessen?
Ik zit te stuiteren op mijn stoelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef Danchelle het volgende:
Del krijgt dus toch de rijlessen,morgen al de eerste.....
Wat is dat toch daar?????
Ja dat weten we toch allang hoe de zaken verdeeld worden in de Kooi?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:29 schreef Kaat38 het volgende:
Nou ben ik echtttttttttt pisnijdig!!!!!!!!
Waarom krijgt die del wel nu 2 of 3 rijlessen per week en Huub niets????????????
Yep, en toen ging ze jankend en stampvoetend naar achter.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is daar niet een stemming voor geweest, waarin ze die lessen juist NIET kreeg?
Toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Is daar niet een stemming voor geweest, waarin ze die lessen juist NIET kreeg?
Ah zo, spel zo dus weer teniet gedaan. Teringkut-Talpaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, en toen ging ze jankend en stampvoetend naar achter.
Op miraculeuze wijze kwam er een week of 2 later weer een stemming, waardoor Amanda wel rijlessen kreeg, samen met Mike.
WB boze Blurk, ik deel je boosheid en kots op de FEBO.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:33 schreef -Blurk- het volgende:
Ja dat weten we toch allang hoe de zaken verdeeld worden in de Kooi?
Ken je die mop van Huub die rijles kreeg?
Hij kreeg het niet![]()
Grappig hè?
Het is werkelijk om te
Dat is één van de verschillen tussen een provinciaaltje en iemand uit Amsterdam. Amsterdammers eisen 'gewoon' iets en de boertjes vragen iets.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, en toen ging ze jankend en stampvoetend naar achter.
Op miraculeuze wijze kwam er een week of 2 later weer een stemming, waardoor Amanda wel rijlessen kreeg, samen met Mike.
Interessant, maar wat zegt het over Talpa?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:36 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat is één van de verschillen tussen een provinciaaltje en iemand uit Amsterdam. Amsterdammers eisen 'gewoon' iets en de boertjes vragen iets.
Dat het 1 groot vies crimineel smeirg zooitje is, dat buigt voor een smerig verwend stink sekreet, die ff met de benen wijd ligt en weer tv momentjes heeft gemaakt.....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Interessant, maar wat zegt het over Talpa?
Amanda's moeder hééft het betaald.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:36 schreef Ziet het volgende:
belachelijk dat die del weer naar buiten mag!!!
kan haar moeder dat niet betalen?!
en gister was de radiostream tussen claire en nienke veel gezelliger dan dat ie nu is met brian,
gister werd er de hele tijd tussendoor gekletst
brian zit echt te wachten en de hele tijd te vragen
Dat dusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:39 schreef akveor het volgende:
De motorrijbewijsstemming voor Huub was ongveer 7 maanden voordat Amanda d'r rijbewijsstemming kreeg. Dus hoezo mag Amanda eerst?
Ze doen bij de febo niet eens de moeite meer om hun voorkeur voor die pauers tre verbloemen. 1 dikkew corrupte teringbende. En de TV kijker die weet van niets. Gewoon te walgelijk.
oja, vertelde hij dat zonet?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:43 schreef chufi het volgende:
Huub's zn lessen beginnen nu morgen ook
Serieus?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
Huub z'n motorrijlessen beginnen morgen ook ... eindelijk.
Huub weet zelfs al wanneer ie af moet rijden... begin mei....![]()
Wel een goede instellingquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
Brian gaat er écht vanuit dat ie gaat winnen he.
Brian: Wat een lange vragen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:47 schreef Kinga het volgende:
Over die jeugd in Bonaire![]()
Hij neemt compleet die uitzending over. Stel je voor ze stelt de verkeerde vragen.
en TERECHT.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
Huub z'n motorrijlessen beginnen morgen ook ... eindelijk.
Huub weet zelfs al wanneer ie af moet rijden... begin mei....![]()
Dat denk ik niet. Overigens krijgt Amandel nog steeds haar uurtjes buiten de kooi om te lessen, rijlessen, golflessen (al maanden)..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef Ziet het volgende:
oh we hebben te vroeg geklaagd dus hehehe
mooi zo, huub motorlessen
Wel raar dat ze eerst Amanda vertelden dat haar rijlessen doorgingen en pas toen Huub boos werd hem ook die toezegging deden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef Ziet het volgende:
oh we hebben te vroeg geklaagd dus hehehe
mooi zo, huub motorlessen
Of het blijft bij 1 les, en dan kan hij weer wachten op de volgende les.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef -Blurk- het volgende:
...en toen ging de motorrijles niet door, vanwege slecht weer..
Ik denk dat er maar één mens het met jou eens. Dat is Bwianquote:
Dat zal het wel worden, dus juich niet te vroeg. Ik vind het ook echt onbegrijpelijk dat die kutdel nog maar rijlessen krijgt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Of het blijft bij 1 les, en dan kan hij weer wachten op de volgende les.
en dan straks op de radioquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:51 schreef beequeen het volgende:
OMG, de "alleenstaande moeder rap" mislukt, hij is helemaal van de wijs.
Slechte timing veroorzaakt sowieso een hoop alleenstaande moedersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian oefent zn alleenstaandemoederwrap ... Maar is helemaal uit de timing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |