om verspreiding van luizen, vlooien en ander ongedierte tegen te gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:18 schreef Danchelle het volgende:
Waarom mag zij alweer in d'r nest liggen,dat stinkmurmel????
Dat moeten de anderen die niet in Flens d'r kont kruipen eens proberen
Volgens mij vertlede Nienke haar weg te gaan omdat het hiet eerlijk zou zijn tov de anderen, want dan gaat Jaap bij Huub zitten en Huub bij Jaap en dat soort taferelen.. Ze heeft even mee mogen luisteren en daarna dus vriendelijk verzocht te vertrekkenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:21 schreef Lady-night het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 maart 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman is het kantoor uitgestuurd en is maar weer gaan slapen ....
Is ze echt weggestuurd? En door wie??
En 2x 7 uur,net als Natasia...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
WTF, Amanda krijgt morgen rijles, minimaal 2 uur per week. Hoor ik dat goed?
Kan ze zich niet lekker vermaken met de andere wannabees dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman is het kantoor uitgestuurd en is maar weer gaan slapen ....
2uur per keer, en dat twee of driemaal in de week.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef beequeen het volgende:
WTF, Amanda krijgt morgen rijles, minimaal 2 uur per week. Hoor ik dat goed?
Is daar niet een stemming voor geweest, waarin ze die lessen juist NIET kreeg?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:25 schreef blomst het volgende:
Amanda heeft morgen haar eerste rijles, en ze krijgt er drie in de week, waar blijven Huub zijn rijlessen?
Ik zit te stuiteren op mijn stoelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef Danchelle het volgende:
Del krijgt dus toch de rijlessen,morgen al de eerste.....
Wat is dat toch daar?????
Ja dat weten we toch allang hoe de zaken verdeeld worden in de Kooi?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:29 schreef Kaat38 het volgende:
Nou ben ik echtttttttttt pisnijdig!!!!!!!!
Waarom krijgt die del wel nu 2 of 3 rijlessen per week en Huub niets????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |