Serieus?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
Huub z'n motorrijlessen beginnen morgen ook ... eindelijk.
Huub weet zelfs al wanneer ie af moet rijden... begin mei....![]()
Wel een goede instellingquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:46 schreef Kinga het volgende:
Brian gaat er écht vanuit dat ie gaat winnen he.
Brian: Wat een lange vragen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:47 schreef Kinga het volgende:
Over die jeugd in Bonaire![]()
Hij neemt compleet die uitzending over. Stel je voor ze stelt de verkeerde vragen.
en TERECHT.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
Huub z'n motorrijlessen beginnen morgen ook ... eindelijk.
Huub weet zelfs al wanneer ie af moet rijden... begin mei....![]()
Dat denk ik niet. Overigens krijgt Amandel nog steeds haar uurtjes buiten de kooi om te lessen, rijlessen, golflessen (al maanden)..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef Ziet het volgende:
oh we hebben te vroeg geklaagd dus hehehe
mooi zo, huub motorlessen
Wel raar dat ze eerst Amanda vertelden dat haar rijlessen doorgingen en pas toen Huub boos werd hem ook die toezegging deden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef Ziet het volgende:
oh we hebben te vroeg geklaagd dus hehehe
mooi zo, huub motorlessen
Of het blijft bij 1 les, en dan kan hij weer wachten op de volgende les.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef -Blurk- het volgende:
...en toen ging de motorrijles niet door, vanwege slecht weer..
Ik denk dat er maar één mens het met jou eens. Dat is Bwianquote:
Dat zal het wel worden, dus juich niet te vroeg. Ik vind het ook echt onbegrijpelijk dat die kutdel nog maar rijlessen krijgt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Of het blijft bij 1 les, en dan kan hij weer wachten op de volgende les.
en dan straks op de radioquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:51 schreef beequeen het volgende:
OMG, de "alleenstaande moeder rap" mislukt, hij is helemaal van de wijs.
Slechte timing veroorzaakt sowieso een hoop alleenstaande moedersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Brian oefent zn alleenstaandemoederwrap ... Maar is helemaal uit de timing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |