quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vroeger ben ik er een geweest en heb een aversie tegen dat enge geloof en die enge mensen. Maar als ik soms lees wat anderen (niet jij) verzinnen om zelf stoerder over te komen, moet ik zo nu en dan wel even wat tegengas geven.
quote:kijk zulk soort posts maakt jou nou een kut toffe user.
Hoop verzinsels inderdaad.Goed van je dat wat tegengas geeftquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vroeger ben ik er een geweest en heb een aversie tegen dat enge geloof en die enge mensen. Maar als ik soms lees wat anderen (niet jij) verzinnen om zelf stoerder over te komen, moet ik zo nu en dan wel even wat tegengas geven.
ik woon in een stadquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
In welk afgelegen dorpje woon jij dan?
Same here, maar mijn deur weten ze altijd te vinden..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:44 schreef Saphia het volgende:
[..]
Hoop verzinsels inderdaad.Goed van je dat wat tegengas geeftheb ook een paar familieleden die jehovah's getuigen zijn, en die onzin die hier geschreven is klopt vaak niet.
[..]
ik woon in een stad
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:48 schreef Ronalld het volgende:
WEET JE WAT JE EIGENLIJK MOET DOEN!!1!!!
Zo aanbellen bij zoeen originele jehova dissert en dan zo van;
eeu swa, wij brengen jou het licht/jesus/god
en dan zegt ie "ja zet maar in de tuin!1D:D:;![]()
;D;D:d!1!11""!"
en dan bouw je zoeen gigantishc jezus beeld in z'n tuin!!!
ja je zei toch, zet maar in de tuin, lamlul! ;d;d;D:;d
![]()
Je kunt ook aangeven dat je liever niet hebt dat ze weer langskomen.Dat moeten ze noteren zodat andere getuigen ook niet meer bij je aanbellen.Als je niks zegt dan heb je inderdaad kans dat ze over een poosje weer terugkomen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:52 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Same here, maar mijn deur weten ze altijd te vinden..
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:48 schreef Ronalld het volgende:
WEET JE WAT JE EIGENLIJK MOET DOEN!!1!!!
Zo aanbellen bij zoeen originele jehova dissert en dan zo van;
eeu swa, wij brengen jou het licht/jesus/god
en dan zegt ie "ja zet maar in de tuin!1D:D:;![]()
;D;D:d!1!11""!"
en dan bouw je zoeen gigantishc jezus beeld in z'n tuin!!!
ja je zei toch, zet maar in de tuin, lamlul! ;d;d;D:;d
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jehovah's getuigen geloven wél in leven na de dood, uitsluitend voor hun zelf dan.
Ze geloven niet in het hiernamaals, dat is een groot verschil.
Daarbij geloven ze zeker wel in geesten of "kwade" krachten. Ze geloven namelijk ook in de duivel.
Kortom, jij hebt ze niet vastgeluld, je hebt jezelf voor lul gezet waardoor de Jehovah's getuigen dachten: Laten we deze beste jongen maar met rust laten, hij is niet helemaal lekker. Zielig.
Bij mij was het zo van: Laat maar.quote:Op zondag 7 september 2008 01:56 schreef FFnog het volgende:
en wat doen ze dan...???
Hard wegrennen of zo...???
Het oud-Brabantse grapje gaat als volgt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een mooie variatie:
Knul van 15, Jehova getuige zegt "wij komen u Jezus brengen"
Knul gooit voordeur wagenwijd open en zegt: "zet maar in de achtertuin"
slayer?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:31 schreef iuvenis het volgende:
Bij mij durven ze nooit naar binnen, komt denk ik door mijn muziek...
Wachttoren.quote:Op maandag 8 september 2008 07:14 schreef DrDarwin het volgende:
Hebben ze nog steeds die vuurtoren bij zich?
gods wil ?quote:Op maandag 8 september 2008 13:00 schreef RealZeus het volgende:
Gelukkig komen ze hier niet zo vaak.
Ik had wel een keer zo'n etterbui dat ik dacht:"Ik ga eens met die man in discussie.
Dat kwam op een gegeven moment op bloedtransfusies e.d., want dat mogen ze ook niet.
Volgens mij had dat te maken met het feit dat je je dan met Gods wil bemoeide, omdat je dan invloed had op leven en dood.
Ik:"Ja, maar God heeft ons wel de kennis gegeven om bloedtransfusies te doen."
Jehova's getuige:![]()
had kerel die ik ken ook, maar dan met een t-shirt met "fuck religion" eropquote:Op zondag 7 september 2008 01:53 schreef cerror het volgende:
Het enige wat je hoeft te doen net als ik, is een cannibal corpse shirt aanhebben zodra je de deur open doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |