abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 20:43:38 #205
127004 maril
Smeetsfan
pi_59956429
En planet internet, blijft dat wel?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  maandag 7 juli 2008 @ 20:47:26 #206
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_59956533
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:43 schreef maril het volgende:
En planet internet, blijft dat wel?
Ik neem aan dat het in ieder geval mogelijk blijft om de wedstrijden via internet te bekijken. Zou erg dom zijn als ze dat niet meer zouden aanbieden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_59956641
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:56 schreef Luni het volgende:
Ik heb nu digitale tv van UPC met extra Sport 1 / Tele 2 ben benieuwd of het hier op wordt uitgezonden.....
Nee!
pi_59956723
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee!
UPC levert het kanaal straks los.

Hoop dat Ziggo het ook gaat doen en dat de prijs meevalt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59957170
Waarom komen ze niet met de optie om alleen de uitwedstrijden van je club te zien
pi_59961065
quote:
Op maandag 7 juli 2008 06:52 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

! Gary Lineker .
Ge-wel-dig!
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 juli 2008 @ 23:22:20 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59961222
Ohja Johan en Wilfred gaan om 2300 gaan ze iedere dag de dag afsluiten. Dus alles wat er gebeurd die dag op allerlei gebieden, niet alleen voetbal. Er zijn 180 afleveringen besteld aldus JD
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)z-SulejmaniTegen.htm
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 7 juli 2008 @ 23:27:22 #212
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59961353
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
Ohja Johan en Wilfred gaan om 2300 gaan ze iedere dag de dag afsluiten. Dus alles wat er gebeurd die dag op allerlei gebieden, niet alleen voetbal. Er zijn 180 afleveringen besteld aldus JD
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)z-SulejmaniTegen.htm
Pff wat een overkill zeg. Stiekem heeft Derksen natuurlijk helemaal geen verstand van voetbal. Het enige wat hem nog een beetje dragelijk maakt is een nieuwtje, en zo af en toe een cynische grap die slaagt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 juli 2008 @ 23:29:13 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59961388
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:27 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Pff wat een overkill zeg. Stiekem heeft Derksen natuurlijk helemaal geen verstand van voetbal. Het enige wat hem nog een beetje dragelijk maakt is een nieuwtje, en zo af en toe een cynische grap die slaagt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genee krijgt er iedere dag van langs
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 7 juli 2008 @ 23:32:18 #214
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59961469
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef WooZ het volgende:
Waarom komen ze niet met de optie om alleen de uitwedstrijden van je club te zien
Inderdaad, zou een stuk beter zijn.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59962068
Mag je voor die 10 euro wel kiezen welke clubs je ziet?
pi_59981149
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als je twee weekenden per maand wil kijken, kan je net zo goed 15E per maand gaan betalen... Omdat nu voor die 8 euro meer te laten schieten... Stel dat er doordeweeks voetbal is, kan je dat ook sowieso zien, etc.
Ja, klopt, maar het is niet altijd dat er twee uitwedstrijden per maand zijn door bijvoorbeeld interlandvoetbal tussendoor en het komt ook wel eens voor dat er twee uitwedstrijden worden gespeeld, dan één uitwedstrijd en weer één thuiswedstrijd, etc.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 20:53:16 #217
188012 Breach
Is Goed
pi_59981441
Ik heb het idee dat het voor mensen met een seizoenskaart echt heel onaantrekkelijk gaat worden. Ik hoop dat ze op zijn minst een pakket aan gaan bieden waarbij alleen de uitwedstrijden van een club beschikbaar worden.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:09:02 #218
3185 Adelante
To let it go now
pi_59981757
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:54 schreef JeroenV het volgende:
Mag je voor die 10 euro wel kiezen welke clubs je ziet?
denk het niet, dat zal wel hetzelfde worden als de twee oude tele2 kanalen, waar gewoon twee wedstrijden zijn te zien
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 8 juli 2008 @ 21:26:41 #219
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_59982166
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:53 schreef Breach het volgende:
Ik hoop dat ze op zijn minst een pakket aan gaan bieden waarbij alleen de uitwedstrijden van een club beschikbaar worden.
Ik denk dat dit technisch nogal moeilijk en/of duur is. Wellicht dat ze het via internet wel aanbieden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_59982252
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:09 schreef Adelante het volgende:

[..]

denk het niet, dat zal wel hetzelfde worden als de twee oude tele2 kanalen, waar gewoon twee wedstrijden zijn te zien
En hoe zal dit opgedeeld worden als het hetzelfde blijft? Heb het onder Tele2 ook niet meegekregen.
Voor de fans van kleinere clubs is dit toch erg nadelig, aangezien ze meestal de top 3 uitzenden?
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:53:22 #221
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_59994985
JeroenV, daarom is het speelschema volledig op de schop gegaan, en beginnen op bijv. zondag de wedstrijden om 12:30, 14:30 en 16:30. Zodat de distrubitie van het voetbal wordt vergemakkelijkt, de aanbieder hoeft maximaal slechts 2 wedstrijden tegelijk uit te zenden.
pi_59997499
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:53 schreef Stpan het volgende:
JeroenV, daarom is het speelschema volledig op de schop gegaan, en beginnen op bijv. zondag de wedstrijden om 12:30, 14:30 en 16:30. Zodat de distrubitie van het voetbal wordt vergemakkelijkt, de aanbieder hoeft maximaal slechts 2 wedstrijden tegelijk uit te zenden.
dat lijkt me niet geheel juist. Waarom zou er anders een abonnement van 5 euro meer zijn, als er altijd maar 2 wedstrijden tegeijk worden gespeeld, die je dan ook nog allemaal kunt kijken
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:51:45 #223
73305 Stpan
pi_59997911
Misschien krijg je voor 5 euro maar 1 van de 2 kanalen? Pay-per-view? Weet ik veul hoe ze dat technisch doen. Maar door de nieuwe aanvangstijden kunnen er op zondag 6 en op zaterdag 4 wedstrijden worden opgevoerd als er max. 2 tegelijk worden gespeeld.
Laat dat nou exact voldoende zijn voor een competitieronde van 9 wedstrijden!
pi_59997951
Op vrijdag is er sowieso ook nog een wedstrijd.
pi_60002792
quote:
Gary Lineker heeft nog tijd over
Door STEFAN RAATGVER

HILVERSUM - De transfer lijkt even spectaculair én onwaarschijnlijk als die van David Beckham naar pakweg RKC, maar toch presenteerde het nieuwe betaalkanaal van de eredivisieclubs deze week BBC-ster Gary Lineker (47) als voetbalanalist. Hij neemt komend seizoen op maandagavond met Jan Joost van Gangelen de vaderlandse competitie door.

Een op z'n minst opmerkelijke overgang, maar niet voor Lineker, presentator van het bekende voetbalprogramma Match of the Day. Hij heeft, nu de BBC recent de uitzendrechten van de FA Cup en de thuiswedstrijden van het Engels elftal verloor, simpelweg wat tijd over voor ander werk, verklaart hij. ,,Ik heb eigenlijk alleen een zaterdagavondbaan met Match of the Day. Ik presenteer ook golf, maar dat komt neer op vier toernooien per jaar. Ik heb de ruimte om wat extra's te doen.''

Dat hij daarvoor over de grens kijkt, is ook niet vreemd, verklaart hij op afgemeten toon, telefonisch vanuit Londen. ,,Match of the Day heeft veel kijkers in Nederland. We krijgen veel positieve reacties van jullie. De jongens van het nieuwe kanaal waren erg enthousiast. Of ze me een enorme som geld betalen? Ik hoop het. Maar zeg verder niets over mijn betaling. Thank you.''

Lineker is na zijn voetbalcarrière als spits van onder meer Barcelona en het Engelse elftal uitgegroeid tot de Mart Smeets van Groot-Brittannië. Hij begon als analist bij Match of the Day, maar werd al vlug hét gezicht van het populaire programma. Recent tekende hij een vijfjarig contract bij de BBC waarvoor hij een kleine elf miljoen euro toucheert. Lineker wordt geroemd om zijn ontspannen manier van presenteren. Pas sinds hij ook golftoernooien verslaat, zoals volgende week de British Open, krijgt hij kritiek van kijkers en collega's die hem ijdelheid en een gebrek aan parate golfkennis verwijten.

Lineker, die zich als analyticus omschrijft als 'hard wanneer nodig, maar altijd eerlijk en oprecht' weet nog niet hoe het programma op de Nederlandse betaalzender eruit gaat zien.

Hij heeft Van Gangelen nog niet ontmoet en kan evenmin zeggen of hij elke maandag in de studio bij hem zal aanschuiven. ,,Dat is onderwerp van discussie. Het zal wellicht een mix worden van bijdrages vanuit Londen en in Nederland. Ik bespreek niet alleen de competitie, maar ook de voortgang van de Hollandse spelers in de Premier League.''

Voor die eerste taak heeft de voormalige aanvaller van het Engelse elftal nog 'some homework' te doen, beseft hij. Want op de hoogte van de nieuwtjes van FC Groningen of ADO Den Haag is hij nog niet geheel. ,,Ik ken de namen van alle clubs, maar nog niet alle spelers. Het niveau van de Nederlandse wedstrijden? Dat ligt natuurlijk lager dan in Engeland, Italië en Spanje, maar jullie land heeft altijd veel aansprekende spelers voortgebracht. Dat maakt het interessant. Verder zal ik me de komende tijd zelf een beeld vormen van de kwaliteit, als u dat niet erg vindt.''

Wie Linekers commentaar wil horen, moet daarvoor straks wel een abonnement nemen op het betaalkanaal van de verenigde eredivisieclubs. Naar verwachting kost dit tussen de 10 en 15 euro per maand. Een stap die in Nederland sinds het echec van Sport 7 moeilijk ligt. Lineker maakt zich daarover echter niet druk. ,,In Engeland is men ondertussen aan pay-per-view gewend. Het gaat om de juiste verdeling. Als alle wedstrijden live bij de publieke omroep te zien zouden zijn, zit er straks niemand meer in het stadion.''
pi_60003304
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 20:53 schreef Breach het volgende:
Ik heb het idee dat het voor mensen met een seizoenskaart echt heel onaantrekkelijk gaat worden. Ik hoop dat ze op zijn minst een pakket aan gaan bieden waarbij alleen de uitwedstrijden van een club beschikbaar worden.
Dat zou inderdaad het meest makkelijke zijn. 17 wedstrijden voor een mooie prijs.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60004902
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:51 schreef Stpan het volgende:
Misschien krijg je voor 5 euro maar 1 van de 2 kanalen? Pay-per-view? Weet ik veul hoe ze dat technisch doen. Maar door de nieuwe aanvangstijden kunnen er op zondag 6 en op zaterdag 4 wedstrijden worden opgevoerd als er max. 2 tegelijk worden gespeeld.
Laat dat nou exact voldoende zijn voor een competitieronde van 9 wedstrijden!

lees: 5 euro meer. Dat maakt 15 euro/maand
pi_60023321
Het logo:

Vanaf morgen op de volgende site meer informatie:
http://www.eredivisielive.nl
quote:
Vitesse, FC Groningen debuteren op Eredivisie Live

FC Groningen speelt op vrijdag 29 augustus de openingswedstrijd op Eredivisie Live, het nieuwe tv-kanaal van de Eredivisie. De uitwedstrijd tegen Vitesse vormt de aftrap van het nieuwe platform van de Eredivisie.

Donderdagmiddag werd het concept in Utrecht aan alle clubs en de pers gepresenteerd. Het kanaal heeft een zeer grote dekking en zal in ieder geval worden aangeboden door Ziggo, UPC, KPN en Tele2. Begin augustus start de promotiecampagne en zal duidelijk worden op welke manier de verschillende aanbieders Eredivisie LIVE! als pakket zullen aanbieden aan hun klanten. UPC en Tele2 zullen ook de mogelijkheid bieden losse wedstrijden te bekijken middels ‘pay per match’. KPN biedt Eredivisie Live bovendien aan via Mobiel TV.

Directeur Hans Nijland van FC Groningen is zeer enthousiast over het nieuwe kanaal. “Het is niet zomaar een tv-kanaal. Behalve de wedstrijden in het weekend is er de hele week aandacht voor de Eredivisie. Op maandagavond met een talkshow, van dinsdag tot en met donderdag via een Eredivisie Magazine en op elke werkdag via VI TV, waarin Johan Derksen en Wilfred Genee de ontwikkelingen in het voetbal onder de loep nemen.”

“We zijn heel blij met dit initiatief. Het is op een zeer professionele manier aangepakt en er zijn sprekende namen gecontracteerd, zoals commentator Theo Reitsma, presentatoren Humberto Tan en Jan Joost van Gangelen, analytici Jan van Halst, Mario Been en Gary Lineker. Dit voetbalkanaal gaat slagen, omdat het verspreidingsgebied vrijwel heel Nederland dekt middels de contracten die zijn afgesloten met onder meer de kabelmaatschappijen.”

Vanaf vrijdag 11 juli is meer over Eredivisie Live te lezen op www.eredivisielive.nl.

Bron: FC Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 10 juli 2008 @ 17:34:46 #229
73305 Stpan
pi_60024113
Jeetje, iedere avond eredivisie voetbal. Een beetje overdreven naar mijn smaak.
  donderdag 10 juli 2008 @ 18:02:21 #230
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60024545
Dus nieuwe sport7??
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
pi_60024991
Gaan ze ook clubabonnementen aanbieden?
  donderdag 10 juli 2008 @ 18:59:14 #232
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60025487
Lijkt me dat het dus morgen allemaal duidelijk gaat worden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60025524
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 18:59 schreef Dos37 het volgende:
Lijkt me dat het dus morgen allemaal duidelijk gaat worden.
Ziggo gaat het dus ook aanbieden, hoop voor een mooi prijs.
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:08:47 #234
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60025659
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 19:01 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ziggo gaat het dus ook aanbieden, hoop voor een mooi prijs.
Ik vraag me af wat ze doen met het combipakket Film1-3/Sport1-8.
Dat heb ik namelijk...
Van mij mogen ze Sport 1 dan wel inruilen voor dat Eredivisiekanaal...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:18:27 #235
67174 Dos37
Come on Twente
pi_60025853
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 19:08 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat ze doen met het combipakket Film1-3/Sport1-8.
Dat heb ik namelijk...
Van mij mogen ze Sport 1 dan wel inruilen voor dat Eredivisiekanaal...
Dat heb ik ook en dat mogen ze van mij niet

Zo heeft iedereen wel iets wat ie wel wil zien of niet wil zien. Sport1 hou ik sowieso voor Engels, Duits, Italiaans en eventueel Spaans voetbal.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_60025966
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Zo heeft iedereen wel iets wat ie wel wil zien of niet wil zien. Sport1 hou ik sowieso voor Engels, Duits, Italiaans en eventueel Spaans voetbal.
Doen ze ook niet, je krijgt gewoon een extra kanaal en daar betaal je gewoon een extra bedrag voor.

En Sport1/film1 kan je altijd opzeggen als je dat niet meer wilt. Bij Ziggo kan je ze gelukkig ook los nemen.
  donderdag 10 juli 2008 @ 19:27:08 #237
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_60026016
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 19:18 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Mjah, ík heb het dat pakket dus genomen vanwege het Nederlands voetbal
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_60027699
Heb het topic niet (helemaal) gelezen maar zijn ze al rond met Ziggo?
pi_60027730
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 20:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb het topic niet (helemaal) gelezen maar zijn ze al rond met Ziggo?
Ja.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60029656
quote:
Prijs eredivisiekanaal onzeker
Door ROB HARTOG

UTRECHT - Het was al met al een gelikte goed-nieuws-show, maar de belangrijkste vraag bleef donderdag bij de officiële presentatie van Eredivisie Live, het nieuwe televisiekanaal van de eredivisieclubs dat vanaf 29 augustus operationeel is, onbeantwoord.

Pas vrijdag, aan het eind van de middag, weten voetballiefhebbers welke prijs zij maandelijks aan de distributeurs moeten betalen om thuis naar rechtstreekse beelden van de wedstrijden uit de eredivisie te kijken. Vermoedelijk ligt dat bedrag tussen de tien en de vijftien euro, maar de kabelaars geven daar pas vrijdag definitief uitsluitsel over. Per distributeur kan de bijdrage die de kijker moet betalen variëren.

,,Natuurlijk zou het mooi zijn geweest als we bij de presentatie van ons kanaal meteen de prijs die de kijker moet betalen, hadden kunnen noemen,’’ erkent Michael van Praag, president-commissaris ECV, het samenwerkingsverband van de clubs uit de eredivisie. ,,Maar dat is een zaak van de distributeurs zelf. Die kunnen zelfstandig een prijs bepalen.’’

Alle signalen wijzen er op dat de voetballiefhebber minimaal tien euro per maand kwijt is om, naast de samenvattingen die de NOS komend seizoen op het open net uitzendt, live voetbal op de buis te zien. ,,Een faire prijs,’’ vindt Alex Tielbeke, directeur ECV. ,,Vergeleken met wat in het buitenland wordt betaald is dit alleszins redelijk.’’

Dé hamvraag is nog in hoeverre voetbalfans bereid zijn extra te betalen om hun favoriete sport op televisie te kunnen zien. Eerdere experimenten, zoals Sport 7, Versatel en Tele2, zijn immers uitgedraaid op financiële debâcles. ,,Dat was in een andere tijd,’’ countert Van Praag. ,,Nu al beschikken 400.000 huishoudens over digitale televisie. Dat aantal zal komende jaren alleen maar groeien.’’

De clubs zelf zijn razend enthousiast over het eredivisiekanaal dat de ECV in korte tijd uit de grond heeft gestampt. Chris Woerts, commercieel directeur bij Feyenoord: ,,Dit is een prachtig concept. Vanuit Europa, maar ook vanuit de VS is er al veel belangstelling. Normaliter krijgt degene die het hoogste biedt de uitzendrechten, maar nu houden we een belangrijk gedeelte van het pakket helemaal in eigen hand. We lopen daarmee in het internationale medialandschap voorop.’’

Alex Tielbeke en Frank Rutten, de twee directeuren van de ECV, beloven de clubs gouden financiële bergen als Eredivisie Live bij de voetballiefhebbers aanslaat. Tielbeke: ,,De digitalisering is niet tegen te houden. De markt groeit en groeit. Een belangrijk gedeelte, minimaal 60 procent, van de 400.000 huishoudens die nu al digitale televisie hebben, hopen we vast te houden. Daarna moeten we met 150 à 200.000 kijkers per jaar groeien. Ons uitgangspunt is dat we binnen vijf jaar op minimaal één miljoen zitten. Dan is het kassa voor de clubs.’’

Rutten aanvullend: ,,Als we dat halen, en onze prognoses zijn écht reëel, zelfs nog behoudend ingeschat, levert dat de clubs binnen vijf jaar drie maal zo veel inkomsten op, als in de oude situatie het geval was.’’

Een simpele rekensom leert dat de clubs dan, exclusief de bijdrage van de NOS, minimaal 100 miljoen euro kunnen verdelen. ,,Spectaculair ,’’ vindt Rutten.

In stadion Galgenwaard in Utrecht was donderdag bij de presentatie al een voorproefje te zien van wat Eredivisie Live vanaf 29 augustus te bieden heeft. Dat zag er alleszins redelijk uit. ,,De voetballiefhebber krijgt alles wat het spel zo boeiend maakt,’’ zegt Paul Romer, algemeen directeur Endemol Nederland. ,,De wedstrijden, maar ook nieuws, achtergronden en alle emotie die bij voetbal horen. Zeven dagen per week, maar het draait primair om het weekeinde.’’

De kijker van Eredivisie Live zal vanaf 29 augustus veel vertrouwde gezichten terugzien. De meeste namen lekten afgelopen dagen al uit, zoals die van Humberto Tan, Jan van Halst, Jan Joost van Gangelen, Leo Driessen, Johan Derksen, Wilfred Genee, Martijn Lindenberg en de Brit Gary Lineker. Inmiddels heeft ook Mario Been een bijbaan bij het voetbalkanaal gevonden.

Bron
Deze ook maar even hier:
quote:
Buitenlands voetbal exclusief te zien op Sport1

AMSTERDAM - Het heeft de leiding van Sport1 de nodige moeite gekost, maar de buitenlandse voetbalcompetities zijn het komende seizoen alleen nog bij die betaalzender te zien. In de afgelopen jaren zond de NOS, bij gebrek aan Nederlandse wedstrijden, samenvattingen uit van de Engelse Premier League en deed RTL dat bijvoorbeeld met duels uit de Duitse Bundesliga.

,,Als je nu de meeste Nederlandse internationals aan het werk wil zien,’’ zegt directeur Jeroen Oerlemans, ,,moet je een abonnement nemen op Sport1.’’

Dat gegeven staat ook centraal in de nieuwe reclamecampagne. Samenvattingen van Duitse en Engelse wedstrijden op een open kanaal zouden een aanzienlijke concurrentie voor de livewedstrijden achter de decoder hebben betekend.

Daar staat tegenover dat Sport1 de rechtstreekse uitzendingen van eredivisiewedstrijden is kwijtgeraakt. Tijdens het vorige seizoen kwam het tot een samenwerking met Tele2, dat die rechten voor drie jaar in handen had. Daardoor groeide het abonnebestand van Sport1.

De directie van Sport1 heeft, bij het aflopen van de vorige contracten, nog wel geprobeerd om de liverechten van de eredivisie binnen te halen. Maar het kwam niet tot een akkoord met de ECV.

,,Wij hadden met de ECV een verschil van mening over de mate waarin digitale televisie zal doorgroeien in Nederland,’’ aldus Oerlemans. ,,Want voor tv achter de decoder is voor de doorgifte digitale televisie onontbeerlijk. De ECV denkt aan een hogere dekkingsgraad voor de komende jaren dan wij.’’

Abonnees van Sport1 moesten het de afgelopen voetbaljaargang zonder de beelden van de Spaanse competitie stellen, mede wegens problemen met de rechten in Spanje. De komende maanden zijn Van Nistelrooy, Sneijder en Robben weer live te volgen. Op Champions League- avonden worden op de acht kanalen ook weer alle wedstrijden uitgezonden.

Kees Jansma heeft zijn contract bij Sport1 met twee jaar verlengd. Zijn werkzaamheden voor Eyeworks zijn voorbij. Jansma blijft in elk geval tot 1 augustus 2010 commentaar verzorgen bij buitenlandse topwedstrijden. Hij neemt bovendien als anchorman een deel van de studiopresentatie voor zijn rekening. Oud-international Wim Kieft blijft de belangrijkste analist.

Tijdens de komende Olympische Spelen van Peking (8 tot en met 24 augustus) heeft Sport1 sublicensies voor de sporten die het normaal gesproken toch al uitzendt: voetbal, hockey, tennis en basketbal.

[ Bericht 12% gewijzigd door BliksemSchigt op 10-07-2008 22:38:53 ]
pi_60029802
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
De vraag is, hoeveel wedstrijden kan je zien met die 10 a 15 euro per maand.
pi_60031132
1 miljoen mensen met een abo in je dromen
pi_60034489
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:10 schreef WooZ het volgende:
1 miljoen mensen met een abo in je dromen
Digitale abonnementen, dat kan niet anders.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:42:26 #244
3185 Adelante
To let it go now
pi_60035800
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60035879
quote:
Mag wat kosten!
pi_60035906
Tele2 is dus wel incl internet.
quote:
De bestaande klanten van Tele2 houden hetzelfde pakket tegen dezelfde voorwaarden (Tele2 had de afgelopen drie jaar de exclusieve uitzendrechten voor eredivisievoetbal). Voor nieuwe klanten zal Tele2 zich houden aan de standaardprijzen van 10 voor 2 wedstrijden, 15 euro voor alle wedstrijden (op maandbasis) en 7 euro voor een losse wedstrijd.

Klanten die via KPN Digitenne nu Eredivisie Live Voetbal afnemen voor 6 euro per maand gaan vanaf 1 oktober 10 euro per maand betalen. Dit omdat het aanbod wordt uitgebreid van 1 naar 2 kanalen, waar simultaan verschillende wedstrijden worden aangeboden en/of verdieping door middel van analyses en achtergronden plaatsvindt. Bestaande klanten die geen gebruik willen maken van het nieuwe tarief krijgen de gelegenheid dit aan te geven. KPN gaat Eredivisie Live ook doorgeven via Mobiel TV en Interactieve TV (ADSL), maar heeft daar nog geen tarieven voor vastgesteld.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:52:52 #247
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60035993
Ik wil gewoon weten wat het bij ZIGGO kost
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:58:09 #249
3185 Adelante
To let it go now
pi_60036014
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:52 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik vind dat spotgoedkoop!
het is idd, tv/internet/telefonie en eredivisie
pi_60036052
Digitenne blijft dan ook nog wel een optie om te doen, maar als ik een 10'tje moet betalen voor twee kanalen, dan betaal ik net zo goed 15 voor alles .

Hopelijk kan ik na de zomer eindelijk UPC digitale tv nemen.

Ik kan verder ook niets vinden over de eventuele continuering van Planet Voetbal.
pi_60036134
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

het is idd, tv/internet/telefonie en eredivisie
Oh dan heb ik niet goed gelezen, dan is het niet duur.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:12:44 #252
121310 venomsnake
El Saltador
pi_60036235
Jezus, 7 euro voor een losse wedstrijd ...
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:39:37 #253
3485 kavorka
lure of the animal
pi_60036781
Ik zou gewoon 20Mb/s (a 19,95) + voetbal (15) = 34,95 willen nemen, maar dat is weer niet mogelijk. Je bent verplicht één van de vision (bronze, silver of gold) te nemen en dat boeit me niet. Kijk digitaal via de kabel (Caiway) en die hebben volgens mij niet het eredivisiekanaal.
animal magnetism sexual attractive state
pi_60036808
Ik lees dat KPN, Tele2, Ziggo en UPC een overeenkomst hebben met Eredivisie Live dus die mogen live uitzenden. Nu mis ik er nog 1 in dit lijstje en daar ben ik zelf lid van en dat is Canal Digitaal. Enig idee of dit ook mogelijk is?
http://www.freesoccer.nl.tt
The best site for free live sport on your simple computer!!
pi_60037340
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 10:41 schreef roysonny1 het volgende:
Ik lees dat KPN, Tele2, Ziggo en UPC een overeenkomst hebben met Eredivisie Live dus die mogen live uitzenden. Nu mis ik er nog 1 in dit lijstje en daar ben ik zelf lid van en dat is Canal Digitaal. Enig idee of dit ook mogelijk is?
Heb digitale TV van UPC dus ik wacht het maar af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')