Als je twee weekenden per maand wil kijken, kan je net zo goed 15E per maand gaan betalen... Omdat nu voor die 8 euro meer te laten schieten... Stel dat er doordeweeks voetbal is, kan je dat ook sowieso zien, etc.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:18 schreef RayMania het volgende:
Ik twijfel eigenlijk nog wat ik ga doen. Ik wil 17 uitwedstrijden zien, maar weet niet wat het verstandigste is. De andere wedstrijden kunnen mij weinig schelen (PSV, Feyenoord, AZ), dus misschien maar wekelijks betalen, ofzo.
Ik neem aan dat het in ieder geval mogelijk blijft om de wedstrijden via internet te bekijken. Zou erg dom zijn als ze dat niet meer zouden aanbieden.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:43 schreef maril het volgende:
En planet internet, blijft dat wel?
Nee!quote:Op maandag 7 juli 2008 14:56 schreef Luni het volgende:
Ik heb nu digitale tv van UPC met extra Sport 1 / Tele 2 ben benieuwd of het hier op wordt uitgezonden.....
UPC levert het kanaal straks los.quote:
Pff wat een overkill zeg. Stiekem heeft Derksen natuurlijk helemaal geen verstand van voetbal. Het enige wat hem nog een beetje dragelijk maakt is een nieuwtje, en zo af en toe een cynische grap die slaagt.quote:Op maandag 7 juli 2008 23:22 schreef borisz het volgende:
Ohja Johan en Wilfred gaan om 2300 gaan ze iedere dag de dag afsluiten. Dus alles wat er gebeurd die dag op allerlei gebieden, niet alleen voetbal. Er zijn 180 afleveringen besteld aldus JD
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)z-SulejmaniTegen.htm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2008 23:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Pff wat een overkill zeg. Stiekem heeft Derksen natuurlijk helemaal geen verstand van voetbal. Het enige wat hem nog een beetje dragelijk maakt is een nieuwtje, en zo af en toe een cynische grap die slaagt.Genee krijgt er iedere dag van langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Inderdaad, zou een stuk beter zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef WooZ het volgende:
Waarom komen ze niet met de optie om alleen de uitwedstrijden van je club te zien
Ja, klopt, maar het is niet altijd dat er twee uitwedstrijden per maand zijn door bijvoorbeeld interlandvoetbal tussendoor en het komt ook wel eens voor dat er twee uitwedstrijden worden gespeeld, dan één uitwedstrijd en weer één thuiswedstrijd, etc.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je twee weekenden per maand wil kijken, kan je net zo goed 15E per maand gaan betalen... Omdat nu voor die 8 euro meer te laten schieten... Stel dat er doordeweeks voetbal is, kan je dat ook sowieso zien, etc.
denk het niet, dat zal wel hetzelfde worden als de twee oude tele2 kanalen, waar gewoon twee wedstrijden zijn te zienquote:Op maandag 7 juli 2008 23:54 schreef JeroenV het volgende:
Mag je voor die 10 euro wel kiezen welke clubs je ziet?
Ik denk dat dit technisch nogal moeilijk en/of duur is. Wellicht dat ze het via internet wel aanbieden.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 20:53 schreef Breach het volgende:
Ik hoop dat ze op zijn minst een pakket aan gaan bieden waarbij alleen de uitwedstrijden van een club beschikbaar worden.
En hoe zal dit opgedeeld worden als het hetzelfde blijft? Heb het onder Tele2 ook niet meegekregen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
denk het niet, dat zal wel hetzelfde worden als de twee oude tele2 kanalen, waar gewoon twee wedstrijden zijn te zien
dat lijkt me niet geheel juist. Waarom zou er anders een abonnement van 5 euro meer zijn, als er altijd maar 2 wedstrijden tegeijk worden gespeeld, die je dan ook nog allemaal kunt kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:53 schreef Stpan het volgende:
JeroenV, daarom is het speelschema volledig op de schop gegaan, en beginnen op bijv. zondag de wedstrijden om 12:30, 14:30 en 16:30. Zodat de distrubitie van het voetbal wordt vergemakkelijkt, de aanbieder hoeft maximaal slechts 2 wedstrijden tegelijk uit te zenden.
quote:Gary Lineker heeft nog tijd over
Door STEFAN RAATGVER
HILVERSUM - De transfer lijkt even spectaculair én onwaarschijnlijk als die van David Beckham naar pakweg RKC, maar toch presenteerde het nieuwe betaalkanaal van de eredivisieclubs deze week BBC-ster Gary Lineker (47) als voetbalanalist. Hij neemt komend seizoen op maandagavond met Jan Joost van Gangelen de vaderlandse competitie door.
Een op z'n minst opmerkelijke overgang, maar niet voor Lineker, presentator van het bekende voetbalprogramma Match of the Day. Hij heeft, nu de BBC recent de uitzendrechten van de FA Cup en de thuiswedstrijden van het Engels elftal verloor, simpelweg wat tijd over voor ander werk, verklaart hij. ,,Ik heb eigenlijk alleen een zaterdagavondbaan met Match of the Day. Ik presenteer ook golf, maar dat komt neer op vier toernooien per jaar. Ik heb de ruimte om wat extra's te doen.''
Dat hij daarvoor over de grens kijkt, is ook niet vreemd, verklaart hij op afgemeten toon, telefonisch vanuit Londen. ,,Match of the Day heeft veel kijkers in Nederland. We krijgen veel positieve reacties van jullie. De jongens van het nieuwe kanaal waren erg enthousiast. Of ze me een enorme som geld betalen? Ik hoop het. Maar zeg verder niets over mijn betaling. Thank you.''
Lineker is na zijn voetbalcarrière als spits van onder meer Barcelona en het Engelse elftal uitgegroeid tot de Mart Smeets van Groot-Brittannië. Hij begon als analist bij Match of the Day, maar werd al vlug hét gezicht van het populaire programma. Recent tekende hij een vijfjarig contract bij de BBC waarvoor hij een kleine elf miljoen euro toucheert. Lineker wordt geroemd om zijn ontspannen manier van presenteren. Pas sinds hij ook golftoernooien verslaat, zoals volgende week de British Open, krijgt hij kritiek van kijkers en collega's die hem ijdelheid en een gebrek aan parate golfkennis verwijten.
Lineker, die zich als analyticus omschrijft als 'hard wanneer nodig, maar altijd eerlijk en oprecht' weet nog niet hoe het programma op de Nederlandse betaalzender eruit gaat zien.
Hij heeft Van Gangelen nog niet ontmoet en kan evenmin zeggen of hij elke maandag in de studio bij hem zal aanschuiven. ,,Dat is onderwerp van discussie. Het zal wellicht een mix worden van bijdrages vanuit Londen en in Nederland. Ik bespreek niet alleen de competitie, maar ook de voortgang van de Hollandse spelers in de Premier League.''
Voor die eerste taak heeft de voormalige aanvaller van het Engelse elftal nog 'some homework' te doen, beseft hij. Want op de hoogte van de nieuwtjes van FC Groningen of ADO Den Haag is hij nog niet geheel. ,,Ik ken de namen van alle clubs, maar nog niet alle spelers. Het niveau van de Nederlandse wedstrijden? Dat ligt natuurlijk lager dan in Engeland, Italië en Spanje, maar jullie land heeft altijd veel aansprekende spelers voortgebracht. Dat maakt het interessant. Verder zal ik me de komende tijd zelf een beeld vormen van de kwaliteit, als u dat niet erg vindt.''
Wie Linekers commentaar wil horen, moet daarvoor straks wel een abonnement nemen op het betaalkanaal van de verenigde eredivisieclubs. Naar verwachting kost dit tussen de 10 en 15 euro per maand. Een stap die in Nederland sinds het echec van Sport 7 moeilijk ligt. Lineker maakt zich daarover echter niet druk. ,,In Engeland is men ondertussen aan pay-per-view gewend. Het gaat om de juiste verdeling. Als alle wedstrijden live bij de publieke omroep te zien zouden zijn, zit er straks niemand meer in het stadion.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |