Dan krijg je natuurlijk niet alleen die twee te zien, maar ook een wedstrijdje her en der.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:44 schreef maril het volgende:
[..]
Voor 10 euro extra in de maand? no thanks.
Gewoon een marketingtechniek om iedereen een maandabonnement te laten kopen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:35 schreef El-Salvador het volgende:
7 euro voor een losse wedstrijd en 15 euro voor 4 x 9 wedstrijden. Ik weet niet wie dit verzonnen heeft, maar de balans is ver te zoeken.
Dat is inderdaad een minpunt, maar voor de rest lijkt het er heel behoorlijk uit te zien. Mits een akkoord met Ziggo wordt bereikt, want anders kan ik het niet ontvangen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
Matig dat het dus niet bij Sport 1 zit.
quote:Lineker analist bij ECV
HILVERSUM - Het nieuwe voetbalkanaal van de achttien eredivisieclubs en Endemol/Eyeworks heeft de voormalige Engels international en BBC-icoon Gary Lineker gestrikt als analist. Lineker (47) gaat op de maandagavonden in een programma van presentator Jan Joost van Gangelen (wiens contract bij RTL afloopt) de Nederlandse wedstrijden en de prestaties van spelers in de eredivisie beoordelen. Linekers manager, Jon Holmes, verwacht dat komende week alles definitief rondkomt met de betaalzender.
De Brit maakte halverwege de jaren ’80 onder meer furore bij Everton, Barcelona en Tottenham Hotspur. Tegenwoordig presenteert hij het populaire Match of the Day en alle golfprogramma’s en -toernooien die de BBC uitzendt.
Het eredivisiekanaal, dat vijf jaar beschikt over de rechten van het live voetbal, trok verder voor het verslaan van de wedstrijden de NOS-commentator Theo Reitsma (tevens columnist van AD Sportwereld Pro) aan en Leo Driessen, Ron de Rijk en Michiel Teeling. Eerder was al bekend dat Humberto Tan voor de studio-uitzendingen tekent, dat analist Jan van Halst overkomt van RTL en dat Wilfred Genee en Johan Derksen - net zoals zij eerder bij RTL deden - de zondagavonden afsluiten.
Door de komst van het eredivisiekanaal, dat op 29 augustus de lucht ingaat, is Sport1 vanaf volgend seizoen verstoken van live voetbal uit Nederland. Liefhebbers van rechtstreekse duels van eigen bodem zullen dus weer een nieuw abonnement moeten afsluiten.
Naar verwachting zullen zij daarvoor tussen de 10 en 15 euro per maand voor gaan betalen. Wie 15 euro betaalt kan alle wedstrijden gespeeld in een weekeinde bekijken. De eredivisie heeft het nieuwe speelschema dusdanig aangepast dat de duels elkaar niet in de weg zitten. Zo beginnen de voetballers op zondag om 12.30, 14.30 en 16.30 uur.
De distributie van het nieuwe kanaal is zo goed als rond. Er is al een akkoord met KPN en Tele2, terwijl de onderhandelingen met Ziggo en UPC gaande zijn. De samenvattingen van de duels zijn vanaf komend seizoen weer terug bij de NOS. Tom Egbers zal deze aan elkaar praten.
Met de nodige keiharde euro's waarschijnlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 09:31 schreef pfaf het volgende:
Whoooaaa. Da's tof. Hoe hebben ze die zo ver gekregen dan?
quote:Op maandag 7 juli 2008 09:31 schreef pfaf het volgende:
Ik dacht juist dat ze niet hadden. Al moet je natuurlijk wel investeren om er überhaupt aan te komen.quote:
Ik neem aan dat daar wel voldoende budget voor vrijgemaakt is. Als je dat niet doet en begint met onbekende presentatoren en analisten dan wordt het immers sowieso niets, dus het lijkt me heel verstandig.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze niet hadden. Al moet je natuurlijk wel investeren om er überhaupt aan te komen.
Uiteraard, maar er zit nog wel een grijs gebied tussen ``een onbekende analist`` en Gary Linneker!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar wel voldoende budget voor vrijgemaakt is. Als je dat niet doet en begint met onbekende presentatoren en analisten dan wordt het immers sowieso niets, dus het lijkt me heel verstandig.
Dat is natuurlijk zo, maar anderzijds genereert het wel de nodige publiciteit en dat is precies wat het kanaal nodig heeft.quote:Op maandag 7 juli 2008 10:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Uiteraard, maar er zit nog wel een grijs gebied tussen ``een onbekende analist`` en Gary Linneker!
Voor veel geld wil zelfs Johan Cruijff de 3e divisie van Luxemburg verslaan.quote:Op maandag 7 juli 2008 09:31 schreef pfaf het volgende:
Idd.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:01 schreef NFP het volgende:
Zit het nu definitief niet bij Sport1?
Volgens mij kan je het gewoon net als Sport 1 aanvragen bij je kabelmaatschappij.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:17 schreef koningdavid het volgende:
Misschien al vaak gesteld deze vraag.
Maar hoe werkt het? Kan je het gewoon bestellen bij je kabelmaatschappij? Of moet het via een decoder of internet ofzo?
quote:Op maandag 7 juli 2008 11:19 schreef Blawh het volgende:
Klinkt wel gaaf zeg! Enige minpuntje tot nu toe vind ik de dramatische commentatoren.
Met uitzondering van Leo Driessen vind ik het uitstekende commentatoren.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:19 schreef Blawh het volgende:
Klinkt wel gaaf zeg! Enige minpuntje tot nu toe vind ik de dramatische commentatoren.
Inderdaad, stuk voor stuk beter dan Snoeks en Ten Napel bij elkaar ooit zullen zijn.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met uitzondering van Leo Driessen vind ik het uitstekende commentatoren.
Kurt Westerman is nog veel erger. Die doet bij een gewone 4-1 in een willekeurig Jupiler League duel enthousiaster dan menig commentator bij een doelpunt van NL op een EK of WK in de groepsfase.quote:Op maandag 7 juli 2008 11:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met uitzondering van Leo Driessen vind ik het uitstekende commentatoren.
Die staat niet in het lijstje met commentatoren van het eredivisiekanaalquote:Op maandag 7 juli 2008 11:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kurt Westerman is nog veel erger. Die doet bij een gewone 4-1 in een willekeurig Jupiler League duel enthousiaster dan menig commentator bij een doelpunt van NL op een EK of WK in de groepsfase.
Westerman en Driessen... Daar word ik niet vrolijk van.quote:
Ingezonden mailtjes.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:19 schreef Dos37 het volgende:
Zal mij benieuwen hoe dat gaat met Lineker lijkt me niet dat ie elke maandag even overkomt uit Engeland.
Ah ok! Bedankt!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niemand weet meer dan wat er in dat stukje staat.
Waarschijnlijk kan je straks gewoon een extra kanaal bestellen zoals je dat eerst ook met Tele2 hebt gedaan.
Waarom niet? Er zijn genoeg werknemers in Europa die voor minder salaris dan hij vangt (mijn inschatting) wekelijks naar London hoppen. KLM vliegt dagelijks meermalen per dag van London op R'dam en A'dam.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:19 schreef Dos37 het volgende:
Zal mij benieuwen hoe dat gaat met Lineker lijkt me niet dat ie elke maandag even overkomt uit Engeland.
Denk het wel. Je bent er zo met het vliegtuig.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:19 schreef Dos37 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |