abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60867841
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 23:07 schreef Pat-man het volgende:

[..]

jup. gewoon ook 12 volt.
tnx,

en nu ik toch bezig ben Ik ga dus dinsdag naar LA. Een week later zullen we in SA zijn en we willen toch naar alcatraz. Er werd aangeraden om ruim van te voren te reserveren. Hoe gaat dat te werk? Gewoon in amerika naar een nummer bellen?
Dit keer zonder signature
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 06:09:48 #202
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_60871377
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 23:44 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

tnx,

en nu ik toch bezig ben Ik ga dus dinsdag naar LA. Een week later zullen we in SA zijn en we willen toch naar alcatraz. Er werd aangeraden om ruim van te voren te reserveren. Hoe gaat dat te werk? Gewoon in amerika naar een nummer bellen?
Gewoon op de website.. http://alcatrazcruises.com/
Met je creditcard boeken... tot een paar dagen ervoor kan je gewoon kaarten vinden alleen zijn earybird en nighttour vaak eerder volgeboekt. Vergeet het niet ongeveer een uur van tevoren op te halen bij de balie, anders kunnen ze het alsnog doorverkopen en je bent je geld kwijt.

Tip: neem warme kleding mee voor SF, die heeft zijn eigen bizarre microclimaat.. het is daar idioot koud, zeker aan de kust met de wind.. Begin augustus was ik daar, nacht voor SF zat ik 80 km ten oosten van de stad en kon ik laat op de avond in een onverwarmd buitenzwembad zwemmen en dag daarna had ik mn enige dikke trui een en was ik hele dag aan het snotteren en bibberen in SF..
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_60895746
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 06:09 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

Gewoon op de website.. http://alcatrazcruises.com/
Met je creditcard boeken... tot een paar dagen ervoor kan je gewoon kaarten vinden alleen zijn earybird en nighttour vaak eerder volgeboekt. Vergeet het niet ongeveer een uur van tevoren op te halen bij de balie, anders kunnen ze het alsnog doorverkopen en je bent je geld kwijt.
Wij hebben de tickets gewoon thuis uitgeprint.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60962776
Vanochtend teruggekomen van rondreis westkust Amerika. Nu hard aan het vechten tegen de slaap om een jetlag te voorkomen

Het was in 1 woord geweldig!

Rondje:
LA (Hollywood) - via Joshua Tree naar Blythe - Sedona - Page - Grand Canyon - Bryce - Zion - Las Vegas - Death Valley - Lee Vining - Yosemite - San Fransisco - Monterey - Morro Bay - LA (the beach!)

3,5 week en had nog veel langer willen blijven! LA vond ik na alle negatieve verhalen erg meevallen. Hollywood was zelfs erg leuk (ok ok...als 2 echte vrouwen liepen we niet helemaal goed waardoor we in een erg leuke wijk terechtkwamen, maar deze wijk maakte toch echt deel uit van Hollywood)

Verkeer is chaotisch maar iedereen rijdt veel relaxer en socialer. Keep your lane ging ook perfect kortom autorijden ging als een zonnetje (soms toeterend omdat Amerikanen schijnbaar niet hebben geleerd om over de schouder te kijken, parkeerplaats in zijn achteruit, vooral hard gas geven...1 keer fout gegaan maar gelukkig geen schade)

De nationale parken waren waanzinnig! Vooral de zwaardere hikes waren mooi. Bryce vond ik wat tegenvallen, daar kreeg ik echt een Efteling gevoel.

Las Vegas: op slag verliefd, wij zijn erg gevoelig voor lichtjes, muziekjes en alcohol Daar willen we dus ook zeker een keer terug. Ons hotel was ook top: Flamingo, Go Luxury room with strip view. We kijken scheef uit op de fonteinen en recht voor ons was Ceasars

SF: erg leuk, vooral Castro! Maar Chinatown was ook leuk. Ook hier weer in een andere straat uitgekomen dan gepland maar wel erg lekker chinees gegeten tussen de chinezen (die erg vies eten). Hostel was prima en parkeren via dit hostel maar 15 dollar per dag. (USA Hostels)

Highway 1: viel wat tegen vooral door mist, Monterey bay aqaurium was wel de moeite waard. Tegen onze verwachtingen in veel tijd bij de Jelly fish doorgebracht.

LA The beaches: )) We sliepen in Manhattan Beach, erg leuke wijk, mooi strand. Ook dagje Venice waar we ons goed vermaakt hebben door gewoon rond te kijken. Laatste avond doorgebracht in Santa Monica, ook daar weer vooral rondgekeken.

Beetje chaotisch verhaal wellicht...blame the sleep (nu alweer ruim 30 uur wakker, toch maar eens gaan slapen nu).

Westkust Amerika? Aanrader!
pi_60972247
Ik stap morgen op de bus naar de westkust
pi_60972631
LA vond ik ook helemaal geweldig al was er niet EEN iets wat echt super was. Santa Monica is een van de relaxte plaatsjes waar ik ben geweest. Heerlijk wonen lijkt het mij daar. Net voor de drukte van LA.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:20:44 #207
62913 Blik
The one and Only!
pi_60973590
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:28 schreef exode het volgende:

De nationale parken waren waanzinnig! Vooral de zwaardere hikes waren mooi. Bryce vond ik wat tegenvallen, daar kreeg ik echt een Efteling gevoel.

Des te indrukwekkender dat het een natuurverschijnsel is ipv man-made, toch?

Je hebt ongeveer dezelfde route afgelegd als ik 3 jaar geleden gedaan heb
pi_60995644
Bryce vonden wij erg mooi..maar de enorm aantal toeristen (tja hoogseizoen) en hangende jetlag verpeste het een beetje. Als ik nu de foto's zie...erg mooi!

Zucht wil weer terug...
pi_60999921
Ik ben net in Seattle aangekomen, na een 6.5u (!!!) durende busreis van Vancouver *grom*

En het regent

Maar ik zit wel lekke rin het centrum
pi_61000539
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 04:32 schreef WooZ het volgende:
Ik ben net in Seattle aangekomen, na een 6.5u (!!!) durende busreis van Vancouver *grom*

En het regent

hehe, daarvan kun je bijna op en neer
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:30:15 #211
62913 Blik
The one and Only!
pi_61000860
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 04:32 schreef WooZ het volgende:

En het regent

waarom duurde dat zo lang?? Ik kan me herinneren dat het een tochtje was van een paar uur met de camper. En regen, tja. Seattle staat er volgens mij een beetje bekend om.
pi_61070216
ow dit topic leeft nog
Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:10:41 #213
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_61081257
iemand nog tips voor goed te betalen hotels of hostels in San Francisco?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_61092669
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
iemand nog tips voor goed te betalen hotels of hostels in San Francisco?
Elements Hostel/Hotel. Ligt aan Mission Street, 3 blokken van een BART station. Verder een erg gaaf dakterras met view op downtown. Zijn er deze zomer 3 dagen geweest, erg goede accomodatie.

http://www.elementshotel.com/index.htm
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_61120311
USA Hostels vlakbij Union Square. Simpel, basic hostel met een goede sfeer. Wij hadden een private room met eigen badkamer en dat was prima in orde.

Een grote keuken van alles voorzien, laundry kamer, veel internet computers, pooltafel en er werd van alles georganiseerd. Maar als je zoals ons af en toe ook wil slapen kan dat ook prima
pi_61161279
Volgende week om deze tijd is het zover.... 14 dagen rondreis door het Westen, kijk vooral uit naar Las Vegas
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_61170195
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week om deze tijd is het zover.... 14 dagen rondreis door het Westen, kijk vooral uit naar Las Vegas
1x geweest... nooit meer
pi_61185388
Wat zijn leuke uitstapjes om te doen in 1 of 2 dagen in het weekend vanuit anaheim?
pi_61186169
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 08:30 schreef Blik het volgende:

[..]

waarom duurde dat zo lang?? Ik kan me herinneren dat het een tochtje was van een paar uur met de camper. En regen, tja. Seattle staat er volgens mij een beetje bekend om.
voordat je de grens over bent duurt al tig uur, dan nog file en een bus die op meerdere plekken stopt

Maar ik zit nu in het uiterste westen van de USA, en het is tamelijk relaxed hier
  donderdag 28 augustus 2008 @ 10:27:10 #220
62913 Blik
The one and Only!
pi_61186409
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:15 schreef WooZ het volgende:

[..]

voordat je de grens over bent duurt al tig uur, dan nog file en een bus die op meerdere plekken stopt

Maar ik zit nu in het uiterste westen van de USA, en het is tamelijk relaxed hier
Toen wij met de camper waren was het zo gepiept (maar dat je natuurlijk geen bus met 50 reizigers en het was voor 9/11)
pi_61198039
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef VeerMans het volgende:
Wat zijn leuke uitstapjes om te doen in 1 of 2 dagen in het weekend vanuit anaheim?
Ik woon in Anaheim, ligt eraan wat je wilt doen?
pi_61198313
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef exode het volgende:
USA Hostels vlakbij Union Square. Simpel, basic hostel met een goede sfeer. Wij hadden een private room met eigen badkamer en dat was prima in orde.

Een grote keuken van alles voorzien, laundry kamer, veel internet computers, pooltafel en er werd van alles georganiseerd. Maar als je zoals ons af en toe ook wil slapen kan dat ook prima
ligt alleen wel in de Tenderloin, niet echt de beste wijk van SF en een verkeerde afslag 's nachts betekend dat je in Junkyville zit. Elements is een goed hostel (en de Mission is de beste wijk in SF!!!) en anders Hostel International vlakbij Union square (daar heb ik 4 dagen gezeten voordat ik een kamer had gevonden).
hmmmm....WAT???
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 03:00:30 #223
69307 Pat-man
.: || StarsDesign || :.
pi_61210286
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 17:14 schreef Vampier het volgende:

[..]

1x geweest... nooit meer
LV is leuk voor 2 a 3 dagen. Daarna moet je er gewoon weer weg zijn. Gokje wagen, showtje zien en de strip aflopen zijn toch wel de leukste dingen daar.
If the human brain was so simple that we could understand it, we would be so simple that we couldn't
designer of : www.dissident-wear.com
pi_61214048
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 17:59 schreef Vampier het volgende:

[..]

Ik woon in Anaheim, ligt eraan wat je wilt doen?
Ik heb geen idee, ik moet door de week gewoon werken. Ik zit net naast anaheim in villa park.
pi_61214179
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 03:00 schreef Pat-man het volgende:

[..]

LV is leuk voor 2 a 3 dagen. Daarna moet je er gewoon weer weg zijn. Gokje wagen, showtje zien en de strip aflopen zijn toch wel de leukste dingen daar.
We zitten er 2 dagen dus dan zal het inderdaad nog niet gaan vervelen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')