Des te indrukwekkender dat het een natuurverschijnsel is ipv man-made, toch?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:28 schreef exode het volgende:
De nationale parken waren waanzinnig! Vooral de zwaardere hikes waren mooi. Bryce vond ik wat tegenvallen, daar kreeg ik echt een Efteling gevoel.
hehe, daarvan kun je bijna op en neerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:32 schreef WooZ het volgende:
Ik ben net in Seattle aangekomen, na een 6.5u (!!!) durende busreis van Vancouver *grom*
En het regent
Maar ik zit wel lekke rin het centrum
waarom duurde dat zo lang?? Ik kan me herinneren dat het een tochtje was van een paar uur met de camper. En regen, tja. Seattle staat er volgens mij een beetje bekend om.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:32 schreef WooZ het volgende:
Ik ben net in Seattle aangekomen, na een 6.5u (!!!) durende busreis van Vancouver *grom*
En het regent
Maar ik zit wel lekke rin het centrum
Elements Hostel/Hotel. Ligt aan Mission Street, 3 blokken van een BART station. Verder een erg gaaf dakterras met view op downtown. Zijn er deze zomer 3 dagen geweest, erg goede accomodatie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:10 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
iemand nog tips voor goed te betalen hotels of hostels in San Francisco?
1x geweest... nooit meerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week om deze tijd is het zover.... 14 dagen rondreis door het Westen, kijk vooral uit naar Las Vegas
voordat je de grens over bent duurt al tig uur, dan nog file en een bus die op meerdere plekken stoptquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:30 schreef Blik het volgende:
[..]
waarom duurde dat zo lang?? Ik kan me herinneren dat het een tochtje was van een paar uur met de camper. En regen, tja. Seattle staat er volgens mij een beetje bekend om.
Toen wij met de camper waren was het zo gepiept (maar dat je natuurlijk geen bus met 50 reizigers en het was voor 9/11)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:15 schreef WooZ het volgende:
[..]
voordat je de grens over bent duurt al tig uur, dan nog file en een bus die op meerdere plekken stopt
Maar ik zit nu in het uiterste westen van de USA, en het is tamelijk relaxed hier
Ik woon in Anaheim, ligt eraan wat je wilt doen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:38 schreef VeerMans het volgende:
Wat zijn leuke uitstapjes om te doen in 1 of 2 dagen in het weekend vanuit anaheim?
ligt alleen wel in de Tenderloin, niet echt de beste wijk van SF en een verkeerde afslag 's nachts betekend dat je in Junkyville zit. Elements is een goed hostel (en de Mission is de beste wijk in SF!!!) en anders Hostel International vlakbij Union square (daar heb ik 4 dagen gezeten voordat ik een kamer had gevonden).quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:30 schreef exode het volgende:
USA Hostels vlakbij Union Square. Simpel, basic hostel met een goede sfeer. Wij hadden een private room met eigen badkamer en dat was prima in orde.
Een grote keuken van alles voorzien, laundry kamer, veel internet computers, pooltafel en er werd van alles georganiseerd. Maar als je zoals ons af en toe ook wil slapen kan dat ook prima
LV is leuk voor 2 a 3 dagen. Daarna moet je er gewoon weer weg zijn. Gokje wagen, showtje zien en de strip aflopen zijn toch wel de leukste dingen daar.quote:
Ik heb geen idee, ik moet door de week gewoon werken. Ik zit net naast anaheim in villa park.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:59 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik woon in Anaheim, ligt eraan wat je wilt doen?
We zitten er 2 dagen dus dan zal het inderdaad nog niet gaan vervelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:00 schreef Pat-man het volgende:
[..]
LV is leuk voor 2 a 3 dagen. Daarna moet je er gewoon weer weg zijn. Gokje wagen, showtje zien en de strip aflopen zijn toch wel de leukste dingen daar.
Bij Orange dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik moet door de week gewoon werken. Ik zit net naast anaheim in villa park.
helicopter-vlucht denk ikquote:Op maandag 1 september 2008 15:10 schreef NiGeLaToR het volgende:
Begin oktober ga ik 3 weken met 't meisje rondrijden langs de westkust, heb er zooo veel zin in
Nog meer goede tips, wat is bijvoorbeeld the bomb in the grand canyon bijvoorbeeld?
orlando ligt niet echt aan de westkustquote:Op maandag 1 september 2008 14:28 schreef ursel het volgende:
Ben van plan om in februari voor 3 weken naar de buurt van Orlando te gaan.
3 jaar geleden ook gedaan met mijn schoonouders
Zaten toen op zo'n villa(golf)park bij kissimee.
Nu zag ik via d-reizen wel dit soort "villa's" te huur staan, maar vroeg me af of er ook nog andere (betere) sites te vinden zijn.
Haddik idd ook bedacht, maar we hebben een lodge langs de rand, dus er gewoon vanaf heel vroeg naartoe en kijken hoe ver we kunnen wandelen lijkt me ook super.quote:
Ja, ben al in het andere topic..quote:Op maandag 1 september 2008 20:11 schreef WooZ het volgende:
[..]
orlando ligt niet echt aan de westkust
Echt niets van meegekregen...gewoon 's nachts over straat gelopen. Er was wel een dodgy stuk dichtbij werd ons ook verteld door de hostel mensen maar dat was uit de richting van alles waar we uberhaupt heengingen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:11 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
ligt alleen wel in de Tenderloin, niet echt de beste wijk van SF en een verkeerde afslag 's nachts betekend dat je in Junkyville zit. Elements is een goed hostel (en de Mission is de beste wijk in SF!!!) en anders Hostel International vlakbij Union square (daar heb ik 4 dagen gezeten voordat ik een kamer had gevonden).
heb je eventueel nog interesse om een annual pas goedkoop over te willen nemen? kost in usa 80 dollar.quote:
Als je me vertelt wat ik daarmee kan misschien wel!quote:Op maandag 8 september 2008 17:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je eventueel nog interesse om een annual pas goedkoop over te willen nemen? kost in usa 80 dollar.
1) let op: Highway 1 helemaal vanaf SF naar LA nemen kost erg veel tijd. Dus vertrek 's ochtends erg vroeg of ga op een gegeven moment over van de 1 op de 101 (dat hebben wij bij San Luis Obisbo gedaan toen de twee even samen kwamen)quote:Nog andere tips?
http://store.usgs.gov/pass/index.htmlquote:Op maandag 8 september 2008 20:15 schreef Keffo het volgende:
[..]
Als je me vertelt wat ik daarmee kan misschien wel!
Owkee helder. Ik ga alleen naar Yosemite NP (of valt Grand Canyon ook onder deze pas?) dus de vraag is natuurlijk of dat interessant is.quote:Op maandag 8 september 2008 21:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
http://store.usgs.gov/pass/index.html
kun je national parks in van amerika. Voordeel aan de pas is dat hij door 2 personen gebruikt kan worden. Ik heb hem 1 x gebruikt en nu kan iemand anders hem nog gebruiken.
als je naar een paar NP gaat dan heb je meestal prijs d'r wel uit.
over de verhuurbedrijven: stuur ze een mail.quote:Tire chains are often required on park roads. When they are, you must carry and know how to use them, regardless of the type of vehicle you are driving.
Is er dit weekend nog iets leuks te doen in de buurt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:59 schreef Vampier het volgende:
[..]
Ik woon in Anaheim, ligt eraan wat je wilt doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |