Ja, op de een of andere manier is de ander altijd de puisterige puber die niets durft.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst nog zeiken dat de topic starter zijn hyves op prive zette en het nu 10 minuten later zelf ook doen.
Dierenactivisten, kansloos![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef LasTeR het volgende:
Ik zou d'r wel in haar kontje hupsen. Dan zullen we eens zien wie de animal is.
De ironiequote:Op maandag 10 maart 2008 23:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ga komkommers eten en zet vooral nog meer foto's van je kinderen op een dierenleed hyves.
Daar kan een pandabeerkolonie een jaar van leven.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dat voor een rimboe achter dr trouwens?
(soort van) Restaurant zo te zien?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
wtf is dat voor een rimboe achter dr trouwens?
Haha, dan ben je triest zeg, als je zo gaat beginnenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me bedreigd
Ze gaan erwtjes m'n aarsje inproppen
Scherpquote:Op maandag 10 maart 2008 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
lekker eten die kerststukjesdie dennenaalden waren de beschutting van de zwijnen die vorige week zijn afgeschoten
Ze maakt het wel makkelijk voor je om haar profiel eraf te gooien.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:49 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me bedreigd
Ze gaan erwtjes m'n aarsje inproppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |