abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57293653
vorige topic

[FOT SC # 92] Waar AirwiN de boot in gaat ^)

de laatste post:
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:18 schreef prupke het volgende:
Dat boek moeten ze verplichte kost maken op de middelbare school, meteen het eerste jaar.
Dat zou een hoop ellende kunnen schelen.....

Echt te bizar voor woorden wat die jongens met een meisje kunnen doen... (en niet alleen meisjes, ook de jongens die voor zon gast "werken" )
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!fotograaf maandag 10 maart 2008 @ 22:36:38 #2
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57294064
Terug Vind Plaatje

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_57294543
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:18 schreef prupke het volgende:
Dat boek moeten ze verplichte kost maken op de middelbare school, meteen het eerste jaar.
Dat zou een hoop ellende kunnen schelen.....

Echt te bizar voor woorden wat die jongens met een meisje kunnen doen... (en niet alleen meisjes, ook de jongens die voor zon gast "werken" )

Ik heb die gasten regelmatig te spreken. Er zit zo'n bizarre berekenende opbouw van het bewerken van zo'n meisje. Zo'n loverboy krijgt van mij in zo'n geval flink op zijn sodemieter Helaas wil het niet altijd werken, omdat de kereltjes vaak kampen met een anti-sociale persoonlijkheidstoornis. Heel vervelend

Ga maar eens slapen....
  maandag 10 maart 2008 @ 22:55:39 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_57294635
Ik had een artikel over dat boek gelezen, wilde m halen voor in Berlijn maar kon m toen nog nergens vinden. Maar ga binnenkort nog maar eens kijken dan
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 10 maart 2008 @ 23:00:01 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_57294780
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb die gasten regelmatig te spreken. Er zit zo'n bizarre berekenende opbouw van het bewerken van zo'n meisje. Zo'n loverboy krijgt van mij in zo'n geval flink op zijn sodemieter Helaas wil het niet altijd werken, omdat de kereltjes vaak kampen met een anti-sociale persoonlijkheidstoornis. Heel vervelend

Ga maar eens slapen....
zulke klootzakjes moet je aan hun oren naar het politiebureau brengen.
Ze zijn echt niet onder de indruk hoor als je ze op hun sodemieter geeft. zodra ze buiten staan gaan ze weer lekker verder met hun praktijken.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_57294788
T to the V to the P
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 05:56:52 #7
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57299222
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:00 schreef buzzer het volgende:

[..]

Ze zijn echt niet onder de indruk hoor als je ze op hun sodemieter geeft. zodra ze buiten staan gaan ze weer lekker verder met hun praktijken.
Af en toe zou je iig willen dat de straffen hier in NL wat zwaarder zouden zijn dan dat nu af en toe uitgesproken wordt...
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:00 schreef loehoes het volgende:
T to the V to the P
You go girl!

Goedemorgen in elk geval! Vandaag weer op 't normale tijdstip.

* Xilantof heeft een ontbijtje gemaakt voor iedereen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 11 maart 2008 @ 06:37:11 #8
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_57299290
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 05:56 schreef Xilantof het volgende:
Af en toe zou je iig willen dat de straffen hier in NL wat zwaarder zouden zijn dan dat nu af en toe uitgesproken wordt...
Op zich ben ik het wel met je eens. Aan de andere kant is het leed dan al geleden. Ik vind het interessanter om te bekijken wat je kunt doen om dergelijke problemen te verminderen. Dan zit je veel meer aan de kant van de maatschappeijke oplossing, opvoeding en opleiding.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 07:05:59 #9
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57299368
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 06:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Op zich ben ik het wel met je eens. Aan de andere kant is het leed dan al geleden. Ik vind het interessanter om te bekijken wat je kunt doen om dergelijke problemen te verminderen. Dan zit je veel meer aan de kant van de maatschappeijke oplossing, opvoeding en opleiding.
Precies. An heeft het een en ander ook wel uitgelegd, en in de gevangenis krijgen ze alleen maar meer kennis over hoe ze minder fouten moeten maken. Combineer dat met netwerken, en het is geen goeie mix. Dit soort problemen moet je ook bij de oorzaak aanpakken, en niet alleen het gevolg. Ik denk alleen niet dat we het juiste bestuursstelsel hebben om dit soort radicale ingrepen in het gezinsleven te kunnen formaliseren in een wet.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_57299672
quote:
Op maandag 10 maart 2008 23:00 schreef buzzer het volgende:

[..]

Joh, je meent het! Enig idee hoe ik ze op hun sodemieter geef dan? Denk je dat ze lol ervaren aan flink wat maanden cel en 2 jaar therapie en de manier waarop ik ze aanspreek?

Maar wat ik al zei, dan heb je het over de gasten zonder persoonlijkheidsproblematiek. Anti sociale loverboy's kruisen de keren af dat ze naar het politiebureau worden gebracht. Dat staat stoer, tijdje zitten. Leer je een hoop van hoor, paar maanden brommen. Ze worden alleen maar slimmer!
pi_57299704
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:05 schreef freud het volgende:

[..]

Precies. An heeft het een en ander ook wel uitgelegd, en in de gevangenis krijgen ze alleen maar meer kennis over hoe ze minder fouten moeten maken. Combineer dat met netwerken, en het is geen goeie mix. Dit soort problemen moet je ook bij de oorzaak aanpakken, en niet alleen het gevolg. Ik denk alleen niet dat we het juiste bestuursstelsel hebben om dit soort radicale ingrepen in het gezinsleven te kunnen formaliseren in een wet.
Zou een hoop helpen. De gezinssystematiek is zo fucked up, dat mensen die gevoelig zijn vopr persoonlijkheidsproblematiek, alle ruimte krijgen om een stoornis te ontwikkelen. Zulke dingen zitten in diverse factoren: persoonlijkheidsontwikkeling, karakter, opvoeding en maatschappelijke inbedding. De individualisme helpt ook niet, weg sociale controle. Met de huidige maatschappij helpen we zulke gasten eigenlijk om hun gang te aan.

Zo en nu werken
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:10:50 #12
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_57299722
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:05 schreef freud het volgende:
Ik denk alleen niet dat we het juiste bestuursstelsel hebben om dit soort radicale ingrepen in het gezinsleven te kunnen formaliseren in een wet.
Ik moet er ook niet aan denken dat opvoeding en opleiding door middel van wetten gereguleerd gaan worden. Uiteindelijk heb je het in eerste instantie over het nemen van verantwoordelijkheid als ouder over je kinderen. De opvoeding gebeurt dus niet tijdens schooluren door de leraar en buiten de school door de politie die een oogje in het zeil houdt.

Ik weet niet hoe dat bij jou vroeger ging, maar als ik op school op mijn kop kreeg, dan deden mijn ouders het nog eens dunnetjes over. (en terecht zeg ik achteraf) Ik heb wat familie en vrienden die in het onderwijs werkzaam zijn. Meerdere van hen hebben al te maken gehad met bedreigingen van ouders nadat ze een kind op hun kop hadden gegeven. En dan heb ik het niet over scholen in één of andere achterstandswijk.

Als je op die manier je kinderen 'opvoedt' met het idee dat ze weg kunnen komen met ongewenst gedrag, eventueel in combinatie met een stoornis, dan heb je een randgeval voor de rest van het leven.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 08:20:35 #13
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57299779
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:07 schreef An24 het volgende:
Zou een hoop helpen. De gezinssystematiek is zo fucked up, dat mensen die gevoelig zijn vopr persoonlijkheidsproblematiek, alle ruimte krijgen om een stoornis te ontwikkelen. Zulke dingen zitten in diverse factoren: persoonlijkheidsontwikkeling, karakter, opvoeding en maatschappelijke inbedding. De individualisme helpt ook niet, weg sociale controle. Met de huidige maatschappij helpen we zulke gasten eigenlijk om hun gang te aan.
Vergeet de genetische schade niet door het zeer frequent trouwen met bloedverwanten...
quote:
Zo en nu werken
Werkse
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:10 schreef AirwiN het volgende:
Ik moet er ook niet aan denken dat opvoeding en opleiding door middel van wetten gereguleerd gaan worden. Uiteindelijk heb je het in eerste instantie over het nemen van verantwoordelijkheid als ouder over je kinderen. De opvoeding gebeurt dus niet tijdens schooluren door de leraar en buiten de school door de politie die een oogje in het zeil houdt.
Ben ik het helemaal mee eens, maar er zijn legio mensen die heel erg duidelijk bewezen hebben dat ze deze taak niet aankunnen. Je kan dan je handen omhoog gooien en zuchten dat ze het wel moeten doen, maar daar los je problemen niet mee op. Ik heb ook geen oplossing, maar als je de oorzaak aan wil pakken, moet je accepteren dat je die ethische grens toch moet herdefiniëren. Waarom wordt het wel geaccepteerd op financieel gebied, maar niet met opvoeding bijvoorbeeld?
quote:
Ik weet niet hoe dat bij jou vroeger ging, maar als ik op school op mijn kop kreeg, dan deden mijn ouders het nog eens dunnetjes over. (en terecht zeg ik achteraf) Ik heb wat familie en vrienden die in het onderwijs werkzaam zijn. Meerdere van hen hebben al te maken gehad met bedreigingen van ouders nadat ze een kind op hun kop hadden gegeven. En dan heb ik het niet over scholen in één of andere achterstandswijk.
Oh herkenbaar hoor. Een ex van me gaf les aan kleuters, en die kregen instructies mee van thuis om maar vooral gelijk te slaan, dan luisteren de andere kindjes de volgende keer wel naar je. Ik denk dat de heren en dames in ons landelijk bestuur iets te veel van de werkelijkheid afstaan om zich daar een goeie inschatting van te kunnen maken.
quote:
Als je op die manier je kinderen 'opvoedt' met het idee dat ze weg kunnen komen met ongewenst gedrag, eventueel in combinatie met een stoornis, dan heb je een randgeval voor de rest van het leven.
Precies, dus dan lijkt het mij logischer om dingen bij de bron aan te pakken. Ethisch lastiger, maar wel flink effectiever, goedkoper en een lagere impact op de rest van de samenleving.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:30:53 #14
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_57299854
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:20 schreef freud het volgende:
Ik heb ook geen oplossing, maar als je de oorzaak aan wil pakken, moet je accepteren dat je die ethische grens toch moet herdefiniëren. Waarom wordt het wel geaccepteerd op financieel gebied, maar niet met opvoeding bijvoorbeeld?
Op financieel gebied kun je een kwantitatieve benadering toepassen. Je bepaalt een norm, daar zitten mensen onder en er zitten mensen boven. Afhankelijk van waar je zit, heb je wel of geen recht op vergoedingen of subsidies.

Dat geldt niet voor iets als opvoeding. Dat heeft alles te maken met emotie en heel weinig met ratio. Als je dat gaat proberen te vatten in een kwantitatieve benadering dan kom je al heel snel op een hellend vlak. Dan ga je heel snel in de richting van een Big Brother samenleving.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 08:43:45 #15
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57299998
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:30 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Op financieel gebied kun je een kwantitatieve benadering toepassen. Je bepaalt een norm, daar zitten mensen onder en er zitten mensen boven. Afhankelijk van waar je zit, heb je wel of geen recht op vergoedingen of subsidies.

Dat geldt niet voor iets als opvoeding. Dat heeft alles te maken met emotie en heel weinig met ratio. Als je dat gaat proberen te vatten in een kwantitatieve benadering dan kom je al heel snel op een hellend vlak. Dan ga je heel snel in de richting van een Big Brother samenleving.
Oh, dat onderscheid zie ik ook wel, maar denk dat er best een aardige risicoanalyse gedaan kan worden. Als ik van An hoor wat ze bijvoorbeeld in de reclassering aan assessment maken, dan zijn zeker wel van te voren risicogezinnen aan te wijzen. Ik ben het overigens volledig met je eens dat je al snel op een hellend vlak terecht komt van Orwelliaanse proporties, maar ik wat ik aan probeer te geven dat als je de echte oorzaak aan wil pakken, je dus per definitie je op dat hellende vlak moet begeven.

[advocaat van de duivel modus]
Doe je dat niet, dan erken je dat de maatschappij veel overlast (op diverse manieren) gaat krijgen. Het is dus kiezen (gechargeerd) uit het overschrijden van een ethische grens wat impact heeft op over het algemeen de probleemgevallen zelf, of dat je het toelaat, en een groot deel van de problematiek loslaat op mensen die anders niet geraakt zouden worden.
[/advocaat van de duivel modus]
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:51:20 #16
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_57300088
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:43 schreef freud het volgende:
Oh, dat onderscheid zie ik ook wel, maar denk dat er best een aardige risicoanalyse gedaan kan worden. Als ik van An hoor wat ze bijvoorbeeld in de reclassering aan assessment maken, dan zijn zeker wel van te voren risicogezinnen aan te wijzen. Ik ben het overigens volledig met je eens dat je al snel op een hellend vlak terecht komt van Orwelliaanse proporties, maar ik wat ik aan probeer te geven dat als je de echte oorzaak aan wil pakken, je dus per definitie je op dat hellende vlak moet begeven.

[advocaat van de duivel modus]
Doe je dat niet, dan erken je dat de maatschappij veel overlast (op diverse manieren) gaat krijgen. Het is dus kiezen (gechargeerd) uit het overschrijden van een ethische grens wat impact heeft op over het algemeen de probleemgevallen zelf, of dat je het toelaat, en een groot deel van de problematiek loslaat op mensen die anders niet geraakt zouden worden.
[/advocaat van de duivel modus]
"If you are not with us, you are against us"

Het herkennen van een potentieel risicogezin maakt het nog niet tot een risicogezin. Als je mensen op die manier gaat behandelen, dan gaan ze zich vanzelf wel zo gedragen. Daar kan ik gewoon geen voorstander van zijn.

Ten tweede krijg je dan nog een ander effect, als de grote problemen zijn opgelost, dan worden de nu-kleine problemen vanzelf de straks-grote problemen. En ook die zullen volgens een zelfde methodiek te herkennen en te begeleiden zijn etc. etc.

Als ik nu al zie op welke manier de huidige coalitie, met een ietwat conservatieve inslag, probeert in te grijpen in de samenleving met allerlei symptoombestrijding dan hou ik bij voorbaat al mijn hart vast wat er gaat gebeuren als je de overheid daarin de vrije hand geeft.
pi_57300303
Mogguh
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:22 schreef freud het volgende:
P, jij hebt genoeg opdrachten via 3voor12 lijkt me .
Dus Een bandshoot is wat anders dan concertfotografie he en Xil kan ook bij 3voor12 komen als-ie tenminste een keertje mailt
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 10:24:11 #18
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57301539
@Airwin: het is inderdaad lastig om de grenzen te bepalen. Maar het feit blijft dat als je de oorzaak aan wil pakken, je toch die consequenties moet accepteren. Die betuttelende houding van de regering nu is imo ook beetje freaky af en toe .

@P: ik had begrepen dat 3voor12 al vol zat, vandaar .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 maart 2008 @ 10:43:14 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57301923
moggeh
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_57301974
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:24 schreef freud het volgende:
@P: ik had begrepen dat 3voor12 al vol zat, vandaar .
Qua fotografen wel ja Maar Xil is gelukkig ook in staat om te schrijven en dan kun je ook nog fotograferen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 maart 2008 @ 10:50:15 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57302057
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:45 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
heb jij nog een lijstjes van begraafplaatsen toevallig?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:54:31 #22
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57302147
Morgen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:20:50 #23
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_57302625
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:24 schreef freud het volgende:
@Airwin: het is inderdaad lastig om de grenzen te bepalen. Maar het feit blijft dat als je de oorzaak aan wil pakken, je toch die consequenties moet accepteren. Die betuttelende houding van de regering nu is imo ook beetje freaky af en toe .
Wellicht dat we daar de echte bron van de problemen te pakken hebben. Een regering die geen tot weinig idee heeft over wat er echt gaande is in de samenleving. Een stukje diversiteit in de populatie zou al een hele hoop kunnen schelen.

Maar goed, leuk onderwerp om eens over door te discussiëren onder het genot van een biertje / wijntje!
pi_57302704
Jeetje, echt enorm verslapen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:37:12 #25
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57302952
Prima HDR-weer vandaag
pi_57302970
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 10:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb jij nog een lijstjes van begraafplaatsen toevallig?
Wat voor begraafplaatsen zoek je?

Oorlogsgraven
Nederlandse Erevelden
Algemene site over NL-begraafplaatsen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 maart 2008 @ 11:49:40 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57303229
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:38 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat voor begraafplaatsen zoek je?

Oorlogsgraven
Nederlandse Erevelden
Algemene site over NL-begraafplaatsen
iets om weer eens een keer fotos te gaan maken
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:55:56 #28
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57303362
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:49 schreef Ynske het volgende:

[..]

Waar woon je ongeveer?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 maart 2008 @ 12:11:53 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57303662
utrecht, nu in heerlen
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:16:58 #30
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57303742
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:11 schreef Ynske het volgende:
utrecht, nu in heerlen
Je zou eventueel naar België kunnen rijden voor een kerkhof uit de eerste wereldoorlog
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:39:24 #31
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57304129
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:37 schreef Erasmo het volgende:
Prima HDR-weer vandaag
Bewolkt weer prima voor HDR? Ben benieuwd; heb alleen nog maar avondfoto's in HDR gedaan...
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_57304380
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:49 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ijsselstein en Margraten staan volgens mij niet op de lijst, maar is ook nog een optie. En de OGS (2e linkje van boven) beheert de erevelden op de Grebbeberg (relatief klein) en in Loenen (groot, maar niet superfotografeerbaar).
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 12:53:18 #33
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57304393
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Wellicht dat we daar de echte bron van de problemen te pakken hebben. Een regering die geen tot weinig idee heeft over wat er echt gaande is in de samenleving. Een stukje diversiteit in de populatie zou al een hele hoop kunnen schelen.

Maar goed, leuk onderwerp om eens over door te discussiëren onder het genot van een biertje / wijntje!
Prima plan! Keertje terrasje in Dordrecht pakken? Wil ook je deel 2 wel eens ontmoeten na alle foto's van haar .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:53:44 #34
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57304399
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:39 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Bewolkt weer prima voor HDR? Ben benieuwd; heb alleen nog maar avondfoto's in HDR gedaan...
Nu kun je mooi van die spectaculaire wolken schieten:

pi_57304479
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:53 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Nu kun je mooi van die spectaculaire wolken schieten:

[ afbeelding ]
Allemachtig man Daar zit me een portie groenzweem door heen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 11 maart 2008 @ 13:06:09 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57304603
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ijsselstein en Margraten staan volgens mij niet op de lijst, maar is ook nog een optie. En de OGS (2e linkje van boven) beheert de erevelden op de Grebbeberg (relatief klein) en in Loenen (groot, maar niet superfotografeerbaar).
Margraten is inmiddels gesneden koek

maar goed, nu komt er toch nergens wat van
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:15:46 #37
52229 Chanty
pi_57304782
Pfoeh Ben naar mijn werk gezwommen en terug gevlogen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:23:30 #38
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_57304912
Je bent vrij, lekker joh .
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:29:41 #39
52229 Chanty
pi_57305039
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:23 schreef ..bennie het volgende:
Je bent vrij, lekker joh .
vrij? als jij mijn spss-opdrachten voor multivariate gaat maken wel ja
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:45:48 #40
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_57305354
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:29 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik heb een spssblocker in mijn leven geinstalleerd, even zoeken met Google, downloaden en installeren .
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:48:49 #41
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57305411
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:29 schreef Chanty het volgende:

[..]

Statistiek... aaaargghhh *KILL KILL*
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:04:54 #42
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_57305721
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:45 schreef ..bennie het volgende:
Ik heb een spssblocker in mijn leven geinstalleerd, even zoeken met Google, downloaden en installeren .
spssblocker, de beste uitvinding sinds gesneden brood!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:06:02 #43
52229 Chanty
pi_57305740
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Statistiek... aaaargghhh *KILL KILL*
Dat roep ik ook elke keer in de collegezaal Maar dat kan de docent niet bepaald waarderen
Nog een paar jaar dan is het voorbij, kan ik ook die spssblocker in mijn leven installeren
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:49:00 #44
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57306544
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:06 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat roep ik ook elke keer in de collegezaal Maar dat kan de docent niet bepaald waarderen
Nog een paar jaar dan is het voorbij, kan ik ook die spssblocker in mijn leven installeren
Het leuke is dan dat veel bedrijven geeneens spss meer gebruiken maar software zoals SAS Ga je ergens werken, kan je weer de software opnieuw bestuderen...
  dinsdag 11 maart 2008 @ 15:44:59 #45
52229 Chanty
pi_57307507
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:49 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Het leuke is dan dat veel bedrijven geeneens spss meer gebruiken maar software zoals SAS Ga je ergens werken, kan je weer de software opnieuw bestuderen...
Ik ben niet van plan om iets met statistiek te gaan doen, ook niet met een anders programma. 't is dat het verplicht bij mijn studie hoort
pi_57307549
Heuj, zondag werken bij FC Emmen. Ik ben al zo'n groot voetballiefhebber haha
pi_57307668
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:44 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik ben niet van plan om iets met statistiek te gaan doen, ook niet met een anders programma. 't is dat het verplicht bij mijn studie hoort
Same here

Criminologie hier... handboek statistiek van 5 cm dik en bijbelbladzijden .
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 16:07:21 #48
73911 ultra_ivo
pi_57307960
SPSS heb ik alleen in 't eerste jaar gehad, direkt laten vallen, vondt 't rampzalig.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:21:25 #49
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57308257
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Allemachtig man Daar zit me een portie groenzweem door heen
Was maar voor een voorbeeld
Hier net vet mooie wolkenpartijen, heb ik de tijd om te schieten is het één diffuse nevel geworden...
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:49:33 #50
52229 Chanty
pi_57308751
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:52 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Same here

Criminologie hier... handboek statistiek van 5 cm dik en bijbelbladzijden .
ik doe ook criminologie
waar studeer je? welk jaar?

edit: fobo-check: buurland
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 17:09:38 #51
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57309135
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 15:46 schreef loehoes het volgende:
Heuj, zondag werken bij FC Emmen. Ik ben al zo'n groot voetballiefhebber haha
*Jaloers is* ik ben zooooooooooooooooooooo'n voetbalfan...

not
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:13:20 #52
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57309208
Morgen Enschede in, denk dat de Pentax meegaat en ik eens een keer straatfotografie ga proberen
pi_57309364
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Morgen Enschede in, denk dat de Pentax meegaat en ik eens een keer straatfotografie ga proberen
Enschede! Daar kom ik vandaan Of daar op woensdag middag nog veel spannends is te beleven betwijfel ik
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 17:21:59 #54
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57309401
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 06:37 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat ben ik dan ook absoluut weer met jou eens.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 11 maart 2008 @ 17:27:46 #55
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57309504
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:19 schreef loehoes het volgende:

[..]

Enschede! Daar kom ik vandaan Of daar op woensdag middag nog veel spannends is te beleven betwijfel ik
Ach ik ben er toch morgen, kijken of ik er nog wat van kan maken
pi_57309538
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:27 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ach ik ben er toch morgen, kijken of ik er nog wat van kan maken
Wie weet Ben benieuwd naar je resultaten
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 17:32:43 #57
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57309592
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:29 schreef loehoes het volgende:

[..]

Wat voor werk ga jij eigenlijk precies doen dan bij de voetbal?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_57310089
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:32 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Wat voor werk ga jij eigenlijk precies doen dan bij de voetbal?
Horeca. We moeten bij de VIP boxen achter de bar of gewoon met plateau rondlopen
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 18:07:39 #59
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57310212
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:00 schreef loehoes het volgende:

[..]

Horeca. We moeten bij de VIP boxen achter de bar of gewoon met plateau rondlopen
Oke! Maar dat is denk ik dan toch nog wel uit te houden? Toch?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 11 maart 2008 @ 18:22:40 #60
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_57310578
Zo ik ben ook weer bij gelezen
pi_57311145
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:07 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Oke! Maar dat is denk ik dan toch nog wel uit te houden? Toch?
Ja, makkelijk.
We hoeven ook niet zolang hoor, maar een aantal uurtjes. Dus prima te doen. Hopelijk een beetje leuke mensen, en hopelijk wint Emmen, dan is de sfeer vast veel gezelliger
  FOK!fotograaf dinsdag 11 maart 2008 @ 19:13:31 #62
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57311735
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef loehoes het volgende:

[..]

Ja, makkelijk.
We hoeven ook niet zolang hoor, maar een aantal uurtjes. Dus prima te doen. Hopelijk een beetje leuke mensen, en hopelijk wint Emmen, dan is de sfeer vast veel gezelliger
Owh dan is het inderdaad uit te houden! En als Emmen wint moet het helemaal goed te doen zijn ja!
Moet wel te overleven zijn dus!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_57311912
quote:

[..]

Hihi, leuk zo'n schopje naar discussie. Jammer dat ik heb moest verlaten Dat biertje/ wijntje klinkt eigenlijk best goed in de oren
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:55:44 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57312747
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:29 schreef loehoes het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel interessante mensen ik tegenkom tussen het ziekenhuis en de broodjeswinkel
pi_57315229
quote:

[..]

Ik denk dat het veelal met de opvoeding te maken heeft van de jeugd anno nu.
Als je gaat kijken hoe het een jaartje of 30 geleden was, waren veel ouders nog gewoon thuis, om voor de kinderen te zorgen. (een van de ouders dan) en er was nog discipliine op school.
Nu krijgen mensen kinderen die ze vervolgens smorgens vroeg om 7 uur "dumpen" bij een opvang. Die kinderen worden weer savonds rond 18 uur opgehaald , krijgen wat te eten en een nieuwe pamper om de kont en vervolgens naar bed. En dat gaat door tot ze naar de kleuterschool gaan , en daar moeten ze overblijven , want pa en ma moeten hard werken omdat te kunnen betalen. Die kinderen zeggen dan ook niet op zijn 14e ja mam of ja pap, die zullen eerder zoiets hebben van : je hebt nog nooit voor me gezorgd dus ik bepaal nu mijn eigen regels wel.

Dit geld natuurlijk niet voor elk gezin, maar ik ben van mening dat het er toch heel veel mee te maken heeft. en dat dit dus een van de problemen is die aan het begin staan van de rotzooi die ze verder gaan uitvreten....

En de discipline op scholen moet echt terug gebracht worden , en dus ook dat als er een boze ouder verhaal komt halen dat die dan maar een boete moet betalen. bv
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 07:13:46 #66
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57321295
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 21:35 schreef prupke het volgende:

[..]

Ik denk dat het veelal met de opvoeding te maken heeft van de jeugd anno nu.
Als je gaat kijken hoe het een jaartje of 30 geleden was, waren veel ouders nog gewoon thuis, om voor de kinderen te zorgen. (een van de ouders dan) en er was nog discipliine op school.
Nu krijgen mensen kinderen die ze vervolgens smorgens vroeg om 7 uur "dumpen" bij een opvang. Die kinderen worden weer savonds rond 18 uur opgehaald , krijgen wat te eten en een nieuwe pamper om de kont en vervolgens naar bed. En dat gaat door tot ze naar de kleuterschool gaan , en daar moeten ze overblijven , want pa en ma moeten hard werken omdat te kunnen betalen. Die kinderen zeggen dan ook niet op zijn 14e ja mam of ja pap, die zullen eerder zoiets hebben van : je hebt nog nooit voor me gezorgd dus ik bepaal nu mijn eigen regels wel.

Dit geld natuurlijk niet voor elk gezin, maar ik ben van mening dat het er toch heel veel mee te maken heeft. en dat dit dus een van de problemen is die aan het begin staan van de rotzooi die ze verder gaan uitvreten....

En de discipline op scholen moet echt terug gebracht worden , en dus ook dat als er een boze ouder verhaal komt halen dat die dan maar een boete moet betalen. bv
Mee eensch. Maar denk ook dat de wil om steeds minder verantwoording te nemen een belangrijkere factor is dan je ouders niet veel zien. Ik durf zelfs te beweren dat een hoop kinderen in de (naschoolse) opvang een betere opvoeding krijgen dan van pa&ma.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_57321360
Mogguh Rugpijn is klote Iemand een andere rug voor me?
pi_57321415
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
ja hoor

hopelijk is die van jou beter als die van mij
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 07:45:37 #69
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57321438
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
Is het een optie om bij een masseur langs te gaan? Denk dat je er dan sneller vanaf bent...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_57321441
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 07:45 schreef freud het volgende:

[..]

Is het een optie om bij een masseur langs te gaan? Denk dat je er dan sneller vanaf bent...
Mwjah...dat staat dus op de planning voor vandaag. Wordt er nu een beetje moe van zeg maar
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 07:51:49 #71
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57321468
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 07:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Mwjah...dat staat dus op de planning voor vandaag. Wordt er nu een beetje moe van zeg maar
Kan het me zomaar voorstellen ja... Heb je iets van heatpacks of zo? Werkt bij mij wonderen. Heb ook een soort sportspray .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_57321990
Half 11 afspraak bij fysio Nu maar hopen dat het helpt
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:19:12 #73
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57324093
Icy hot lucht flnk op
pi_57324316
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:19 schreef Erasmo het volgende:
Icy hot lucht flnk op
Ontspanningsoefeningen van de fysio ook We hadden wat geoefend en de pijn is gewoon voor een groot gedeelte weg
  woensdag 12 maart 2008 @ 11:34:53 #75
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57324374
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 11:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ontspanningsoefeningen van de fysio ook We hadden wat geoefend en de pijn is gewoon voor een groot gedeelte weg
Nice! Hopen dat het weg blijft... zwemmen schijnt ook te helpen.
  woensdag 12 maart 2008 @ 12:15:57 #76
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_57325172
Wat voor oefeningen waren dat? Ik werd vanochtend wakker, soepel en zonder pijn. Maar toen ik netjes door mijn knieen zakte om mijn trui op te pakken schoot het er weer keihard in
pi_57326179
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 12:15 schreef didotcicero het volgende:
Wat voor oefeningen waren dat? Ik werd vanochtend wakker, soepel en zonder pijn. Maar toen ik netjes door mijn knieen zakte om mijn trui op te pakken schoot het er weer keihard in
Moeilijk uit leggen zonder beeld
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:18:03 #78
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_57326317
Zeg, jij had toch zo'n camera?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2008 @ 13:25:01 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57326442

Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 13:46:42 #80
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57326806
Storm in een glas water trouwens . Had beetje heftiger weer gehoopt...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:51:41 #81
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_57326908
Het wordt tijd dat de fysio ook iets verzint tegen keelpijn .
  woensdag 12 maart 2008 @ 13:58:03 #82
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_57327017
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 17:19 schreef loehoes het volgende:

[..]

Voor straatfotografie heb je op zich geen spannende situaties nodig. Van het alledaagse kan je iets spannends maken.

Kijk: gewoon twee mensen met een paraplu en wat stippen op een muur. Wacht tot de mensen op de juiste plek zijn en opeens regent het stippen...

woensdag 12 maart 2008 @ 14:13:31 #83
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57327275
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 13:58 schreef didotcicero het volgende:

[..]

Voor straatfotografie heb je op zich geen spannende situaties nodig. Van het alledaagse kan je iets spannends maken.

Kijk: gewoon twee mensen met een paraplu en wat stippen op een muur. Wacht tot de mensen op de juiste plek zijn en opeens regent het stippen...

[ afbeelding ]
Geniaal... nu je het zegt dan,... volgens mij moet je ook op een bepaalde manier naar foto's leren kijken
pi_57327708
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ja dat is ook zo. Erg leuke foto trouwens.

Maar doelde er meer op dat Enschede op dat soort middagen vaak vrij uitgestorven is. Zeker met dit weer!
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:34:06 #85
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_57328616
Nou ja, je moet natuurlijk niks. Het is inderdaad het herkennen van interessante momenten/situaties, liefst nog vóór dat ze gebeuren. Soort van vooruitkijken dus eigenlijk.

Persoonlijk vind ik straatfotografie stukken moeilijker dan concertfotografie. Bij de laatste weet je zeker dat je met beelden terug komt; bij straatfotografie gebeurt het me regelmatig dat ik -na uren slenteren- thuiskom zónder foto's. Veel tijdsintensiever dus.

Met dit weer hoef je eigenlijk alleen maar die persoon tegen te komen die -op welke manier dan ook- last heeft van de wind
  woensdag 12 maart 2008 @ 15:58:09 #86
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57329094
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 15:34 schreef didotcicero het volgende:
Nou ja, je moet natuurlijk niks. Het is inderdaad het herkennen van interessante momenten/situaties, liefst nog vóór dat ze gebeuren. Soort van vooruitkijken dus eigenlijk.

Persoonlijk vind ik straatfotografie stukken moeilijker dan concertfotografie. Bij de laatste weet je zeker dat je met beelden terug komt; bij straatfotografie gebeurt het me regelmatig dat ik -na uren slenteren- thuiskom zónder foto's. Veel tijdsintensiever dus.

Met dit weer hoef je eigenlijk alleen maar die persoon tegen te komen die -op welke manier dan ook- last heeft van de wind
Ik heb een half jaartje in Japan gewoond en vond het dus leuk om wat straatbeelden te fotograferen. Maar meestal voelde ik me dan zo'n voyeur,... een beetje mensen ongevraagd op foto's zetten...
pi_57329497
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind die foto briljant!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  woensdag 12 maart 2008 @ 16:26:04 #88
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_57329566
quote:
Maar meestal voelde ik me dan zo'n voyeur,... een beetje mensen ongevraagd op foto's zetten...
Kan ik me helemaal voorstellen. Ik moet er ook altijd even "inkomen", even over de schroom heenstappen.
Tis volgens mij ook boven alles een gevoelszaak. Als het niet goed voelt moet je ook vooral niet afdrukken. Beter om dat moment gewoon dan voorbij te laten gaan.

Onthoud dat je vooral een moment aan het vastleggen bent en dat die mensen daar toevallig deel van uitmaken, misschien helpt dat.

[ Bericht 37% gewijzigd door didotcicero op 12-03-2008 16:31:15 ]
  woensdag 12 maart 2008 @ 17:07:56 #89
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57330395
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 16:26 schreef didotcicero het volgende:

[..]

Kan ik me helemaal voorstellen. Ik moet er ook altijd even "inkomen", even over de schroom heenstappen.
Tis volgens mij ook boven alles een gevoelszaak. Als het niet goed voelt moet je ook vooral niet afdrukken. Beter om dat moment gewoon dan voorbij te laten gaan.

Onthoud dat je vooral een moment aan het vastleggen bent en dat die mensen daar toevallig deel van uitmaken, misschien helpt dat.
Stel dat je die foto genomen hebt,... ga je dan naar die persoon toe met je visite-kaartje van: "Hé, ik heb een foto van je genomen bla bla... mag ik 'm gebruiken etc.?"

PS: Waarom zijn grijskaarten zo prijzig... 27 Eur voor een plastic kaartje...

[ Bericht 8% gewijzigd door Doodkapje op 12-03-2008 18:25:05 ]
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:55:50 #90
164300 didotcicero
de korte lenzen man
pi_57332656
Nee. Meestal staan ze er ook niet echt herkenbaar op, dus is het ook niet zo'n probleem. Bovendien fotografeer ik ook geen mensen in vervelende situaties, dus de kans dat ze protesteren is vrij klein.
Ik schiet niet met telelenzen (vaak analoog met 35mm lens), dus mensen kunnen zien dat ik ze fotografeer en bezwaar maken. Als ze er om vragen geef ik ze een kaartje met mijn url.
Maar vaak is een vriendelijke lach of knipoog voldoende.

Tis wel zo dat het lastiger wordt om op straat te fotograferen. We lopen elkaar met z'n allen zo op te fokken met die terreurdreiging dat men al gauw wantrouwend is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 maart 2008 @ 18:57:08 #91
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57332695
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:55 schreef didotcicero het volgende:
Nee. Meestal staan ze er ook niet echt herkenbaar op, dus is het ook niet zo'n probleem. Bovendien fotografeer ik ook geen mensen in vervelende situaties, dus de kans dat ze protesteren is vrij klein.
Ik schiet niet met telelenzen (vaak analoog met 35mm lens), dus mensen kunnen zien dat ik ze fotografeer en bezwaar maken. Als ze er om vragen geef ik ze een kaartje met mijn url.
Maar vaak is een vriendelijke lach of knipoog voldoende.

Tis wel zo dat het lastiger wordt om op straat te fotograferen. We lopen elkaar met z'n allen zo op te fokken met die terreurdreiging dat men al gauw wantrouwend is.
daar heb jij niet veel voor nodig
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57332830
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 18:55 schreef didotcicero het volgende:

http://www.flickr.com/photos/adamcnelson/2312693296/

Sja
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 19:16:14 #93
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57333167
quote:
Been there, done that. Als je in je eentje rondzwerft in de Londense metro om 7:00 op zondagochtend vrolijk wegklikkend, dan krijg je inderdaad 25m achter je een escorte...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 19:31:43 #94
73911 ultra_ivo
pi_57333494
Het opzoeken van plekken waar veel mensen zijn maakt straatfotografie veel makkelijker. Veel meer leuke onderwerpen en mensen voelen zich minder snel op de korrel genomen. Markten zijn prima plekken voor straatfotografie.
pi_57333520
quote:
Wat een verschrikkelijk stel idioten Ik dacht dat die engelsen nog een beetje normaal waren, maar ze gaan die paranoide amerikanen achterna
  woensdag 12 maart 2008 @ 19:56:59 #96
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57334102
Vandaag de camera toch maar in de tas gehouden, het regende keihard en er was bijna niemand in de stad...
pi_57336030
de boekenweek is weer begonnen
  woensdag 12 maart 2008 @ 21:33:06 #98
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57336315
Wat is daar aan?
pi_57336379
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:33 schreef Erasmo het volgende:
Wat is daar aan?
Omdat je met een boekenweekgeschenk as zondag gratis kan reizen.
Dat is natuurlijk heel erg leuk
Maar wat mensen allemaal niet doen om iets gratis te krijgen.... daar word je dus van.
pi_57336639
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:21 schreef prupke het volgende:
de boekenweek is weer begonnen
Niet leuk?

Sorry, zie je reactie al

Mijn moeder werkt ook in een boekhandel, en verbaasd zich er ook elk jaar weer over..
  FOK!fotograaf woensdag 12 maart 2008 @ 21:47:56 #101
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57336735
Ik heb toch echt wel iets met boeken, maar op de een of andere manier gaat die boekenweek altijd aan me voorbij!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_57336928
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 21:44 schreef loehoes het volgende:

[..]

Niet leuk?

Sorry, zie je reactie al

Mijn moeder werkt ook in een boekhandel, en verbaasd zich er ook elk jaar weer over..
Ik word er soms gewoon zo moe van ... maar goed het is maar 10 dagen boekenweek
En dan heb ik vakantie
@Xil : shame on joe
  woensdag 12 maart 2008 @ 22:31:27 #103
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57338273
Prupke, je werkt in een boekwinkel?
pi_57338318
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 22:31 schreef Erasmo het volgende:
Prupke, je werkt in een boekwinkel?
Yup
al bijna 12,5 jaar
  FOK!fotograaf donderdag 13 maart 2008 @ 05:57:10 #105
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57344376
Goedemorgen!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 13 maart 2008 @ 07:32:39 #106
52229 Chanty
pi_57344543
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 05:57 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
* Chanty zoekt ontbijt

Ah dat staat nog op het dienblad in de keuken

* Chanty zet ontbijt netjes op tafel
croissantje
pi_57345160
* HMaster-II croissantje mee grist en een mok koffie intankt
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_57345226
Mogguh Thuis zitten met pijn in je rug heeft 1 groot voordeel: Je kan tenminste eens relaxt bijslapen Ik heb me nog nooit zo uitgerust gevoeld Enige probleem: je kan ook weer niet te lang achter de PC hangen dus foto's bewerken is geen optie
pi_57345271
zit vandaag nog minimaal 4 uur in de auto
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:12:40 #110
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57347398
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 05:57 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Mogguh
Heerlijk dat uitslapen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 maart 2008 @ 11:18:27 #111
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57347500
dat uitslapen doe ik al 2 weken, en nog word ik niet op een normaal tijdstip wakker

waar ga je naar toe HM?
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 13 maart 2008 @ 11:27:19 #112
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_57347676
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:18 schreef Ynske het volgende:
dat uitslapen doe ik al 2 weken, en nog word ik niet op een normaal tijdstip wakker

waar ga je naar toe HM?
Dat is ook het idee van uitslapen
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:12:31 #113
52229 Chanty
pi_57348688
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 09:02 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh Thuis zitten met pijn in je rug heeft 1 groot voordeel: Je kan tenminste eens relaxt bijslapen Ik heb me nog nooit zo uitgerust gevoeld Enige probleem: je kan ook weer niet te lang achter de PC hangen dus foto's bewerken is geen optie
goede smoes

donderdag 13 maart 2008 @ 12:16:48 #114
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_57348808
http://flickrvision.com/

Leuk kijkmateriaal
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 maart 2008 @ 12:47:57 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57349617
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:27 schreef Doodkapje het volgende:

[..]

Dat is ook het idee van uitslapen
kan wel wezen, maar na 2 weken zou je toch anders gaan verwachten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57349631
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 12:12 schreef Chanty het volgende:

[..]

goede smoes

pi_57353278
Woei Net voor het eerst in drie dagen weer boodschappen nou ja...boodschappen Iemand anders hield het mandje vast en ik laadde het vol gedaan en frisse lucht gesnoven
  donderdag 13 maart 2008 @ 16:50:20 #118
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_57354509
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
Woei Net voor het eerst in drie dagen weer boodschappen nou ja...boodschappen Iemand anders hield het mandje vast en ik laadde het vol gedaan en frisse lucht gesnoven
In sommige culturen is dat heel normaal hoor...

Maar, zit er qua gevoel al wat verbetering in?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 maart 2008 @ 16:57:54 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57354686
Kreeg net te horen dat zaterdag de auto gehaald kan worden
de reden in combi met het weer waardoor ik in een slip ben geraakt is naar alle waarschijnlijkheid een lekke voorband. daar bleek een spijker in te zitten.

nog een geluk bij een ongeluk dat het dan op deze plek gebeurd is en niet op de snelweg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ynske op 13-03-2008 17:05:51 ]
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57355538
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:50 schreef AirwiN het volgende:

Maar, zit er qua gevoel al wat verbetering in?
Ja..er zit sinds gisteren eindelijk verbetering in. Minder pijn, korter pijn na wat te lang zitten en beter onder controle te krijgen allemaal godzijdank.
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 16:57 schreef Ynske het volgende:
Kreeg net te horen dat zaterdag de auto gehaald kan worden
de reden in combi met het weer waardoor ik in een slip ben geraakt is naar alle waarschijnlijkheid een lekke voorband. daar bleek een spijker in te zitten.

nog een geluk bij een ongeluk dat het dan op deze plek gebeurd is en niet op de snelweg.
Idd zeg Da's best heftig zeg
pi_57355786
Toe aan weeeeeeeeeeekend. Helaas morgen nog een lange dag.
pi_57357548
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 17:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja..er zit sinds gisteren eindelijk verbetering in. Minder pijn, korter pijn na wat te lang zitten en beter onder controle te krijgen allemaal godzijdank.
[..]

Idd zeg Da's best heftig zeg
Fijn dat er weer verbetering in zit. Weet er van alles van
Voordeel als je altijd pijn hebt: het voelt heerlijk als je maar een beetje pijn hebt Gelukkig is het bij jou maar tijdelijk
pi_57357774
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Fijn dat er weer verbetering in zit. Weet er van alles van
Voordeel als je altijd pijn hebt: het voelt heerlijk als je maar een beetje pijn hebt
quote:
Gelukkig is het bij jou maar tijdelijk
Godzijdank van wel zeg Dit alsmaar is geen succes zeg maar En nu gelukkig ook geen paracetamol meer Ik heb in 36 uur tijd net zoveel geslikt als in de laatste 18 maanden.
pi_57357916
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Godzijdank van wel zeg Dit alsmaar is geen succes zeg maar En nu gelukkig ook geen paracetamol meer Ik heb in 36 uur tijd net zoveel geslikt als in de laatste 18 maanden.
Neem dan ook gelijk Ibuprofen gekkie!
pi_57358369
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Had ik niet in huis
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 maart 2008 @ 20:59:16 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57360225
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Had ik niet in huis
aléve?
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 13 maart 2008 @ 21:08:37 #127
52229 Chanty
pi_57360409
Studeer je criminologie... Moet je iets over verzekeringen gaan berekenen Ik snap er geen hout van. Als ik verzekeringspremies had willen berekenen was ik wel economie gaan studeren! GRRRRRR
pi_57360933
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:08 schreef Chanty het volgende:
Studeer je criminologie... Moet je iets over verzekeringen gaan berekenen Ik snap er geen hout van. Als ik verzekeringspremies had willen berekenen was ik wel economie gaan studeren! GRRRRRR
Ik ken je gevoel. Studeer journalistiek en ik moet logo's ontwerpen
pi_57361134
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 19:27 schreef An24 het volgende:

[..]

Ibu werkt ook niet altijd....
bij mij niet iig

heb 1 keer migraine aanval gehad... :
medicatie : 1 ibu 600, 2 advil 400 en 2 bruistabletten.
PK kwam vragen hoe het was met me, ik stak mijn vingers in de lucht en zei : peace
en had nog barstende koppijn
  donderdag 13 maart 2008 @ 22:10:07 #130
52229 Chanty
pi_57362240
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 21:28 schreef loehoes het volgende:

[..]

Ik ken je gevoel. Studeer journalistiek en ik moet logo's ontwerpen
Been there, done that Daar zit inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeeel veel onzin bij Al was het ontwerpen van logo's ed toch wel weer een van de leukere dingen. Heb in elk geval mijn leukste tijd gehad tijdens de projecten bladen maken en tijdschrift
pi_57362755
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 20:59 schreef Ynske het volgende:

[..]

aléve?
Ook niet Alleen paracetamol Maar ik ben niet zo van de pijnstillers Het moet wel errug hinderlijk worden wil ik die zooi slikken
pi_57362785
Net mijn fotoboek van Normandie afgemaakt Een projectje met een doorlooptijd van 5 maanden Nu verzenden en dan maar het resultaat afwachten
pi_57362794
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ook niet Alleen paracetamol Maar ik ben niet zo van de pijnstillers Het moet wel errug hinderlijk worden wil ik die zooi slikken
Houtje tussen de tanden
pi_57362937
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 11:18 schreef Ynske het volgende:

waar ga je naar toe HM?
020 naar hoofdkantoor
en druk op straat
pi_57363154
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

020 naar hoofdkantoor
en druk op straat
Je kreeg toch 20 punten per voetganger? en 40 voor een fietser? Hoeveel heb je in totaal gescoord?
pi_57363880
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 22:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je kreeg toch 20 punten per voetganger? en 40 voor een fietser? Hoeveel heb je in totaal gescoord?
A28 en A1 bedoelde ik...
Nee laat mijn auto niet vermorzelen onder rijdend 40 ton geval
pi_57363939
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 23:07 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

A28 en A1 bedoelde ik...
Nee laat mijn auto niet vermorzelen onder rijdend 40 ton geval
  FOK!fotograaf vrijdag 14 maart 2008 @ 05:53:32 #138
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_57367124
Goedemorgen!
Wat een dag gisteren Even verhuizen op 't werk is niet tof... En dan nog bedenken dat ik dat over 6 weken weer mag doen...
Maar! Daarna wel erg gezellig etentje gehad!
En wat was ik moe er na... Ik word oud

*tijd voor ontbijt*!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf vrijdag 14 maart 2008 @ 07:05:38 #139
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57367197
Pff, was froeg vanochtend
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
pi_57367497
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:05 schreef freud het volgende:
Viel toch best mee?
  FOK!fotograaf vrijdag 14 maart 2008 @ 08:32:08 #141
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57367774
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Viel toch best mee?

==================

Net even gemaild met Adobe wat de licensing constructies zijn rond het kopen van licenties in de VS. Lightroom in NL kost minimaal 279 euro, maar in de VS via download is het maar 199 euro. Even checken of die licentie dan ook geldig is in NL, want dan koop ik hem gewoon online in de States...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 08:47:17 #142
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_57367944
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 07:05 schreef freud het volgende:
Vrijdag nemen wij altijd alvast een voorsprong op het weekend. De wekker op zeven uur in plaats van half zes. Heerlijk uitgeslapen vanochtend!
  FOK!fotograaf vrijdag 14 maart 2008 @ 08:55:41 #143
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57368036
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 08:47 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Vrijdag nemen wij altijd alvast een voorsprong op het weekend. De wekker op zeven uur in plaats van half zes. Heerlijk uitgeslapen vanochtend!
Mijn wekker stond om 5:25 . Voorschot nemen op weekenden is goed!!!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:34:58 #144
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_57368615
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 08:55 schreef freud het volgende:
Mijn wekker stond om 5:25 . Voorschot nemen op weekenden is goed!!!
Brrrr... waarom zo vroeg?
  FOK!fotograaf vrijdag 14 maart 2008 @ 10:11:09 #145
18921 freud
Who's John Galt?
pi_57369246
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:34 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Brrrr... waarom zo vroeg?
Files voor zijn, begin om 7:00 en moest nog stukje rijden. Ach, was niet zo'n ramp hoor, maar wil het liever niet elke dag doen .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 14 maart 2008 @ 10:11:51 #146
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57369269
pfff ruknacht
om de zoveel tijd wakker liggen is niet tof
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 14 maart 2008 @ 10:31:02 #147
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57369598
doe je een bestelling bij het konijn

krijg je deze orderstatussen
Status: king Order afgesloten 11-03-2008, 13:34
Status: goedgekeurd Verwerkt fase 1 11-03-2008, 13:34
Status: nieuw Bevestiging per Email verzonden 11-03-2008, 13:26
Status: nieuw Debiteurnummer toewijzen 11-03-2008, 13:25
Status: nieuw Ordernummer toewijzen 11-03-2008, 13:24
Status: nieuw Order ontvangen 11-03-2008, 13:23

nog altijd niets binnen, ga bellen. Wij kunnen niets vinden in het systeem van track en trace mevrouw
maar het is wel verstuurd t gaat toch om die spullen?
yepz, maar waar zijn ze nu?
dat weten wij niet.

enfin, ze gaan het nu uitzoeken en maar hopen dat t alsnog snel geleverd word
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57369736
Altijd leuk En wat betreft dat slapen: gewoon nog ff lekker gaan liggen straks joh
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 14 maart 2008 @ 10:54:53 #149
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_57370077
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
Altijd leuk
kon er ook wel om lachen
vooral dat je er 2 mensen voor aan de foon krijgt
en overduidelijk is dat ze er geen jota van snappen
quote:
En wat betreft dat slapen: gewoon nog ff lekker gaan liggen straks joh
was ik wel van plan

kreeg net de vraag of ik binnenkort een groepsportret van mijn mams dr werk wil maken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_57370908
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 10:54 schreef Ynske het volgende:
kreeg net de vraag of ik binnenkort een groepsportret van mijn mams dr werk wil maken
Cool Ik zie net dat mijn nieuwe canvasdoek onderweg is Wordt vandaag afgeleverd Nu nog ff een tijdstip vinden waarop ik ze op kan hangen Wilde ik eigenlijk morgen doen, maar wordt geen succes denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')