Margraten is inmiddels gesneden koekquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ijsselstein en Margraten staan volgens mij niet op de lijst, maar is ook nog een optie. En de OGS (2e linkje van boven) beheert de erevelden op de Grebbeberg (relatief klein) en in Loenen (groot, maar niet superfotografeerbaar).
vrij? als jij mijn spss-opdrachten voor multivariate gaat maken wel jaquote:
Ik heb een spssblocker in mijn leven geinstalleerd, even zoeken met Google, downloaden en installerenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
vrij? als jij mijn spss-opdrachten voor multivariate gaat maken wel ja
Statistiek... aaaargghhh *KILL KILL*quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
vrij? als jij mijn spss-opdrachten voor multivariate gaat maken wel ja
spssblocker, de beste uitvinding sinds gesneden brood!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:45 schreef ..bennie het volgende:
Ik heb een spssblocker in mijn leven geinstalleerd, even zoeken met Google, downloaden en installeren.
Dat roep ik ook elke keer in de collegezaalquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Statistiek... aaaargghhh *KILL KILL*
Het leuke is dan dat veel bedrijven geeneens spss meer gebruiken maar software zoals SASquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat roep ik ook elke keer in de collegezaal![]()
Maar dat kan de docent niet bepaald waarderen
Nog een paar jaar dan is het voorbij, kan ik ook die spssblocker in mijn leven installeren![]()
Ik ben niet van plan om iets met statistiek te gaan doen, ook niet met een anders programma. 't is dat het verplicht bij mijn studie hoortquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het leuke is dan dat veel bedrijven geeneens spss meer gebruiken maar software zoals SASGa je ergens werken, kan je weer de software opnieuw bestuderen...
Same herequote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:44 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om iets met statistiek te gaan doen, ook niet met een anders programma. 't is dat het verplicht bij mijn studie hoort
Was maar voor een voorbeeldquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Allemachtig manDaar zit me een portie groenzweem door heen
ik doe ook criminologiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:52 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Same here
Criminologie hier... handboek statistiek van 5 cm dik en bijbelbladzijden.
*Jaloers is* ik ben zooooooooooooooooooooo'n voetbalfan...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:46 schreef loehoes het volgende:
Heuj, zondag werken bij FC Emmen.Ik ben al zo'n groot voetballiefhebber haha
Enschede! Daar kom ik vandaanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:13 schreef Erasmo het volgende:
Morgen Enschede in, denk dat de Pentax meegaat en ik eens een keer straatfotografie ga proberen
Dat ben ik dan ook absoluut weer met jou eens.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 06:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op zich ben ik het wel met je eens. Aan de andere kant is het leed dan al geleden. Ik vind het interessanter om te bekijken wat je kunt doen om dergelijke problemen te verminderen. Dan zit je veel meer aan de kant van de maatschappeijke oplossing, opvoeding en opleiding.
Ach ik ben er toch morgen, kijken of ik er nog wat van kan makenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:19 schreef loehoes het volgende:
[..]
Enschede! Daar kom ik vandaanOf daar op woensdag middag nog veel spannends is te beleven betwijfel ik
Wie weetquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:27 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ach ik ben er toch morgen, kijken of ik er nog wat van kan maken
Wat voor werk ga jij eigenlijk precies doen dan bij de voetbal?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:29 schreef loehoes het volgende:
[..]
Wie weetBen benieuwd naar je resultaten
Horeca. We moeten bij de VIP boxen achter de bar of gewoon met plateau rondlopenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Wat voor werk ga jij eigenlijk precies doen dan bij de voetbal?
Oke! Maar dat is denk ik dan toch nog wel uit te houden? Toch?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:00 schreef loehoes het volgende:
[..]
Horeca. We moeten bij de VIP boxen achter de bar of gewoon met plateau rondlopen
Ja, makkelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Oke! Maar dat is denk ik dan toch nog wel uit te houden? Toch?
Owh dan is het inderdaad uit te houden! En als Emmen wint moet het helemaal goed te doen zijn ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ja, makkelijk.![]()
We hoeven ook niet zolang hoor, maar een aantal uurtjes. Dus prima te doen. Hopelijk een beetje leuke mensen, en hopelijk wint Emmen, dan is de sfeer vast veel gezelliger
Hihi, leuk zo'n schopje naar discussie. Jammer dat ik heb moest verlatenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht dat we daar de echte bron van de problemen te pakken hebben. Een regering die geen tot weinig idee heeft over wat er echt gaande is in de samenleving. Een stukje diversiteit in de populatie zou al een hele hoop kunnen schelen.
Maar goed, leuk onderwerp om eens over door te discussiėren onder het genot van een biertje / wijntje!
Ligt eraan hoeveel interessante mensen ik tegenkom tussen het ziekenhuis en de broodjeswinkelquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:29 schreef loehoes het volgende:
[..]
Wie weetBen benieuwd naar je resultaten
Ik denk dat het veelal met de opvoeding te maken heeft van de jeugd anno nu.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht dat we daar de echte bron van de problemen te pakken hebben. Een regering die geen tot weinig idee heeft over wat er echt gaande is in de samenleving. Een stukje diversiteit in de populatie zou al een hele hoop kunnen schelen.
Maar goed, leuk onderwerp om eens over door te discussiėren onder het genot van een biertje / wijntje!
Mee eensch. Maar denk ook dat de wil om steeds minder verantwoording te nemen een belangrijkere factor is dan je ouders niet veel zien. Ik durf zelfs te beweren dat een hoop kinderen in de (naschoolse) opvang een betere opvoeding krijgen dan van pa&ma.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:35 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik denk dat het veelal met de opvoeding te maken heeft van de jeugd anno nu.
Als je gaat kijken hoe het een jaartje of 30 geleden was, waren veel ouders nog gewoon thuis, om voor de kinderen te zorgen. (een van de ouders dan) en er was nog discipliine op school.
Nu krijgen mensen kinderen die ze vervolgens smorgens vroeg om 7 uur "dumpen" bij een opvang. Die kinderen worden weer savonds rond 18 uur opgehaald , krijgen wat te eten en een nieuwe pamper om de kont en vervolgens naar bed. En dat gaat door tot ze naar de kleuterschool gaan , en daar moeten ze overblijven , want pa en ma moeten hard werken omdat te kunnen betalen. Die kinderen zeggen dan ook niet op zijn 14e ja mam of ja pap, die zullen eerder zoiets hebben van : je hebt nog nooit voor me gezorgd dus ik bepaal nu mijn eigen regels wel.
Dit geld natuurlijk niet voor elk gezin, maar ik ben van mening dat het er toch heel veel mee te maken heeft. en dat dit dus een van de problemen is die aan het begin staan van de rotzooi die ze verder gaan uitvreten....
En de discipline op scholen moet echt terug gebracht worden , en dus ook dat als er een boze ouder verhaal komt halen dat die dan maar een boete moet betalen. bv
ja hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhRugpijn is klote
Iemand een andere rug voor me?
Is het een optie om bij een masseur langs te gaan? Denk dat je er dan sneller vanaf bent...quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:32 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhRugpijn is klote
Iemand een andere rug voor me?
Mwjah...dat staat dus op de planning voor vandaag. Wordt er nu een beetje moe van zeg maarquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:45 schreef freud het volgende:
[..]
Is het een optie om bij een masseur langs te gaan? Denk dat je er dan sneller vanaf bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |