En nu ook in de OP!quote:Op maandag 10 maart 2008 18:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Titels voor de komende afleveringen
4-12 (73) "New York, New York, Part 1"
When Meredith has a day off, Derek comes to visit her. While he explains to her about the doubts in his life, like when him and Addison were trapped in an office building during 9/11 and their marital problems, Meredith becomes amused. Where she later decides to go on a road trip for him to recover with his memories. On the way down, they run into Addison at L.A. on the way back.
4-13 (74) "New York, New York, Part 2"
4-14 (75) "Opposites Attract"
4-15 (76) "What Hurts The Most"
4-16 (77) "Total Eclipse of the Heart"
Waar heb je dat eigenlijk vandaan.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Titels voor de komende afleveringen
4-12 (73) "New York, New York, Part 1"
When Meredith has a day off, Derek comes to visit her. While he explains to her about the doubts in his life, like when him and Addison were trapped in an office building during 9/11 and their marital problems, Meredith becomes amused. Where she later decides to go on a road trip for him to recover with his memories. On the way down, they run into Addison at L.A. on the way back.
4-13 (74) "New York, New York, Part 2"
4-14 (75) "Opposites Attract"
4-15 (76) "What Hurts The Most"
4-16 (77) "Total Eclipse of the Heart"
Wikipedia, list of grey's anatomy episodes. Is tot op heden altijd juist gebleken en daarom mijn source wat betreft data etc.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:05 schreef Irrem het volgende:
[..]
Waar heb je dat eigenlijk vandaan.![]()
Ik kan het nergens vinden. En de info op andere sites is anders.
Ik snap deze zin niet, er klopt niks van. Eerst on the way down en dan on the way back? "At LA"quote:On the way down, they run into Addison at L.A. on the way back.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:40 schreef Tegan het volgende:
Ask Ausiello gaf een megaspoiler:net of dat niet TE voorspelbaar wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha ok. Ik kijk vaak op spoilerfix (wil graag gepoilerd wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wikipedia, list of grey's anatomy episodes. Is tot op heden altijd juist gebleken en daarom mijn source wat betreft data etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4-13 (74) "Bitch" May 1, 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4-14 (75) "Opposites Attract" May 8, 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4-15 (76) "Together Forever" May 15, 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4-16 (77) "Total Eclipse of the Heart" May 22, 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet zeggen dat ik het ook vaag/raar geformuleerd vind allemaal.
Normaal zijn de stukjes op wikipedia heel professioneel. Maar ja iedereen kan het aanpassen dus je weet niet wat er gebeurd is.
Op zich jammer, want zoals ik eerder zei, het klopte altijd en ik vond het altijd handig om terug of vooruit te kijken.![]()
En ik ben zo nieuwsgierigquote:Op donderdag 20 maart 2008 18:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het ook vaag/raar geformuleerd vind allemaal.
Normaal zijn de stukjes op wikipedia heel professioneel. Maar ja iedereen kan het aanpassen dus je weet niet wat er gebeurd is.
Op zich jammer, want zoals ik eerder zei, het klopte altijd en ik vond het altijd handig om terug of vooruit te kijken.![]()
Dat het maar snel 24 april mag zijn![]()
![]()
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -
[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:17:55 ]![]()
Promo is uit voor 4-12. Echt veel kan je er natuurlijk niet uit opmaken, maar het is tenminste iets.
![]()
[ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:17:56 ]![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eindelijk![]()
Alleen kan ik het pas dinsdag kijken
Sterkte alvast!
![]()
Ik heb er iig alweer megaveel zin in, vrijdag gaat echt een super tv-dag worden met Ugly Betty, Grey's Anatomy en Lost die terugkeren...![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Kantar op 22-04-2008 22:09:05 ]![]()
UGLY BETTY!
*UB topic omhoog gaat schoppen om ook af te tellen XD. Zie ik je daar ook weer Kantar![]()
.
Maar dit is het Grey's topic. Grey's!![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, goed dit... Ik heb hier (Ecuador) een -niet geheel legale- stapel DVDs zien liggen met seizoen vier afleveringen van Grey's. Zijn, voor zover ik kan zien alleen de eerste 8 afleveringen, maar toch leuk voor 5 dollar. Ik vroeg me alleen af of ze inderdaad al acht afleveringen hadden gehad in de VS, want ik zie ze er best voor aan dat er ineens iets heel anders in die dozen zit...![]()
Anyway: leuk presentje voor thuis...(vooral omdat ik het om maandag nooit zien kan)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.![]()
Ik ook, alhoewel ik het pas zondag ofzo zal kunnen kijken.
Da's dan wel weer een dag minder wachten op de volgende ep
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me![]()
er zijn er 11 geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:50 schreef Hik het volgende:
Ah, goed dit... Ik heb hier (Ecuador) een -niet geheel legale- stapel DVDs zien liggen met seizoen vier afleveringen van Grey's. Zijn, voor zover ik kan zien alleen de eerste 8 afleveringen, maar toch leuk voor 5 dollar. Ik vroeg me alleen af of ze inderdaad al acht afleveringen hadden gehad in de VS, want ik zie ze er best voor aan dat er ineens iets heel anders in die dozen zit...![]()
Anyway: leuk presentje voor thuis...(vooral omdat ik het om maandag nooit zien kan)
![]()
![]()
Heb je de promo gezien voor UB? Ik krijg er al meteen zoveel zin in!quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:14 schreef hetzusjevan het volgende:
UGLY BETTY!
*UB topic omhoog gaat schoppen om ook af te tellen XD. Zie ik je daar ook weer Kantar![]()
.
![]()
Anywho, Grey's. Misschien is het handig om even de laatste aflevering weer te kijken, het is zo onderhand toch alweer een maand of 4/5 geleden.Ik hoop echt zo erg dat de komende afleveringen Grey's weer terug op het seizoen 2-niveau brengen.. Seizoen 4 vond ik tot nu toe namelijk niet zo geweldig als eerdere seizoenen.
![]()
![]()
Ja idd, ik weet echt even niet meer waar het over ging. Ik weet het episode nr van de laatste ep niet eens meer haha.
![]()
Ja, dat had ik gezien in de OP. Dank!quote:
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.![]()
Vanavond hier!!![]()
Moet mijn familie even lief aankijken of ik even tv mag kijken, tenslotte ben ik maar een gast hier!
Kan niet wachten![]()
![]()
*Jaloers is* Lucky girl! Ik ben morgen voor 2 dagen weg, maar hoop dat Z. e.e.a. wel even aanslingertquote:Op donderdag 24 april 2008 16:57 schreef Irrem het volgende:
Vanavond hier!!![]()
Moet mijn familie even lief aankijken of ik even tv mag kijken, tenslotte ben ik maar een gast hier!
Kan niet wachten![]()
Offtopic: Je bent dus aangekomen bij de fam? Hoe vindt je het?
I found myself alone,
Oooh, ik ben zó benieuwd... Vanavond ga ik kijken!Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...![]()
Ieeeeww die darmen!
Ik snap alleen even niet waarom George met Lexie in zo'n appartement zit? Waarom woont George niet meer bij Meredith? Of was dat in vorige ep te zien? Vergeten I guess.. :/![]()
Ok, nu ik de hele ep. heb gezien...
*Ik vind het sneu voor Rose maar McDreamy gaat niet voor haar kiezen.
*Ik zou wel eens een wedstrijdje vrouwen oppikken mee willen maken tussen McDreamy & McSteamy.
*Lol @ de gestolen spullen van Lexie
*Lol @ de glitter beeper."If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
Inderdaad Mavro![]()
Leuke ep![]()
McSteamy was wel in vorm
Mark en Derek
"I thought it was going to be you and me."
"Having sex?"
![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door Irrem op 25-04-2008 18:10:20 ]![]()
Gelukkig geen relatieproblemen tot nu toe. Helaas zitten di er wel aan te komen. Leuke humor hebben ze in deze serie. Alleen Bailey mag wat meer zendtijd krijgen. Zij is gaaf
.
![]()
Ze had op het laatst een hele scene voor haarzelf bijna. Maar idd ze is zo ongelooflijk schattig.quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:49 schreef Adidah het volgende:
Ik ben enigszins teleurgesteld dat Lexie bijna geen airtime kreeg.
A little bit hateful![]()
hm reageer ook wel in ander topic over Greys maar goed , hier dus maar mee kijken
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...![]()
Ze kunnen een beetje moeilijk de halve aflevering over d'r laten gaan. Ze had nog best een eigen verhaal, en een leuke ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:49 schreef Adidah het volgende:
Ik ben enigszins teleurgesteld dat Lexie bijna geen airtime kreeg.
.
![]()
Neen deze aflevering diende er ook alleen maar voor dat je letterlijke iedereen weer te zien kreeg. Al was het maar voor 5 seconde screentimequote:Op zondag 27 april 2008 20:45 schreef mrkanarie het volgende:
Aflevering vond ik maar matig, heb ik hier nu al die tijd naar uit zitten kijken?
Heerlijk dat het er weer is![]()
De trailer ziet er ook weer leuk uit!!
Is het al vrijdag???
[ Bericht 16% gewijzigd door LeNeHe op 29-04-2008 19:27:18 ]I found myself alone,
4-13 (74) "Piece of My Heart" May 1, 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4-14 (75) "The Becoming" May 8, 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4-15 (76) "Losing My Mind" May 15, 2008SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog een geweldig stukje uit de volgende afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Fucking BRILJANTquote:Op maandag 28 april 2008 18:16 schreef Irrem het volgende:
Word een leuke aflevering donderdag:
sneak peek![]()
![]()
Heerlijk en ik kan niet wachten gewoon."If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
![]()
MOET. PROMO'S. ONTWIJKEN.
Ik heb me voorgenomen om de laatste afleveringen van alle series die ik volg spoilervrij te blijven, dus ik ontwijk echt alle promo's, sneak peeks en wat er dan ook maar te vinden is over komende afleveringen. Het valt me alleen niet echt mee...
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:17:56 ]![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2008 01:24 schreef Irrem het volgende:
Nog een geweldig stukje uit de volgende afleveringDie opmerking is echt grappig jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die scene, met Derek & Meredith, Addison en Rose in de lift![]()
Wel jammer dat die Rebecca weer terug is.. Vind d'r wel zo lelijk en saai! En wat ze nu probeert te doen is helemaal lullig tegenover Karev![]()
![]()
[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:17:56 ]![]()
![]()
Addie
Jammer dat het maar voor een keertje was.
Ik zat trouwens eerst echt te denken, huh Rebecca niet zwanger, wat zou er dan zijn? Totdatik hier las.... duh![]()
Wel sneaky hoor van haar. Die kerel ook met die hersentumor tegen z'n vrouw, was ook wel een sad story.
Nog maar 2 afleveringen en dan de season finale alweer.I found myself alone,
Ik vond het ook een naaistreek van Rebecca. Die lift scene was erg grappig,ik vond het eigenlijk wel weer een leuke aflevering (vorige week vond ik een beetje tegenvallen).
En Torres en Hahn, in het café! Hihi.![]()
Geweldige aflevering. De humor, drama alles zat er in. Geen vrouwenshit nog beter. Liftscene was gewoon gaaf. Maar er zat veel humor in en dat was tof. Moest wel lachen om Addison. Als je zo kijkt naar Hahn dan lijkt Addison gelijk te hebben.
[ Bericht 2% gewijzigd door AssyriskaFF op 03-05-2008 17:53:09 ]![]()
De aflevering zelf was wel een beetje saai, maar het einde was super. Hahn is een punani lover
En de lift scene was grappig. Ook geweldig hoe "mcsteamy" naar binnen gaat ipv wachten op de volgende.A little bit hateful![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 07:42 schreef scrub_nurse het volgende:ik krijg ze niet gedownload sinds mn wireless
moet je waarschijnlijk een poort open zetten op je router.![]()
Wat een kutwijf, die Rebecca. Verdamme, terwijl ik d'r best leuk vond. Ik ben benieuwd hoeveel we nu van Alex te weten komen. Zijn levensverhaal is aan de beurt om uit de doeken gedaan te worden, van de rest weten we het al.
Verder was het gewoon een erg toffe aflevering, met Addie. Geweldig hoe ze Meredith toespreekt.
We screw boys like whores on tequila.
![]()
Wat heeft die rebecca dan gedaan? Ze heeft alleen maar een paar woorden tegen meredith gezegd en dat was het
Wat een briljante aflevering!Eindelijk weer een aflevering die enigszins op het oude niveau zat, met genoeg humor ipv altijd maar dat hele gedoe rond Meredith en Derek - dat ook aanwezig was in deze aflevering, maar veel subtieler gebracht. Ik hoop echt dat dit niet een lucky shot is en dat de schrijvers dit niveau kunnen vasthouden, want dit is toch echt de Grey's waar ik zo gek op was!
![]()
![]()
![]()
ooww daar waren de test van. Rebecca is die ene van Alexquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zegt dat ze zwanger is maar volgens de tests van Izzy is ze dat helemaal niet.
Ik dacht namelijk dat Izzy een screw up had gemaakt met de HIV vrouw. Dat zij helemaal niet zwanger bleek te zijn. Extra zuur dus voor een vrouw die nooit gedacht heeft kinderen te kunnen hebben.
It all makes sense now
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat een kutwijf, die Rebecca. Verdamme, terwijl ik d'r best leuk vond. Ik ben benieuwd hoeveel we nu van Alex te weten komen. Zijn levensverhaal is aan de beurt om uit de doeken gedaan te worden, van de rest weten we het al.
Verder was het gewoon een erg toffe aflevering, met Addie. Geweldig hoe ze Meredith toespreekt.
We screw boys like whores on tequila.
.
Onverwachte turn btw, dat met Hahn. Had ik niet zien aankomen.. maar mss brengen ze 't expres zo in beeld
. Kan ook nog.
![]()
hmm, ik dacht ook dat de HIV vrouw niet zwanger bleek te zijn. Extra wrang inderdaad, waren ze net zo blij met een baby...
And Hahn.. hahahahahhaaaaa....
perfecte aflevering... leuke humor, terug van weggeweest!!!![]()
Addisson over Erica en Christina![]()
![]()
![]()
Die blik
![]()
![]()
!!! Erica
!!
Oh ik hou zo van Addisson.
Alex.
Rebecca:r
![]()
gatverdamme smerige hoer tief nou eens een keer uit de serie
!
Miranda! Het hartje van dat kindje
! Tumordude
!
Weer een echte toffe aflevering.
Whatever I want.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:10 schreef PeRi het volgende:
Alex.
Rebecca:r
![]()
gatverdamme smerige hoer tief nou eens een keer uit de serie
!
Denk om je hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die liftscene was zo briljant
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
ooww daar waren de test van. Rebecca is die ene van Alex
Ik dacht namelijk dat Izzy een screw up had gemaakt met de HIV vrouw. Dat zij helemaal niet zwanger bleek te zijn. Extra zuur dus voor een vrouw die nooit gedacht heeft kinderen te kunnen hebben.
It all makes sense now
Dat dacht ik dus eerst ook, totdat ik de scene zag met alex en rebecca.
Ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat aflopen![]()
Goeie tumor humor in deze aflevering
En addison is even terug en gelijk een baby boom.
De vrouw van die tumor man (goed geacteerd trouwens die overgangen van emoties) is een FBI agente uit Heroes, ik wist dat ik haar ergens van herkende.
Top dat deze serie weer terug is.I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams![]()
[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:17:56 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: