quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Eindelijk![]()
Alleen kan ik het pas dinsdag kijken
er zijn er 11 geweestquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:50 schreef Hik het volgende:
Ah, goed dit... Ik heb hier (Ecuador) een -niet geheel legale- stapel DVDs zien liggen met seizoen vier afleveringen van Grey's. Zijn, voor zover ik kan zien alleen de eerste 8 afleveringen, maar toch leuk voor 5 dollar. Ik vroeg me alleen af of ze inderdaad al acht afleveringen hadden gehad in de VS, want ik zie ze er best voor aan dat er ineens iets heel anders in die dozen zit...![]()
Anyway: leuk presentje voor thuis...(vooral omdat ik het om maandag nooit zien kan)
Heb je de promo gezien voor UB? Ik krijg er al meteen zoveel zin in!quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:14 schreef hetzusjevan het volgende:
UGLY BETTY!
*UB topic omhoog gaat schoppen om ook af te tellen XD. Zie ik je daar ook weer Kantar![]()
.
Ja, dat had ik gezien in de OP. Dank!quote:
*Jaloers is* Lucky girl! Ik ben morgen voor 2 dagen weg, maar hoop dat Z. e.e.a. wel even aanslingertquote:Op donderdag 24 april 2008 16:57 schreef Irrem het volgende:
Vanavond hier!!![]()
Moet mijn familie even lief aankijken of ik even tv mag kijken, tenslotte ben ik maar een gast hier!
Kan niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |