Het is een mooi verhaal geworden, dus wat is er mis mee? Iemand wilt zo zelf nog z'n verhaal doen. Ik vind het een ontroerend stukje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die Nanninga wens je toch ook ontzettend veel erge dingen toe![]()
![]()
. Verschrikkelijke feeks dat het is
![]()
.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 08:23 schreef Mylene het volgende:
Hartelijke groeten en liefs, Sander.
bron
quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:20 schreef TheVulture het volgende:
en het is een indrukwekkend verhaal... maar dat was het bij iedere schrijver geweest dus da's niet eens Nanninga's verdienste
quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Verhaal in De Telegraaf is overigens niet van Wilma Nanninga maar van Vanessa Bontje... lijkt me voor haar ook toch wel ontzettend bizar om iemand te interviewen van wie je weet dat hij er een paar dagen niet meer is
Ja zag ik ook dat het interview door Vanessa is gedaan..Valt niet mee voor haar..Dapper hoe Sander met zijn ziekte omging..quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Verhaal in De Telegraaf is overigens niet van Wilma Nanninga maar van Vanessa Bontje... lijkt me voor haar ook toch wel ontzettend bizar om iemand te interviewen van wie je weet dat hij er een paar dagen niet meer is
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Er gaat helemaal geen belletje bij me rinkelen bij die man, qua naam, gezicht of stem. Vast van voor m'n tijd.
Ken 'm niet. Kan me niet voorstellen dat hij de afgelopen 10 jaar vaak op tv is geweest. Daarvoor keek ik alleen Sesamstraat.quote:
Ja, was nog in de tijd dat je nog gewoon fatsoenlijk kon zijn en toch kon opvallen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Er gaat helemaal geen belletje bij me rinkelen bij die man, qua naam, gezicht of stem. Vast van voor m'n tijd.
Tuurlijk wel , wrom niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
en dan die loretta schrijver er maar steeds op doorgaan dat ie ook heel moeilijk en dwars kon zijn , zoiets doe je toch niet !
Moet ze dan zitten slijmen ? Ze zei hoe Sander was..Dat vind ik eerlijk van haar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
en dan die loretta schrijver er maar steeds op doorgaan dat ie ook heel moeilijk en dwars kon zijn , zoiets doe je toch niet !
Zo zwartwit als jij het stelt was het helemaal niet, ze gaf gewoon aan dat ie af en toe zijn nukken had... nou wie nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
Nou dat vond ik dus ook!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch vreemd dat RTL gisteren nauwelijks aandacht heeft besteed aan de uitvaart van Sander, hij heeft er toch 10 jaar het nieuws gespresenteerd
Ik vind het juist fijn dat Loretta eerlijk is. Ze heeft hem niet afgezeken, ze had het over zijn goede en mindere kanten, zoals iedereen die kan hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Miam het volgende:
[..]
Nou dat vond ik dus ook!
Ook in het nieuws zelf werd er maar even bij stilgestaan.![]()
En dan wel een heel uur besteden aan het overlijden van Rames Shaffy.
Ja die laatste opmerkingquote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Miam het volgende:
[..]
Nou dat vond ik dus ook!
Ook in het nieuws zelf werd er maar even bij stilgestaan.![]()
En dan wel een heel uur besteden aan het overlijden van Rames Shaffy.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:07 schreef DroogDok het volgende:
Wie?
Verder gebeurt dit natuurlijk dagelijks bij meerdere (nog) onbekendere nederlanders.
Ik hou niet van die plotselinge verheerlijking die een programma zoals RTL Boulevard er op na heeft gehouden wat betreft het overlijden van Rames Shaffy.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik vind die twee niet te vergelijken.
En Shaffy heeft ongeveer 45 jaar lang iets (veel) betekend voor de Nederlandse lichte muziek en generaties mensen bekoord. Daar mag m.i. wel wat aandacht voor zijn, ongeacht of je van zijn muziek houdt.
Simons is daardoor niet minder belangrijk of minder waardevol als mens, maar ik begrijp wel dat het nieuws en geen 'heel uur' aan besteedt. Maar enige aandacht lijkt me wel op zijn plek. Ik moest alleen lachen om de vergelijking.
Ik begrijp niet waarom je Shaffy erbij haalt. Wat heeft hij met Simons te maken? Waarom zou je die twee vergelijken? Alsof er tussen die twee doden-zendtijd te verdelen is geweest: "We hebben één doden-uurtje per jaar, en o shit, Ramses had al drie kwartier, dus dan krijgt Simons maar 15 minuten hoor!"quote:Op maandag 11 januari 2010 20:59 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik hou niet van die plotselinge verheerlijking die een programma zoals RTL Boulevard er op na heeft gehouden wat betreft het overlijden van Rames Shaffy.
Ze hebben immers toen hij nog leefde praktisch nooit wat over de beste man gezegd of vertelt, schijnheilig noem ik dat.
De dag dat bekend werd dat Sander euthanasie had laten plegen, is dit maar in het heel kort behandeld in het nieuws. Hij heeft 10 jaar voor RTL nieuws gewerkt notabene..
En de vergelijking is wat vergezocht, maar vond het wel een goed en duidelijk voorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |