Wat een onzin.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
en dan die loretta schrijver er maar steeds op doorgaan dat ie ook heel moeilijk en dwars kon zijn , zoiets doe je toch niet !
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
en dan die loretta schrijver er maar steeds op doorgaan dat ie ook heel moeilijk en dwars kon zijn , zoiets doe je toch niet !
Nou dat vond ik dus ook!quote:Op zondag 10 januari 2010 12:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch vreemd dat RTL gisteren nauwelijks aandacht heeft besteed aan de uitvaart van Sander, hij heeft er toch 10 jaar het nieuws gespresenteerd
Ik vind het juist fijn dat Loretta eerlijk is. Ze heeft hem niet afgezeken, ze had het over zijn goede en mindere kanten, zoals iedereen die kan hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Miam het volgende:
[..]
Nou dat vond ik dus ook!
Ook in het nieuws zelf werd er maar even bij stilgestaan.![]()
En dan wel een heel uur besteden aan het overlijden van Rames Shaffy.
Ja die laatste opmerkingquote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Miam het volgende:
[..]
Nou dat vond ik dus ook!
Ook in het nieuws zelf werd er maar even bij stilgestaan.![]()
En dan wel een heel uur besteden aan het overlijden van Rames Shaffy.
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:07 schreef DroogDok het volgende:
Wie?
Verder gebeurt dit natuurlijk dagelijks bij meerdere (nog) onbekendere nederlanders.
Ik hou niet van die plotselinge verheerlijking die een programma zoals RTL Boulevard er op na heeft gehouden wat betreft het overlijden van Rames Shaffy.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:20 schreef Duderella het volgende:
Nou, ik vind die twee niet te vergelijken.
En Shaffy heeft ongeveer 45 jaar lang iets (veel) betekend voor de Nederlandse lichte muziek en generaties mensen bekoord. Daar mag m.i. wel wat aandacht voor zijn, ongeacht of je van zijn muziek houdt.
Simons is daardoor niet minder belangrijk of minder waardevol als mens, maar ik begrijp wel dat het nieuws en geen 'heel uur' aan besteedt. Maar enige aandacht lijkt me wel op zijn plek. Ik moest alleen lachen om de vergelijking.
Ik begrijp niet waarom je Shaffy erbij haalt. Wat heeft hij met Simons te maken? Waarom zou je die twee vergelijken? Alsof er tussen die twee doden-zendtijd te verdelen is geweest: "We hebben één doden-uurtje per jaar, en o shit, Ramses had al drie kwartier, dus dan krijgt Simons maar 15 minuten hoor!"quote:Op maandag 11 januari 2010 20:59 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik hou niet van die plotselinge verheerlijking die een programma zoals RTL Boulevard er op na heeft gehouden wat betreft het overlijden van Rames Shaffy.
Ze hebben immers toen hij nog leefde praktisch nooit wat over de beste man gezegd of vertelt, schijnheilig noem ik dat.
De dag dat bekend werd dat Sander euthanasie had laten plegen, is dit maar in het heel kort behandeld in het nieuws. Hij heeft 10 jaar voor RTL nieuws gewerkt notabene..
En de vergelijking is wat vergezocht, maar vond het wel een goed en duidelijk voorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |