Lachen, en nu een serieuze reactie?quote:Op maandag 10 maart 2008 14:52 schreef Gamer_V het volgende:
Er vandoor gaan met al het geld.
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet doen. Het laatste wat ik wil is dat voetbal net zoals basketbal de hele tijd stil moet liggen. Tuurlijk, er gaat veel geld om in het voetbal en de beslissing zijn soms belachelijk maar eigenlijk hoor het er ook wel een beetje bij, vind ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef RayMania het volgende:
TS begint; mijn eerste actie zou het toelaten van elektronische hulpmiddelen zijn. Een camera op de doellijn, terugkijken bij buitenspel, etc. Met voetbal is veel geld gemoeid en blunders zoals bij Liverpool - Chelsea (Garcia) kunnen écht niet meer in het huidige voetbal. Gelijk toelaten dus!
Langere winterstop dan maar, want in de zomer is het helemaal onmenselijk heet in Afrika.quote:Verder zou ik de organisatie van de Africa Cup verzoeken om het toernooi, net zoals bij het EK, te organiseren in de zomer. Dan zijn er ook geen problemen met spelers die moe zijn of drie weken niet voor hun club kunnen uitkomen.
Dat zou ik ook doen, jup!quote:Graag zie ik 6+5 regel echt ingevoerd worden. Is voor het Nederlands voetbal denk ik een groot voordeel ten opzichte van andere landen. Verder zou ik ook een regel invoeren dat een club een x-aantal spelers uit de eigen jeugd in de selectie moet hebben.
Hier zou ik mij ook wel hard voor maken. Terug naar de klassieke opzet!quote:In de Champions League zou ik alleen de kampioenen en de nummers twee willen zien. Geen clubs die derde of vierde zijn geworden in een competitie, die spelen maar UEFA Cup. Verder zou ik graag willen zien dat alle kampioenen gelijk worden toegelaten, dus ook van de kleinere landen. In de UEFA Cup moet er geen poulefase zijn, maar gelijk knock-out.
En ook hier zou ik wel een agendapuntje van willen maken.quote:En als laatste zou ik de kleinere landen in Europa eerst een 'pre-kwalificatie' laten spelen voor EK en WK-kwalificaties. Dus Liechtenstein, San Marino, Luxemburg, Andorra etc. in één poule en de winnaar doet mee met de echte kwalificatie.
Dit zou ik wel een goed idee vinden alleen bij Engeland heb je dan Man Utd, Arsenal, Chelsea en Pool. Graag zou ik er sowieso 3 van willen zien.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef RayMania het volgende:
In de Champions League zou ik alleen de kampioenen en de nummers twee willen zien. Geen clubs die derde of vierde zijn geworden in een competitie, die spelen maar UEFA Cup. Verder zou ik graag willen zien dat alle kampioenen gelijk worden toegelaten, dus ook van de kleinere landen. In de UEFA Cup moet er geen poulefase zijn, maar gelijk knock-out.
Eens in de 4 jaar in plaats van 2 zou al een begin zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:05 schreef Ludacriss het volgende:
Africa cup kan gewoon niet in de zomer. Geen idioot die in temperaturen van 45+ zou willen voetballen voor anderhalf en eventueel verlenging. Gewoon in de winter en verplichte winterstop voor elke europese club, gedurende de africa cup.
Is het niet zo dat Afrika op het zuidelijk halfrond ligt en dat het daarom daar winter is als het in Nederland zomer is?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:28 schreef Blight het volgende:
[..]
Langere winterstop dan maar, want in de zomer is het helemaal onmenselijk heet in Afrika.
Nou nee. De evenaar loopt door midden Afrika heen, dus het noorden van Afrika ligt op het noordelijk halfrond, terwijl het zuiden van Afrika op het zuidelijk halfrond ligt. Een stuk of 8 landen liggen geheel op het zuidelijk halfrond, tegenover 20+ die geheel op het noordelijk halfrond liggen. Dan zijn er nog landen waar de evenaar dwars doorheen loopt.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:24 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Afrika op het zuidelijk halfrond ligt en dat het daarom daar winter is als het in Nederland zomer is?
Owja klopt, sorry het is nog vroeg hier!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:32 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Nou nee. De evenaar loopt door midden Afrika heen, dus het noorden van Afrika ligt op het noordelijk halfrond, terwijl het zuiden van Afrika op het zuidelijk halfrond ligt. Een stuk of 8 landen liggen geheel op het zuidelijk halfrond, tegenover 20+ die geheel op het noordelijk halfrond liggen. Dan zijn er nog landen waar de evenaar dwars doorheen loopt.
Eigenlijk met alles wel eens behalve deze. Als je nu ziet dat na een dubieze beslissing je ook vaak minutenlang gezeur van spelers hebt lijkt het me handiger als je iemand er een halve minuut naar laat kijken.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:28 schreef Blight het volgende:
Dat zou ik niet doen. Het laatste wat ik wil is dat voetbal net zoals basketbal de hele tijd stil moet liggen. Tuurlijk, er gaat veel geld om in het voetbal en de beslissing zijn soms belachelijk maar eigenlijk hoor het er ook wel een beetje bij, vind ik.
Dit sowiesoquote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef dndiek het volgende:
Knockout-systeem terug in de EC1 met alleen kampioenen
EC2 voor bekerwinnaars terug
Buitenlandersregel (6+5) toepassen
Leg eens uit waarom?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En eerst passief buitenspel afschaffen
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zou passief buitenspel afschaffen en dat staat gewoon in het regelboekje, dus dan moet hij in het regelboekje gaan kijken wat passief buitenspel is
Omdat hij tegenovergesteld werkt dan wat het doel isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee waarom jij dat wil... niet wat de regel inhoudt.
Wat is het doel dan in jouw ogen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Omdat hij tegenovergesteld werkt dan wat het doel is
Het komt ook niet heel vaak voor in een wedstrijd dat er twijfel is of een bal wel of niet over de lijn is. Een wedstrijd hoeft dus niet zoals bij basketbal continue stil te liggen.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:28 schreef Blight het volgende:
Dat zou ik niet doen. Het laatste wat ik wil is dat voetbal net zoals basketbal de hele tijd stil moet liggen. Tuurlijk, er gaat veel geld om in het voetbal en de beslissing zijn soms belachelijk maar eigenlijk hoor het er ook wel een beetje bij, vind ik.
Dat wist ik niet, van die hitte. Dan zou ik het ten eerste om de vier jaar organiseren en inderdaad een langere winterstop. Maar in Nederland en Engeland zou dat weer problemen geven, want die gaan nu dus gewoon door.quote:Langere winterstop dan maar, want in de zomer is het helemaal onmenselijk heet in Afrika.
Die clubs spelen wel gewoon Europees voetbal, alleen misschien niet allemaal in het meest luceratieve toernooi dat er is. Dan moet er maar meer geld en aandacht worden besteed aan de UEFA Cup en misschien een extra toernooi erbij, zoals vroeger. Het is geen schande als je niet de hoofdprijs wint.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dit zou ik wel een goed idee vinden alleen bij Engeland heb je dan Man Utd, Arsenal, Chelsea en Pool. Graag zou ik er sowieso 3 van willen zien.
Gewoon drie keer wisselen, werkt prima toch? Thuisdoelpunten dubbel is ook niets, ik vind die hele regel dat uitdoelpunten dubbel tellen ook absurd, want dan heeft één club altijd voordeel.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:23 schreef DemonCleaner het volgende:
Dat onbeperkt wisselen, echt eng. Dan gaat elke ploeg die scoort er meteen 5 verdedigers bijgooien. Dat van die kaarten vind ik wel een goed punt, voor mij hoeft daar geen groene kaart bij maar bij geel gewoon 10 minuten er af ofzo.
En waarom thuisdoelpunten dubbel?
Ook wel een goed idee, heb je meer ruimte in de agenda voor afgelastingen (zie nu maar met die stakingen in Nederland) en spelers worden minder snel moe. Scheelt in Nederland toch weer vier wedstrijden per seizoen, per club.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:33 schreef Beschouw het volgende:
En tot slot zou ik de nationale bonden verplichten hun competities met hooguit met 16 ploegen af te werken om zo meer rust op de internationale kalender te creëren.
Dan zou ik ook wel wat minder kwalificatiewedstrijden zien, om je nog wat minder te belasten. Internationals hebben vaak 3 wedstrijden in een week, dat is gewoon teveel. Zoals iemand al zei: laat de C landen maar een voorronde spelen voor de kwalificatie.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ook wel een goed idee, heb je meer ruimte in de agenda voor afgelastingen (zie nu maar met die stakingen in Nederland) en spelers worden minder snel moe. Scheelt in Nederland toch weer vier wedstrijden per seizoen, per club.
Laat ze daar ook maar mooi de Africa Cup houden danquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja die winters in Zuid Afrika zijn inderdaad zo enorm heet
In juni dan natuurlijk hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In januari is het daar zomer, dus dat zal niet meevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |