Dan ook hier gefeliciteerd Owlet

Nog zo'n leuk kindje op de wereld

Zo'n lijst(je) ligt hier nu ook Mammietje. Gelukkig zijn het allemaal niet heel belangrijke dingen maar ze moeten nog wel gedaan worden. Dit weekend ga ik tassen inpakken zowel voor Jet als voor ons. Het wordt allemaal wel spannend hoor, ik ben nu ruim 35 weken. Gelukkig hoef ik nu pas volgende week weer naar de gynaecoloog. Ik kan inmiddels geen ziekenhuis meer zien. Afgelopen week een keer of 5 geweest en moet zo nog even bellen. Ik ben inmiddels aan de insuline en moet dat nu 3 keer per dag prikken. Daarnaast nog 7x per dag bloedprikken in mijn vinger, bah. Ik zou blij zijn als dat allemaal voorbij is.
Waarschijnlijk door alle onrust en doordat ik met mijn gedachten bij andere dingen zat ben ik van de week nog erg hard gevallen. Gevolg was een zere enkel, arm, blauwe knieen en schaafwonden hier en daar. En wat een schrik zeg. Ik kon gewoon even niet meer stoppen met huilen. Ik werd gelukkig wel erg lief geholpen (waardoor ik ook weer moest huilen) door iedereen. Nu bijna nergens last meer van, ik ben wel twee dagen flink stijf geweest.
De baby beweegt wel lekker, dat is wel erg geruststellend. En Jet lijkt ook weer aan de beterende hand te zijn en begint weer wat gezelliger te worden. Nog maar 4,5 weken....
En het is mooi weer hier