Precies, eerst nog even wat andere dames netjes voor laten gaanquote:Op maandag 10 maart 2008 13:36 schreef E.T. het volgende:
Sjak, we zitten nu al in 368, dus 369 mag jij nog helemaal niet
Snel flessen/pakken water inslaan in de supermarkt voor ze op zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:46 schreef freecell het volgende:
Hoi
Hier alles goed.
Alleen we zitten in Groningen, dus er is een kookadvies voor water. Ik heb net evengebeld en het is het verstandigste als ik er zo min mogelijk van binnen krijg. Maximaal 2 glazen per dag (wel gekookt)
Dus grote glazen thee en limonade drinken zit er even niet in.
hebben ze geen jumbo daar? daar hebben ze van die lekker en toch goedkope ijsthee in grote 2 liter pakkenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:46 schreef freecell het volgende:
Hoi
Hier alles goed.
Alleen we zitten in Groningen, dus er is een kookadvies voor water. Ik heb net evengebeld en het is het verstandigste als ik er zo min mogelijk van binnen krijg. Maximaal 2 glazen per dag (wel gekookt)
Dus grote glazen thee en limonade drinken zit er even niet in.
Ik wil best wel. Maar behoudens wat gedraai en gerommel lijkt m'n kleinste dame geen aanstalten te maken. Ze is nog niet eens ingedaaldquote:Op maandag 10 maart 2008 13:45 schreef sjak het volgende:
Ik wil jullie best voor laten gaan hoor. Maar zorg dan dat het dit topic gebeurt, hup bevallen jullie![]()
Ja jammer dan, om 9 uur waren in alle supermarkten in de stad al het bronwater uitverkochtquote:Op maandag 10 maart 2008 13:48 schreef sjak het volgende:
[..]
Snel flessen/pakken water inslaan in de supermarkt voor ze op zijn.
Zijn al op sinds 10 over 8 vanmorgenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:48 schreef sjak het volgende:
[..]
Snel flessen/pakken water inslaan in de supermarkt voor ze op zijn.
Ah, dat had ik even over het hoofd gezien. * Macka66 zit in een soort LLM coconquote:Op maandag 10 maart 2008 14:02 schreef Brighteyes het volgende:
Sjak, wat vervelend dat je lichaam zo heftig op eten reageert enzo vwb suikers. Lijkt mij heel moeilijk dan idd.
1 |
Wildkidzz.comquote:Op maandag 10 maart 2008 10:50 schreef OooLizaooO het volgende:
En dat wiegje, moooooi! Vanwaar komt het?
nopequote:Op maandag 10 maart 2008 14:04 schreef Rupzz het volgende:
Ik ben benieuwd of donnahvh al bezig is.. Spannend hoor, die nieuwe beebs
ik hoop t ook, morgen is grote broer jarig dus misschien krijgt hij d'r voor zijn verjaardagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:16 schreef mrien het volgende:
Donna![]()
Wie weet wat het strippen van vandaag gaat doen!
Hopelijk geeft dat net het zetje wat je nodig hebt..
Duurt nog lang he Liza! Voor je het weet is het zover!
Wij hebben over 3 weken nog een echo, 2d/3d/4d
Wel heel leuk om dan weer even naar baby te kunnen kijken
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:49 schreef simmu het volgende:
ik heb vandaag stiekume echo's gehadeerst van de coassistent, toen van de radioloog, ze konden het geen van beiden laten om ff te spieken. en er is niets te zien op de echo's van mij.
Ik dacht al dat het aan mij lag...quote:
Ha! Leuk!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:40 schreef geppie het volgende:
HoiMag ik ook in het rijtje? Uitgerekend op 27 oktober 2008
is niet mijn broer hoor maar grote broer...mijjn zoontje die is vandaag 6 gewordenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag...![]()
Ik hoop voor je dat de kleine er morgen is Donna... maar niet meteen weggeven aan je broer he!![]()
Enneh... waar is Kim en vooral, wat is ze aan het doen?![]()
*klaagmodus aan* Ik heb al een paar dagen pijn in mijn bekkens, onderrug en schaambot. Hoop dat het van tijdelijke aard is... Gelukkig donderdag weer een afspraak bij de bekkenfysio, misschien kan zij me goede tips geven. Ik vind het sowieso zwaar worden nu, zeker met die 2 dwarse guppen erbij op het moment en pijn kan ik er even niet bij gebruiken.*klaagmodus uit*
Ik heb trouwens een telefonische intake van de kraamzorg gehad en krijg 53 uur toegewezen.Ik kreeg 4 uur extra omdat ik 2 kids onder de 4 jaar heb: betekent dat dat ze tegenwoordig wel weer voor je overige kinderen zorgen??? En is het aantal uren dus nu standaard 49 uur? Wat ik ook wel netjes vond, is dat ze -als je smiddags of savonds ontslagen wordt uit het ziekenhuis en je geeft aan die dag geen hulp meer nodig te hebben- de uren van die dag over de rest van de week verdelen.
Ja, het blijft gek, dat je aankomt als je zwanger bentquote:Op woensdag 12 maart 2008 06:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha! Leuk!
Gezellig dat je mee komt doen! Hoe gaat het? Misselijk of ontsnap jij er aan?
volgens mij ben je nu 12 weken zwanger, of niet? Dan zou misselijkheid ook wel zo'n beetje over moeten zijn nu.
Vanmorgen op de weegschaal 1,5!!! KG zwaarder dan gisteren. Gisteren volstrekt normaal gegeten, was best verbaasd. Ik hoop wel dat het een tijdelijke piek was, want anders ga ik echt te hard (ik was tot nu toe 2 KG aangekomen en dan opeen 3,5, dat vind ik wel veel in week 14 )
Hehequote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, het blijft gek, dat je aankomt als je zwanger bent.
Okquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:00 schreef E.T. het volgende:
Llewella, ik heb altijd begrepen dat bandenpijn meer als spierpijn voelt (een 'scherpe' pijn) en dat 'doffe', 'zeurende' pijn meer het groeien van de baarmoeder is.
de echo's waren niet van baby, maar van mij: om te zien waar de ontsteking zit.quote:
Ojaquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:22 schreef Jojogirl het volgende:
12 weken freecell? Volgensmij kom ik aan 7-8 weken. Ik ben op 19-9 uitgerekend en vrijdag 13 weken![]()
beter nog: de 20 weken echo is over 2 weken. vrijdag de standaardtermijn afspraak met de verloskundige.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:13 schreef simmu het volgende:
[..]
de echo's waren niet van baby, maar van mij: om te zien waar de ontsteking zit.
Oh, dan heb ik zeker iets gemist.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:13 schreef simmu het volgende:
[..]
de echo's waren niet van baby, maar van mij: om te zien waar de ontsteking zit.
Ik kreeg 64 uur toegewezen en heb uiteindelijk 60 uur gehad (12 uur eraf vanwege ziekenhuis en 8 uur erbij vanwege borstvoeding die niet lukte). Eigen bijdrage was dus ook voor 60 uur, maar die kan ik gelukkig uit mijn kraamtoelage van de verzekering betalenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:31 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb trouwens een telefonische intake van de kraamzorg gehad en krijg 53 uur toegewezen.Ik kreeg 4 uur extra omdat ik 2 kids onder de 4 jaar heb: betekent dat dat ze tegenwoordig wel weer voor je overige kinderen zorgen??? En is het aantal uren dus nu standaard 49 uur? Wat ik ook wel netjes vond, is dat ze -als je smiddags of savonds ontslagen wordt uit het ziekenhuis en je geeft aan die dag geen hulp meer nodig te hebben- de uren van die dag over de rest van de week verdelen.
oh, ja sorry: ik was even de houding "de moeder bestaat niet meer als ze zwanger is, en wat boeit het als die ziek is zolang de baby maar ok is" houding vergeten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik zeker iets gemist.
Ik dacht even iets anders gezien de topictitel van dit topic.
Nouja, zeg, beetje overdreven reactie hoor. Het is niet meer dan normaal dat als je in een topic over zwangerschappen post dat er niets te zien is op een echo dat men dan raar opkijkt. Dat is denk ik ook wat BE probeert te zeggen, en niet dat je niet moet zeiken over dat je zelf ziek bent ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:17 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, ja sorry: ik was even de houding "de moeder bestaat niet meer als ze zwanger is, en wat boeit het als die ziek is zolang de baby maar ok is" houding vergeten.
ik wilde gewoon even kwijt dat ik blij was dat ze even spiekten en dat ik kon zien dat baby er goed uitzag en bewoog.
misschien handig als je dan ook eerst gemeld hebt dat je ziek bent ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:17 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, ja sorry: ik was even de houding "de moeder bestaat niet meer als ze zwanger is, en wat boeit het als die ziek is zolang de baby maar ok is" houding vergeten.
ik wilde gewoon even kwijt dat ik blij was dat ze even spiekten en dat ik kon zien dat baby er goed uitzag en bewoog.
Misschien is het dan handig als je wat duidelijker bent, de meesten hier hebben namelijk wel wat beters te doen dan te proberen jouw gedachten te lezen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:17 schreef simmu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien is het dan handig als je wat duidelijker bent, de meesten hier hebben namelijk wel wat beters te doen dan te proberen jouw gedachten te lezen,.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien is het dan handig als je wat duidelijker bent, de meesten hier hebben namelijk wel wat beters te doen dan te proberen jouw gedachten te lezen,.
Daar was ik dus al te laat voor, die pauze duurt van half elf tot één uurquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:18 schreef Popples het volgende:
jojo gecondoleerd. bel maar snel even de ha voor ze pauze hebben.
Ik heb ook naar die extra uren gevraagd omdat Swets niet zo maar zijn werk uit z'n handen kan laten vallen en dus moet werken, maar hier doen ze daar niet aanquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:18 schreef Popples het volgende:
jojo gecondoleerd. bel maar snel even de ha voor ze pauze hebben.
donna ga jij eens gauw bezig voor je zoon![]()
geppie gefeliciteerd![]()
![]()
mammietje ik krijg 54 uur en 10 extra omdat manlief werkt dus totaal 64. hier werd mij verteld dat ze gewoon voor mijn meisje zorgde. maar mijn moeder is er ook dus de kraam kan er helemaal voor mij en de kleine zijn.
daarbij weet ik niet of ik die 10 extra uur wel wil.
Huh... Dus je had minder uren voor de bevalling dus kreeg je geen extra uren.... Ik zie de logica daar echt even niet in.quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Alle extra uren die ik heb gekregen, heb ik uiteindelijk niet gekregen omdat voor de bevalling 7 uur werd gerekend, terwijl ik maar 2 uur zorg heb gehad die avond.
ik ookquote:Op woensdag 12 maart 2008 10:53 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik vind het vandaag een ideale dag voor een verse baby Donna![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:00 schreef Jojogirl het volgende:
De opluchting spat van je post af Bolletje...
Nou, de vlekjes van Finn hebben zich inmiddels met vocht gevuld en zijn waarschijnlijk waterpokken. Die heb ik gelukkig al gehad, dus er is geen gevaar meer voor beeb in m'n buik.
ga je t toch dit weekend doen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:24 schreef k_i_m het volgende:
Oja, hoe zit dat precies met kraamzorg in het weekend? Komen ze dan op maandag pas weer, of komen ze al in het weekend? Ik kan het nergens terugvinden.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:49 schreef donnahvh het volgende:
ik ookmaar ik reken helemaal nergens meer op
![]()
Nee, volgend weekend. Ik zie net dat de 21e op een vrijdag valtquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, volgend weekend. Ik zie net dat de 21e op een vrijdag valt.
Eh nee... Daar niet nee.quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:35 schreef k_i_m het volgende:
Ze komen toch niet naar het ziekenhuis??
quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, volgend weekend. Ik zie net dat de 21e op een vrijdag valt.
Dat lijkt me echt verschrikkelijk!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:14 schreef OooLizaooO het volgende:
Over kraamzorg kan ik niet meepraten, ik ga in België bevallen en daar lig je dan een week in het ziekenhuis, dat is dan je "kraamzorg".
Amber is om 23.59 uur geboren en dus telde die dag ook meequote:Op woensdag 12 maart 2008 17:23 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Bij mij telde de bevallingsdag ook al mee, terwijl Mika om 19.00 geboren is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |