Ja, ik heb een auto, maar ook een eigen parkeerplek in onze garage, dus wat vergunningen betreft kan ik je niet echt helpen. Centrum is in ieder geval het duurst natuurlijk, en volgens mij is daar ook een flinke wachtlijst.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zijn hier nog Amsterdammers met een auto?
Ik woon in de buurt van Amsterdam en overweeg met twee vrienden een appartement in Amsterdam te gaan huren, maar het probleem is dat we als decadente studenten allemaal een eigen auto hebben. Wat kost zo'n parkeervergunning? Het liefste ga ik in Oud-Zuid of Centrum wonen maar ik wil m'n auto niet weg doen..
Zolang er overduidelijk geen kostbaarheden in de auto zitten zal dat wel goed gaan. Dus dashboardkastje open, zonnekleppen naar beneden en verder niets los in de auto laten. En een zuigplek van een TomTom even van je voorruit vegen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:17 schreef MisterO het volgende:
Mn ouders hebben het over de parkeerplaats van Station Duivendrecht, hopelijk zal dat goed gaan
JA. Zelfs in Bos en lommer heb ik keihard last van muizen (je zou toch denken dat ze hier niet durven te komenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:58 schreef Principessa het volgende:
Hebben jullie ook zo tyfus veel last van muizen? Van de week viel er zelfs een uit het plafond zo op het 'kaptafeltje'. Wij stofzuigen elke dag, maar er lijkt niet tegen op te boksen. Ze liggen zelfs dood op straat.. Ik haat die beesten, ik vind ze ranzig en eigenlijk ook een beetje eng..
Woon in Oud-Zuid en heb een tijdje een auto gehad. Hangt van het gebied in Oud-Zuid af of je een wachtlijst hebt of niet. Check www.parkereninoudzuid.nl voor info daarover.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:22 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zijn hier nog Amsterdammers met een auto?
Ik woon in de buurt van Amsterdam en overweeg met twee vrienden een appartement in Amsterdam te gaan huren, maar het probleem is dat we als decadente studenten allemaal een eigen auto hebben. Wat kost zo'n parkeervergunning? Het liefste ga ik in Oud-Zuid of Centrum wonen maar ik wil m'n auto niet weg doen..
quote:
Inderdaad ideaal! Ik loop het bruggetje over en ben in het park! Woon je aan de Haarlemmerweg-kant of aan de andere kant van het park (Spaarndammerstraat)?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:17 schreef Scandalous het volgende:
[..]Heb dit weekend zo heerlijk in het park liggen zonnen. Westerpark als je tuin
Ook tegenover het bruggetjequote:Op maandag 5 mei 2008 19:27 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Inderdaad ideaal! Ik loop het bruggetje over en ben in het park! Woon je aan de Haarlemmerweg-kant of aan de andere kant van het park (Spaarndammerstraat)?
Java eiland is ontzettend leuk, helaas (nog?) een beetje buiten mijn budgetquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:15 schreef Erasmo het volgende:
Net voor het eerst een stukje over het Java-eiland gefietst, wat een leuke buurt zeg
Het viel me echt op hoe groen de buurt was en dat er nog lekker veel mensen op straat en in dat parkje warenquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Java eiland is ontzettend leuk, helaas (nog?) een beetje buiten mijn budget![]()
Mijn schoonouders wonen aan de overkant aan de Veemkade, ik kan je zeggen dat het geen ramp is om op het Java eiland uit te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |