quote:Op dinsdag 1 april 2008 15:52 schreef lienelien het volgende:
ja 't is best lastig..
Eigenlijk zoeken we eigenlijk gewoon een vaag cafétje waar ze niet al te lastig zijn (met zelf eten meenemen en evt wat herrie+de boel in thema aankleden)
Volta was vroeger hakkuhquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:36 schreef tokyo het volgende:
[..]
En de volta op het haarlemmerplein? geen cafeetje meer een zaaltje voor kutbandjes. wel met bar.
Nee okee... is ook al een jaartje of 12 geledenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:09 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor. Volgens mij is het zelfs helemaal rookvrij
Ja, als je er nu rondloopt zou je niet zeggen dat het ooit een volksbuurt was. Barst er nu van het omhooggevallen klootjesvolkquote:Op woensdag 9 april 2008 10:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik woon sinds kort in de Jordaan... Leuk huissie, leuke buurt, maar wat een kutvolk woont daar allemaal zeg.
Nog nooit zoveel bekakte R bij elkaar gehoord.
Het is inderdaad wel heel leuk wonen. Klein, maar wel heel leukquote:Op woensdag 9 april 2008 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, als je er nu rondloopt zou je niet zeggen dat het ooit een volksbuurt was. Barst er nu van het omhooggevallen klootjesvolk
Neemt niet weg dat ik er graag zou willen wonen natuurlijk
M'n pa ook in de rozenstraat geborenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:16 schreef Stiemie het volgende:
Mijn moeder is in de Jordaan geboren (rozenstraat geloof ik) maar ik weet niet of ik er zou willen wonen. Alle huizen zitten wel erg dicht op elkaar en het is er altijd druk en erg gehorig (ja ja ik lijk wel een bejaarde)
nou nou, wat een pretquote:
En heb je de beste spulletjes!quote:Op donderdag 24 april 2008 18:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou nou, wat een pret
vorig jaar was ik niet in het land, dit jaar maar weer eens de stad in met de kinderen. Die zijn toch vroeg wakker, ben je gelijk voor de grootste drukte uit.
Je zou de Doffer kunnen proberen, zit in de 9 straatjes. Die zaal heb ik ooit samen met wat anderen afgehuurd voor een studentenfeestje.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:55 schreef lienelien het volgende:
ok, misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik zoek een zaaltje (boven/achter een café oid bijvoorbeeld) ivm de aankomende groentijd van de studentenvereniging waar ik bij zit. Hier moeten zo'n 35 á 40 mensen in kunnen passen.
Het moet in het centrum zijn (of directe omgeving), en weinig (of geen) huur kosten, bargarantie van een aardig bedrag uiteraard wel
Het gaat om 2 weken in september, di+wo+do+vrijdag, en dat dan keer twee dus. Intotaal 8 avonden van 17u t/m 24u ongeveer.
Iemand enig idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |