Ik hoop dat het snel uit komt op dvd, dan kna ik het nakijken.quote:
Op de Kinkerstraat zit inderdaad een Kopier-winkel.quote:Op zondag 13 juli 2008 02:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zit er vast wel een in de Kinkerstraat.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:41 schreef LamstraalASD het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel uit komt op dvd, dan kna ik het nakijken.
Iemand nog bij kwakoe geweest in het bijlmerpark??
Ben al een jaar aan het roepen dan nu ik in de Bijlmer woon ik toch zeker even bij kwakoe moet gaan kijken.....Heb ik gvd geen tijd.
Op de Wijttenbachstraat heb je naast cafe Al-Jezeera (o.i.d.) een geniaal tentje zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
Ik denk dat ik vanavond maar is een lekkere bak nasi met wat erbij ga halen
Heeft iemand nog tips voor goede restaurants? Want de vorige keer dat ik ergens ging halen werd ik enorm geript in die toeristenval
Vandaag neem ik geen Thaisquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
Alleen toeristen worden geript natuurlijk
Er zit een Thais restaurant op de Elandsgracht. Nog niet gegeten, maar het ruikt er prima in ieder geval. Maar dan ook echt heel lekker zeg maar
Dus als je daar nou effe heen gaat en mij laat weten of het lekker was, dan kan ik plekken gaan reserveren.
Er zitten er 2 aan die straat, Lalla Rookh en Mi-Gudu , weet je toevallig nog welke?quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Op de Wijttenbachstraat heb je naast cafe Al-Jezeera (o.i.d.) een geniaal tentje zitten.
kediri op de linnaeüskadequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand nog tips voor goede restaurants? Want de vorige keer dat ik ergens ging halen werd ik enorm geript in die toeristenval
+1 scherp!quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
Vraag of die Jappen wat lekkers hebben
Lalla Rookh, bij Mi-Gudu ziet het er vies uitquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vandaag neem ik geen Thais
[..]
Er zitten er 2 aan die straat, Lalla Rookh en Mi-Gudu , weet je toevallig nog welke?
de surinamer is in de regel qua prijs/kwaliteit verhouding sowieso de bestequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:45 schreef Roi het volgende:
[..]
Lalla Rookh, bij Mi-Gudu ziet het er vies uit![]()
Het is trouwens een Surinaamse tent! Als je er bent zal ik ook de bakka-bana nemen!
Voor dat besluit had je 23.5 jaar nodig?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:21 schreef SlaggY het volgende:
Heb besloten om naar Amsterdam te verhuizen (na 23.5 jaar Maastricht). Ergens in 2009 pas, maar ik kom hier even wat mee lezen.
Chao Phrayaquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:16 schreef Erasmo het volgende:
Heeft iemand nog tips voor goede restaurants?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Voor dat besluit had je 23.5 jaar nodig?Ik wist dat ze zo ten zuide van de rivieren niet altijd "the biggest peanuts in the turd" zijn, maar dit is wel weer wat overdreven hoor.
![]()
![]()
Thanks. Ben nog bezig met oriënteren. Ik wil samen met een vriend iets van een 4 kamer woning gaan huren. Heb nog geen idee welke wijk. Zo dicht mogelijk bij het centrum natuurlijk. Maar met een budget van rond de 1500 Euro moeten we toch wat gaan inleveren op lokatie, lijkt mij. Ben nu een beetje aan het kijken bij Bos en Lommer, Westerpark en Overtoom.. Wil het liefst wel binnen de A10 ring zitten. Iemand tips? Of dit geen reële eis met het genoemde budget?quote:In iedergeval welkom volgend jaar.![]()
Al op het oog, waar je wilt gaan wonen?
hangt toch ook een beetje af van hoeveel ruimte je wilt hebben. Hoe groter het oppervlakte, hoe hoger de prijs natuurlijk. en dat tikt hard aan binnen de A10.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef SlaggY het volgende:
[..]
![]()
[..]
Thanks. Ben nog bezig met oriënteren. Ik wil samen met een vriend iets van een 4 kamer woning gaan huren. Heb nog geen idee welke wijk. Zo dicht mogelijk bij het centrum natuurlijk. Maar met een budget van rond de 1500 Euro moeten we toch wat gaan inleveren op lokatie, lijkt mij. Ben nu een beetje aan het kijken bij Bos en Lommer, Westerpark en Overtoom.. Wil het liefst wel binnen de A10 ring zitten. Iemand tips? Of dit geen reële eis met het genoemde budget?
Wat zul je het fijn hebben hier, na al die jaren in het gare Limburgquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:21 schreef SlaggY het volgende:
Heb besloten om naar Amsterdam te verhuizen (na 23.5 jaar Maastricht). Ergens in 2009 pas, maar ik kom hier even wat mee lezen.
Nou probeer dat iig Westerpark...(het aankomende) hipste plekje in A'dam.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:34 schreef SlaggY het volgende:
[..]
![]()
[..]
Thanks. Ben nog bezig met oriënteren. Ik wil samen met een vriend iets van een 4 kamer woning gaan huren. Heb nog geen idee welke wijk. Zo dicht mogelijk bij het centrum natuurlijk. Maar met een budget van rond de 1500 Euro moeten we toch wat gaan inleveren op lokatie, lijkt mij. Ben nu een beetje aan het kijken bij Bos en Lommer, Westerpark en Overtoom.. Wil het liefst wel binnen de A10 ring zitten. Iemand tips? Of dit geen reële eis met het genoemde budget?
Jij verhuist er naartoe?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou probeer dat iig Westerpark...(het aankomende) hipste plekje in A'dam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |