Lekker dicht bij elkaarquote:Op maandag 10 maart 2008 12:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
plus dat het kut ligt met z'n tweeën
Jij snapt hetquote:
maandagmiddag, brood uit de vriezer.quote:
Net achter de kiezen en de tandjes gepoetstquote:
Ik heb in een 1p-bed gelegen met z'n 2en hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
plus dat het kut ligt met z'n tweeën [afbeelding]
Neem dan 1.60 meter. Heb ik hier staan, ligt bestquote:Op maandag 10 maart 2008 12:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb in een 1p-bed gelegen met z'n 2en hoor.
Dus hoe ruimer hoe beter
Zo is het.quote:Op maandag 10 maart 2008 12:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus hoe ruimer hoe beter
Ik weet 't nog niet, moet ook gaan passen/meten aangezien er ook een radiator in de 'achterkamer' zit. Dus of 1.60 past weet ik zo ook nietquote:Op maandag 10 maart 2008 12:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Neem dan 1.60 meter. Heb ik hier staan, ligt best [afbeelding]
1.40 is ook goed te doenquote:Op maandag 10 maart 2008 12:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet 't nog niet, moet ook gaan passen/meten aangezien er ook een radiator in de 'achterkamer' zit. Dus of 1.60 past weet ik zo ook niet
180 inderdaad, maar een waterbed hoef ik nietquote:Op maandag 10 maart 2008 12:40 schreef OA het volgende:
[..]
Zo is het.
Daarom heb ik nu een waterbed van 180 cm breed! [afbeelding]
Whehequote:Op maandag 10 maart 2008 12:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus hoe ruimer hoe beter
Vooral als je lekker overdwars kan liggen!quote:Op maandag 10 maart 2008 12:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Neem dan 1.60 meter. Heb ik hier staan, ligt best
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:48 schreef OA het volgende:
http://www.ad.nl/utrecht/(...)eveel_gedronken.html
Dan steekt er nog wel wat uit hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral als je lekker overdwars kan liggen!
Welnee. Met zn tweeënquote:Op maandag 10 maart 2008 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral als je lekker overdwars kan liggen!
quote:
Tssquote:
Ligt eraan hoe je ligt, natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2008 12:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan steekt er nog wel wat uit hoor
Naar het schijnt wel.quote:
Koffiebuzzquote:
Jullie zijn vroeg dit jaar danquote:Op maandag 10 maart 2008 13:16 schreef Tha_Erik het volgende:
't Stormt hier. De kerstboom is al drie keer omgewaaid.
En hoe gaat het met jou eigenlijk? Tijd niet meer gezien.quote:
We recyclen. Maar ik hoop echt dat dit jaar een nieuwe boom zijn intrede doet, want dit zielige hoopje is ondertussen wel opgeraaktquote:
Ik heb ook ieder jaar dezelfde boom hoor. Begin december haal ik hem uit de doos en na kerst stop ik hem weer terugquote:Op maandag 10 maart 2008 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We recyclen. Maar ik hoop echt dat dit jaar een nieuwe boom zijn intrede doet, want dit zielige hoopje is ondertussen wel opgeraakt.
Dat is ook precies de reden waarom ik geen echte boom neemquote:Op maandag 10 maart 2008 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Plastic bomen. Die vind ik stom. Maar als je allergisch bent ofzo, dan is het een goede oplossing
Ik ben allergisch voor vallende naalden.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Plastic bomen. Die vind ik stom. Maar als je allergisch bent ofzo, dan is het een goede oplossing
quote:
Kun je er zoeen opsturenquote:Op maandag 10 maart 2008 13:28 schreef DaMart het volgende:
Die enorme reep Milka met aardbei is wel erg lekker, trouwens.
Wou je er ook bij soms?quote:
Nee, dat bederft tijdens transport hequote:
Ik ga nog liever doodquote:Op maandag 10 maart 2008 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Wou je er ook bij soms?
Wordt dan wel weer krapjes
quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat bederft tijdens transport he.
quote:Maar de volgende keer als ik in Oostenrijk ben en ik denk eraan, wil ik er best eentje extra meesmokkelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |