Hehe, dat kijk ik ook wel vaakquote:Op maandag 10 maart 2008 20:37 schreef starla het volgende:
[..]
Ik snap het![]()
Aber jetzt wurde es Zeit fur mich nach 'America's Next Topmodel' zu gucken.
juistquote:
Je hebt het niet goedquote:Op maandag 10 maart 2008 21:22 schreef ChrisJX het volgende:
Spree kwam als eerste in me op, maar volgens mij is dat niet juist.
Nee.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:35 schreef Houtspeer het volgende:
Mogen we de gene die het weet uitlachen?
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:38 schreef ChrisJX het volgende:
Ik weet het
Ik geef de namen er alvast bij:
- Twiggy (fashion icon)
- Nigel Barker (noted fashion photographer)
- Miss J. (iets van runway & catwalk diva)
en als het niet anders kan mogen Janic Dickinson en Nole Marin ook wel
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:51 schreef qonmann het volgende:
treurnis
Jawel, had een pindaplantage..tegenwoordig doet hij kerkdienstenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:56 schreef Mark het volgende:
Carter
Inderdaad, de gemaal van Wilhelmina dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:04 schreef qonmann het volgende:
Hendrik ?
Jawel Starlaquote:Op maandag 10 maart 2008 22:08 schreef starla het volgende:
famke jansen?
quote:Op maandag 10 maart 2008 22:16 schreef qonmann het volgende:
i/b + 1v = 1/f
b = beeldafstand
f = brandpunt
v = voorwerpafstand
dacht ik
1 2 3 | * v = voorwerpsafstand (de afstand van het voorwerp tot het optisch middelpunt, gemeten over de hoofdas) * b = beeldafstand (de afstand van het beeld tot het optisch middelpunt, gemeten over de hoofdas). Deze is positief voor een reëel beeld en negatief voor een virtueel beeld. |
het is bijna onmogelijk te raden..in de film de Bounty komt het wel voor denk ik (nooit op gelet eingenlijk). Er wonen ca. 70 mensen nuquote:Op maandag 10 maart 2008 22:28 schreef Mark het volgende:
Polynesie is niet echt 1 eiland. Paaseiland?
wist je het ook ?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:44 schreef nappei het volgende:
Pitcairn (staat al in je verhaaltje...)
Voila:quote:
Netjesquote:Op maandag 10 maart 2008 23:08 schreef qonmann het volgende:
Zanzibar ?
yep:quote:Op maandag 10 maart 2008 23:25 schreef Froop het volgende:
Kajak
Ik ben geen kayak kenner..komt van deze site:quote:Op maandag 10 maart 2008 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
Een kayak is toch altijd dicht?
In Washington zitten alleen overheidsdiensten voor zover ik weet.quote:
Even teruglezende en ook de reacties hierop... zo moeilijk was die vraag niet. Pitcairn kwam twee of drie jaar geleden nog uitgebreid in het nieuws wegens misbruik van kinderen door hun ouders.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:22 schreef qonmann het volgende:
Welk eiland ?
In1790 landden er acht muiters van het Engelse schip de HMS Bounty, samen met zes meegebrachte Tahitiaanse mannen en twaalf Tahitiaanse vrouwen, nadat zij vanaf Tahiti waren vertrokken. Ze hielden zich daarna gedurende 18 jaar schuil op het eiland voor de Britse overheid. Zestien andere muiters waren op Tahiti achtergebleven.
(Er wordt van 'muiters' gesproken, maar het staat vast dat niet allen schuld hadden aan de muiterij.)
Mooi verhaal ..
Yep, New York it is. Zal ik je maar een punt toekennen? Aangezien de vraag al 3 uur geleden gesteld is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:50 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ik zou ook sillicon valley zeggen, maar daar worden alleen de chips gemaakt.
Internationale bedrijven zitten vaak het liefst bij de belangrijkste beurs van Wall Street, dus ik gok New York.
Edit; ervan uitgaande dat het om het hoofdkantoor gaat, en niet van de assemblage afdeling.![]()
Staat die van gisteren niet nog open?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:15 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Alsie nu maar geen vulkanenvraag stelt...
Nee, het antwoord weet ik nog niet... misschien ga ik straks nog even zoeken, aangezien tegen de tijd dat ik op sta, het antwoord al lang gegeven is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:02 schreef MaJo het volgende:
Weet je opeens het antwoord paginabeheerder?En uiteraard bedoel ik Washington DC
En een topic sluit je als je de 300ste post in een topic post, en dat zie je als er daarna niet meer gereageerd kan worden
Nee, volgens mij heeft iemand er vanochtend wel punten voor gekregen, maar ik weet niet of het nu helemaal 100% zuivere koffie was...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:18 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Staat die van gisteren niet nog open?
That's the one (en ik had nog zo gehoopt dat iemand Amsterdam zou zeggen)quote:
Dat zou wel schandelijk wezen hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:27 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
That's the one (en ik had nog zo gehoopt dat iemand Amsterdam zou zeggen)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:31 schreef MaJo het volgende:
Openlucht museum?
quote:Het museum is genoemd naar Pieter ....... van der Hulst (1702-1778), een zeer rijke laken- en zijdefabrikant. Als aanhanger van de Verlichting liet hij in zijn testament opnemen dat zijn collectie en vermogen in een stichting ondergebracht zou moeten worden. De stichting zou tot doel moeten hebben kunst en wetenschap te bevorderen.
Dan kan ik alleen nog het Frans Hals museum bedenken, maar dat is het waarschijnlijk niet omdat oude meesters pas laat in de 19e eeuw werden geroemd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:39 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Het is openbaar, dat was het testament van de beste man, z'n 2de naam is overigens ook de naam van het museum.
Er is inderdaad ook een historisch museum in Haarlem, maar die zocht ik niet.
haha, grapjas, er staan drie musea op wiki in Haarlem. Frans Hals, het historisch museum en het ...... museumquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:41 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen nog het Frans Hals museum bedenken, maar dat is het waarschijnlijk niet omdat oude meesters pas laat in de 19e eeuw werden geroemd.
Dat kan zijn, ik weet alleen dat Frans Hals in Haarlem opgegroeid is. Meer connecties kan ik niet met Haarlem maken vrees ik... ja misschien nog eentje; Haarlem als havenstad... hoewel, het me nog een minuutje of 20 duurt om per trein naar de kust te komen. Maar anderzijds waren de Groningse havens van Veendam en Groningen stad ook ooit grote havens... dus een maritiem museum zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:43 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
haha, grapjas, er staan drie musea op wiki in Haarlem. Frans Hals, het historisch museum en het ...... museum
nog ff snel dan...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:52 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Dat kan zijn, ik weet alleen dat Frans Hals in Haarlem opgegroeid is. Meer connecties kan ik niet met Haarlem maken vrees ik... ja misschien nog eentje; Haarlem als havenstad... hoewel, het me nog een minuutje of 20 duurt om per trein naar de kust te komen. Maar anderzijds waren de Groningse havens van Veendam en Groningen stad ook ooit grote havens... dus een maritiem museum zou ook nog kunnen.
Nope, dan kan ik het niet plaatsen (ik kom uit Groningen, namen zeggen me weinig wanneer buiten een straal van 50 kilometer). Andere deelnemers meer succesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 02:53 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
nog ff snel dan...tis een naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |