Het lijkt me dus het beste voor de ochtendploeg om gewoon met een nieuwe vraag door te gaan, dan blijft deze openstaanquote:Op maandag 10 maart 2008 03:14 schreef Paginabeheerder het volgende:
Wanneer het juiste antwoord wordt gegeven zal de bevestiging hiervan pas in de namiddag plaatsvinden - tussen 15.00 uur en 16.00 uur- of hopelijk iets eerder. Tja, dat is de prijs van het stellen van een vraag in de late nacht. Ik hoop op een ieders begrip.
Is dit dan niet het juiste antwoord? Heb ik opgezochtquote:Op maandag 10 maart 2008 12:34 schreef SaskiaR het volgende:
mauna kea bedoel je?
Ik had het gelezen als dat ze eerst dit gokte en daarna iets anders had opgezocht. Hij is trouwens een Zijquote:Op maandag 10 maart 2008 13:31 schreef HetMeesterbrein het volgende:
Waarom krijgt hij dan een punt erbij terwijl hij het heeft opgezochtDan verdien ik het punt eerder, ik had een deel goed...
Ok ZIJ, maar inderdaad game onquote:Op maandag 10 maart 2008 13:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik had het gelezen als dat ze eerst dit gokte en daarna iets anders had opgezocht. Hij is trouwens een Zij![]()
Maar ik bedoel het eigenlijk meer als, Game on, nieuwe vraag.
Ik heb je het punt gegeven, gezien de loop van de posts. Stel jij een nieuwe vraagquote:Op maandag 10 maart 2008 13:53 schreef HetMeesterbrein het volgende:
[..]
Ok ZIJ, maar inderdaad game on
Nee, een hele merkwaardige plaats in Noord Holland.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:33 schreef PhysicsRules het volgende:
Den Haag?
stel ik eens een lostrekvraag, komt ze daar mee aan.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:35 schreef SaskiaR het volgende:
Ik kreeg een heel ander antwoord voor de hoogste vulkaan, iets in de Andes???
Mauna Kea was dus ook een gok voordat ik het antwoord opgezocht had...
Nee, noordelijker en het begint met je vorige antwoord.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Dan zal het wel Lutjebroek zijn.
Zo had ik het ook gelezen, maar hoopte ons MeesterBrein met een puntje een vraag te ontlokken. Poging misluktquote:Op maandag 10 maart 2008 14:35 schreef SaskiaR het volgende:
grapjasquote:Op maandag 10 maart 2008 14:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
dat ligt niet in noordholland.
Goed geraden, wie had dat ooit gedacht...pffff uit Den Helder of all places.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Den Helder?
Primaquote:
Poeh, wat een Bergsche Grootstedelijke arrogantiequote:Op maandag 10 maart 2008 14:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Goed geraden, wie had dat ooit gedacht...pffff uit Den Helder of all places.Eind van de wereld noemen we dat in Bergen. PR +1
Punten in deel 1173
SaskiaR 1
PhysicsRules 1
ik zeg dan altijd maar, ik wil nergens dood gevonden worden.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:47 schreef SaskiaR het volgende:
't is waar, je wil in Den Helder nog niet dood gevonden worden... het bestaat alleen omdat daar de boot naar Texel vertrekt
Weer was best oké, klein beetje regen maar. Wel erg veel wind, mijn eerste associatie met Engeland is nu 'winderig'.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Je ging inderdaad wandelen, vandaar dat ik je een tijd niet gezien hebt. Goed weer gehad, of een zooitje ellende. Wel lekker even een tripje naar Engeland, doe mij zoiets. Lekker pupfood eten
Als vegan streaker met honger heb je inderdaad weinig te zoeken in een pub.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:56 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Weer was best oké, klein beetje regen maar. Wel erg veel wind, mijn eerste associatie met Engeland is nu 'winderig'.
Het eten was idd erg goed; ik heb de pubs maar vermeden, want ik als vego kan daar toch niets eetbaars vinden. Maar erg veel lekkere andere etenswaren gevonden. Vooral Engelse chocoladetaartEn toast, wat een heerlijke uitvinding is dat toch
Overruled if you don't mind, het punt gaat naar Saskia R.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:29 schreef PhysicsRules het volgende:
Punten in deel 1173
Meesterbrein +1
Ik vind het prima, zolang we maar door kunnen.![]()
LE-ZEN newbiequote:Op maandag 10 maart 2008 14:35 schreef SaskiaR het volgende:
pff, wellicht is het handig om een IQ-eis in de OP te zetten.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:10 schreef HetMeesterbrein het volgende:
XML?
PaginaBeheerder, misschien heb je dat plaatje in de TT niet gelezen waar stond: OPZOEKEN IS VERBODEN, maar Saskia zocht het antwoord op, omdat niemand het wist. Het lijkt me niet eerlijk dat zij dan de punt krijgt. Ik hoef ook geen punt hoor, ik had het immers ook niet goed
Okay, ik dacht dat ze het na die tijd had opgezocht ter controle.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:10 schreef HetMeesterbrein het volgende:
XML?
PaginaBeheerder, misschien heb je dat plaatje in de TT niet gelezen waar stond: OPZOEKEN IS VERBODEN, maar Saskia zocht het antwoord op, omdat niemand het wist. Het lijkt me niet eerlijk dat zij dan de punt krijgt. Ik hoef ook geen punt hoor, ik had het immers ook niet goed
oh... nu snap ik er helemaal niets meer van.....quote:Op maandag 10 maart 2008 15:23 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Okay, ik dacht dat ze het na die tijd had opgezocht ter controle.
Maar je hebt gelijk.
Ik trek mijn commentaar in.
Je had gelijk. We gaan weer verder. Was XML goed???quote:Op maandag 10 maart 2008 15:25 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
oh... nu snap ik er helemaal niets meer van.....
Okay. ik trek mijn handen ervan af
ff jureren:quote:Op maandag 10 maart 2008 16:12 schreef starla het volgende:
china appel
ook ja!quote:Op maandag 10 maart 2008 18:04 schreef qonmann het volgende:
kun je daar ook alllegisch voor zijn ..hmm bananen ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | avocado kiwi banaan papaya passievrucht meloen kastanje boekweit perzik nectarine kers abrikoos vijg appel amandel pinda mosterdzaad tomaat |
deze vraag weet je !quote:Op maandag 10 maart 2008 18:11 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik volg niet helemaal waarom Chinese appels niet goed genoeg was, maar goed, het loopt vandaag toch al niet lekker
Ik heb voorspellende gavenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:11 schreef PhysicsRules het volgende:
RNA
Waarom krijgt qon het punt? Omdat ik teveel staten postte?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Washington
Oregon
Californie
Alaska
Hawaii.
Mooi, Starla, iets te veel alleen
qonmann +1
Punten in deel 1173
SaskiaR 1
PhysicsRules 2
HetMeesterbrein 1
starla 2