haha very funnyquote:Op maandag 10 maart 2008 01:11 schreef remlof het volgende:
Maar bier?
Hou je er rekening mee dat je dan voorlopig maar even één keer kan schijten? Want dan vult je spoelbak ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:11 schreef Het_Biertje het volgende:
what the fuck! er komt geen water meer uit de kraan.
iemand in groningen met het zelfde probleem?
wil je een docuhekop in je reet? ik heb er voorlopig niets aan.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:16 schreef Rapaille het volgende:
Je weet dat je de kraan moet opendraaien?
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat je dan voorlopig maar even één keer kan schijten? Want dan vult je spoelbak ook niet.
Welke idioot gaat jou nou om een uur in de nacht zitten afsluiten dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:17 schreef Het_Biertje het volgende:
ik krijg een vaag vermoeden dat iemand een rekening is vergeten te betalen
en alle huisgenoten zijn deze week toevallig op vakantie![]()
Hey, ik heb ook geen water, Groningen zuid, ging het ff checken omdat ik dit las, geen idee wat er aan de hand is, maar het ligt niet aan jou dus......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wil je een docuhekop in je reet? ik heb er voorlopig niets aan.
Daar krijg je meestal eerst wel een paar brieven over.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:17 schreef Het_Biertje het volgende:
ik krijg een vaag vermoeden dat iemand een rekening is vergeten te betalen
en alle huisgenoten zijn deze week toevallig op vakantie![]()
Ja ik had mijn mond moeten houden. Het had natuurlijk hilarisch geweest als TS hier óók nog even had komen klagen dat z'n plee een uur in de wind meurt omdat het blijft liggenquote:
Ehm, Siddeburen is toch echt een goede 20 min hier vandaan Mazaru, geen idee wat er aan de hand is maar, ik moet plassen, en durf niet door te spoelen!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:21 schreef mazaru het volgende:
Maandag 3 maart tot en met maandag 10 maart 2008
Show details for 11/03– Siddeburen: Centrum – tijdelijke onderbreking waterlevering11/03– Siddeburen: Centrum – tijdelijke onderbreking waterlevering
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:21 schreef PlaagGeest het volgende:
Centrum ook geen water!
Ik ging het checken door de toilet door te trekken... Die deed het wel... alleen hij vult niet meer...
Ik heb er nog een stukje bijgeplakt.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, Siddeburen is toch echt een goede 20 min hier vandaan Mazaru, geen idee wat er aan de hand is maar, ik moet plassen, en durf niet door te spoelen!![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat je dan voorlopig maar even één keer kan schijten? Want dan vult je spoelbak ook niet.
Sukkelaarquote:Op maandag 10 maart 2008 01:21 schreef PlaagGeest het volgende:
Centrum ook geen water!
Ik ging het checken door de toilet door te trekken... Die deed het wel... alleen hij vult niet meer...
Ga dan gewoon in de tuin zeikenquote:Op maandag 10 maart 2008 01:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, Siddeburen is toch echt een goede 20 min hier vandaan Mazaru, geen idee wat er aan de hand is maar, ik moet plassen, en durf niet door te spoelen!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |