haha very funnyquote:Op maandag 10 maart 2008 01:11 schreef remlof het volgende:
Maar bier?
Hou je er rekening mee dat je dan voorlopig maar even één keer kan schijten? Want dan vult je spoelbak ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:11 schreef Het_Biertje het volgende:
what the fuck! er komt geen water meer uit de kraan.
iemand in groningen met het zelfde probleem?
wil je een docuhekop in je reet? ik heb er voorlopig niets aan.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:16 schreef Rapaille het volgende:
Je weet dat je de kraan moet opendraaien?
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat je dan voorlopig maar even één keer kan schijten? Want dan vult je spoelbak ook niet.
Welke idioot gaat jou nou om een uur in de nacht zitten afsluiten dan?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:17 schreef Het_Biertje het volgende:
ik krijg een vaag vermoeden dat iemand een rekening is vergeten te betalen
en alle huisgenoten zijn deze week toevallig op vakantie![]()
Hey, ik heb ook geen water, Groningen zuid, ging het ff checken omdat ik dit las, geen idee wat er aan de hand is, maar het ligt niet aan jou dus......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:18 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wil je een docuhekop in je reet? ik heb er voorlopig niets aan.
Daar krijg je meestal eerst wel een paar brieven over.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:17 schreef Het_Biertje het volgende:
ik krijg een vaag vermoeden dat iemand een rekening is vergeten te betalen
en alle huisgenoten zijn deze week toevallig op vakantie![]()
Ja ik had mijn mond moeten houden. Het had natuurlijk hilarisch geweest als TS hier óók nog even had komen klagen dat z'n plee een uur in de wind meurt omdat het blijft liggenquote:
Ehm, Siddeburen is toch echt een goede 20 min hier vandaan Mazaru, geen idee wat er aan de hand is maar, ik moet plassen, en durf niet door te spoelen!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:21 schreef mazaru het volgende:
Maandag 3 maart tot en met maandag 10 maart 2008
Show details for 11/03– Siddeburen: Centrum – tijdelijke onderbreking waterlevering11/03– Siddeburen: Centrum – tijdelijke onderbreking waterlevering
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:21 schreef PlaagGeest het volgende:
Centrum ook geen water!
Ik ging het checken door de toilet door te trekken... Die deed het wel... alleen hij vult niet meer...
Ik heb er nog een stukje bijgeplakt.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, Siddeburen is toch echt een goede 20 min hier vandaan Mazaru, geen idee wat er aan de hand is maar, ik moet plassen, en durf niet door te spoelen!![]()
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat je dan voorlopig maar even één keer kan schijten? Want dan vult je spoelbak ook niet.
Sukkelaarquote:Op maandag 10 maart 2008 01:21 schreef PlaagGeest het volgende:
Centrum ook geen water!
Ik ging het checken door de toilet door te trekken... Die deed het wel... alleen hij vult niet meer...
Ga dan gewoon in de tuin zeikenquote:Op maandag 10 maart 2008 01:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ehm, Siddeburen is toch echt een goede 20 min hier vandaan Mazaru, geen idee wat er aan de hand is maar, ik moet plassen, en durf niet door te spoelen!![]()
![]()
Want je bent bang dat je dan ineens je drinkwater kwijt bent?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Ehm, 4 hoog appartement........quote:Op maandag 10 maart 2008 01:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Ga dan gewoon in de tuin zeiken
Nope, als de kraan het niet doet ga ik heus niet uit het toilet drinken hoor......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Want je bent bang dat je dan ineens je drinkwater kwijt bent?
Dan giet je toch een fles bronwater of 2 in je stortbakquote:Op maandag 10 maart 2008 01:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Misschien hebben ze het nog niet in de gatenquote:
check de kraan dan keverbreinquote:Op maandag 10 maart 2008 01:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Is een optie, ik denk dat ik mijn bronwater ga bewaren om te drinken en even niet ga doorspoelen, lijkt me beter.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Dan giet je toch een fles bronwater of 2 in je stortbak
Nee, maar dan maak je het dus HUN probleem en niet het jouwequote:
heb ik toch gedaan, daar komt niets uit dus kan ik nog 1 keer doorspoelen torretjeshoofd.quote:
Daarom snap ik ook niet waarom je niet naar de WC durft te gaan.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, als de kraan het niet doet ga ik heus niet uit het toilet drinken hoor......
Ik was ook werkelijk zeer serieus.....quote:Op maandag 10 maart 2008 01:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet waarom je niet naar de WC durft te gaan.
Gamma!!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:32 schreef plumbum het volgende:
mijn kraan doet het ook niet meer.
denk niet dat het aan de kraan ligt.quote:
Jezus man het water ligt er ff uit, niet meteen gaan hamsteren.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is een optie, ik denk dat ik mijn bronwater ga bewaren om te drinken en even niet ga doorspoelen, lijkt me beter.
hamsteren? Ik ga geen bronwater in mijn toilet gooien, bronwater inslaan bij de nachtwinkel is een ander uiterste hoor!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Jezus man het water ligt er ff uit, niet meteen gaan hamsteren.
Mooi zo, ik had ook niets anders verwacht, het is hier tenslotte geen 3e wereldland.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er nog een stukje bijgeplakt.
Maar het schijnt maar tijdelijk te zijn
Doen ze met internet ookquote:Op maandag 10 maart 2008 01:19 schreef Seneca het volgende:
[..]
Welke idioot gaat jou nou om een uur in de nacht zitten afsluiten dan?
Nee, het gaat om iets anders. Het centrum staat ook 'droog'. Heeft er niets mee te maken dus en de tijden kloppen ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:30 schreef mazaru het volgende:
-knip-
Ohhhh het duurt maar tot morgenmiddag vier uur
Ja gets!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tandenpoetsen met wijn lijkt me dan weer uitermate ieuw!
Klopt, helpman hier ookquote:Op maandag 10 maart 2008 01:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee, het gaat om iets anders. Het centrum staat ook 'droog'. Heeft er niets mee te maken dus en de tijden kloppen ook niet.
* Herkent het, stapte net onder de douche.. *quote:Op maandag 10 maart 2008 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Kan natuurlijk zijn omdat die werkzaamheden gepland dat er wat mis is gegaan in de planning..
Iets kaduuk ofzo wat dus dan extra vervelend is ,.. gebeurt hier nl. standaard als ze iets plannen
Anyway.. wel lastig.. nu is de winkel niet open enzo..
(fijn ook als iedereen morgen onder de douche wil stappen zie het helemaal voor me.. sorry![]()
)
oh nou, dat gaat niet.quote:
Dus, rivierenbuurt (hier dus) heeft geen water, Helpman niet, Grunobuurt niet, Korreweg niet, Vinkhuizen niet... Dat klinkt dan al behoorlijk als heel groningen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:53 schreef ICT-MAN het volgende:
Hier in de wijk Vinkhuizen (noord Groningen) ook geen water.
En op de Korrewegwijk ook niet hoor ik van iemand daar.
Een lek? En daar stroomt duizenden liters heen? Aangezien heel Groningen geen water heeftquote:Op maandag 10 maart 2008 01:53 schreef ICT-MAN het volgende:
Brandweer is opzoek naar een lek. Want dat denken ze.
Bijem niet, Paddepoel niet,quote:Op maandag 10 maart 2008 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, rivierenbuurt (hier dus) heeft geen water, Helpman niet, Grunobuurt niet, Korreweg niet, Vinkhuizen niet... Dat klinkt dan al behoorlijk als heel groningen.
nee niet echt, Hoornsemeer staat er niet bij, Grunobuurt is toch bij Harkstede?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:50 schreef Matje-1989 het volgende:
Wat een rare combi, aangezien iemand hier de straten post maar daar zitten mijn straat/delen niet tussen
Ja, iemand die even wil bellen?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:56 schreef MissHobje het volgende:
Informeer anders even bij de politie wie weet hebben ze iets meer info.. ( zouden op de hoogte moeten zijn)
Doe daar Hoornsemeer maar bij, echt rondom dus......quote:Op maandag 10 maart 2008 01:54 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dus, rivierenbuurt (hier dus) heeft geen water, Helpman niet, Grunobuurt niet, Korreweg niet, Vinkhuizen niet... Dat klinkt dan al behoorlijk als heel groningen.
Je kunt zelf niet bellen >>?quote:Op maandag 10 maart 2008 01:57 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, iemand die even wil bellen?
Trouwens, misschien is het een stakingsactie!
Heel Groningen stinkend naar zijn werk!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Kan natuurlijk zijn omdat die werkzaamheden gepland dat er wat mis is gegaan in de planning..
Iets kaduuk ofzo wat dus dan extra vervelend is ,.. gebeurt hier nl. standaard als ze iets plannen
Anyway.. wel lastig.. nu is de winkel niet open enzo..
(fijn ook als iedereen morgen onder de douche wil stappen zie het helemaal voor me.. sorry![]()
)
Nu ben ik toch wel blij dat ik aan de andere kant van NL woon eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2008 01:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heel Groningen stinkend naar zijn werk!
Nou, we hebben eigenlijk geluk!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:26 schreef Plasterk het volgende:
Helft van de stad heeft dubbel druk, leidingen zijn al gesprongen en huizen staan onder water. Brandweer doet niks meer op dit moment.
O ja, moi indische buurt
Komt mooi uit. Ik deed op m'n werk altijd al m'n stinkende best.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Inderdaad, straks hebben we alle huizen blank staanquote:Op maandag 10 maart 2008 02:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, we hebben eigenlijk geluk!
Hopelijk is er op de Aclo wel water, kan ik even douchen na het tennissen morgenquote:Op maandag 10 maart 2008 02:03 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Komt mooi uit. Ik deed op m'n werk altijd al m'n stinkende best.
* Toetst 1-1-2 *quote:Op maandag 10 maart 2008 02:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Politie bellen omdat er geen water uit de kraan komt...![]()
![]()
Yup, en ik heb ook wijn!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, we hebben eigenlijk geluk!
Waar woont Wilders? Die mag ook wel een worden weggespoeldquote:Op maandag 10 maart 2008 02:06 schreef VoreG het volgende:
Wacht maar, dit is pas het eerste stapje. Hierna zijn Friesland en Limburg aan de beurt. Weg met die afvallige!
Deo spray, niet schoon wel fris!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aan de bewoner(s) van dit pandquote:Op maandag 10 maart 2008 02:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
Zelfde probleem hier, Oranjebuurt. Waarom berichten ze daar van te voren niet even netjes over vraag ik mij dan af.
quote:Op maandag 10 maart 2008 02:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aan de bewoner(s) van dit pand
Komende nacht zal een groot deel van de Groningse huishoudens door een grote lekkage zonder water zitten. De brandweer zal haar best doen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Uw waterbedrijf zal onmiddellijk na de eerste storingsmeldingen op zoek gaan naar de oorzaak.
Onze excuses voor het naderende ongemak.
Het Waterbedrijf
[..]
Komende nacht zal een groot deel van de Groningse huishoudens door een grote lekkage zonder water zitten. De brandweer zal haar best doen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Uw waterbedrijf zal onmiddellijk na de eerste storingsmeldingen op zoek gaan naar de oorzaak.
Het Waterbedrijf
[..]
Het Waterbedrijf
Waar is hier?quote:Op maandag 10 maart 2008 02:19 schreef MmadviewW het volgende:
zelfde probleem hier, vraag me af wat er aan de hand is :/
Dus, centrum, OPW, Beijum, Hoornsemeer, Indische buurt, Helpman, Korreweg, Grunobuurt, Vinkhuizen, ik mis Lewenborg eigenlijk alleen nog, verder overal geen water dus.quote:
* Centrumquote:Op maandag 10 maart 2008 02:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus, centrum, OPW, Beijum, Hoornsemeer, Indische buurt, Helpman, Korreweg, Grunobuurt, Vinkhuizen, ik mis Lewenborg eigenlijk alleen nog, verder overal geen water dus.
Dat lek moet echt huge zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 02:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus, centrum, OPW, Beijum, Hoornsemeer, Indische buurt, Helpman, Korreweg, Grunobuurt, Vinkhuizen, ik mis Lewenborg eigenlijk alleen nog, verder overal geen water dus.
Ook @MmadviewW, dit is echt niet een klein ongevalletje met een graafmachientje meer te noemen idd, niemand uit LWB? Kan me niet voorstellen dat daar wel water is, het moet haast wel een verhaal met onder en overdruk zijn want dit is niet meer gewoon een lekje, ik denk dat er preventief de boel is lamgelegd om verdere problemen te voorkomen.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:26 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
* Centrum
* Beijum
* Hoornse Meer
* Korreweg
* Helpman
* Gruno
* Vinkhuizen
* Oranje Buurt
Leuk lijstje inderdaad
Waar blijven de fotos'quote:Op maandag 10 maart 2008 02:28 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Noorderplantsoen wordt gewoon een meertje
Ik heb een WC met spaarstand, na het plassen 1 sec water erdoor laten spoelen en toen heel snel op de knop geduwd!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:35 schreef Duderinnetje het volgende:
* Centrum
* Beijum
* Hoornse Meer
* Korreweg
* Helpman
* Gruno
* Vinkhuizen
* Oranje Buurt
* Rivierenbuurt
Hebben jullie ook zo'n moeite met het niet doortrekken van de wc? Ik stop mijn handen in mijn mond tijdens het plassen, want het automatisme is zo groot!
quote:Op maandag 10 maart 2008 02:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
Storingscategorie Drukklachten
Waar is de storing? (plaats / wijk / straat)
Groningen stad e.o.
Omschrijving storingprobleem
Er zijn sinds 00.30 uur veel drukklachten in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o. De oorzaak van de drukklachten wordt momenteel onderzocht.
Welk gebied / straten zitten zonder water
Drukklachten komen voor in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o.
Aantal aansluitingen zonder water
Op welke plek water(tank)wagen geplaatst?
VERWACHTE DUUR VAN STORING:
Van: 10-03-2008 00:30
Tot: 10-03-2008 08:00
Duur: 7 uren 30 min
Waar heb je dat gevonden ????quote:Op maandag 10 maart 2008 02:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook @MmadviewW, dit is echt niet een klein ongevalletje met een graafmachientje meer te noemen idd, niemand uit LWB? Kan me niet voorstellen dat daar wel water is, het moet haast wel een verhaal met onder en overdruk zijn want dit is niet meer gewoon een lekje, ik denk dat er preventief de boel is lamgelegd om verdere problemen te voorkomen.
Edit, ow dus, overal:
Waar is de storing? (plaats / wijk / straat)
Groningen stad e.o.
Er zijn sinds 00.30 uur veel drukklachten in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o. De oorzaak van de drukklachten wordt momenteel onderzocht.
Welk gebied / straten zitten zonder water
Drukklachten komen voor in de stad Groningen, Groningen Zuid, Lewenborg, Bedum, Haren e.o.
Aantal aansluitingen zonder water
Op welke plek water(tank)wagen geplaatst?
vergeet de OPW nietquote:Op maandag 10 maart 2008 02:35 schreef Duderinnetje het volgende:
* Centrum
* Beijum
* Hoornse Meer
* Korreweg
* Helpman
* Gruno
* Vinkhuizen
* Oranje Buurt
* Rivierenbuurt
Hebben jullie ook zo'n moeite met het niet doortrekken van de wc? Ik stop mijn handen in mijn mond tijdens het plassen, want het automatisme is zo groot!
waar heb je die info gevonden?quote:Op maandag 10 maart 2008 02:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
(.....)
De AH mag wel gaan uitkijken, alle smurfen smurfen nu door de waterkraan bij gebrek aan water!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:41 schreef Heathen. het volgende:
Komen er wel nog smurfen uit de waterkraan? Of is dat ook afgesloten?
Dankequote:Op maandag 10 maart 2008 02:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
http://www.waterbedrijfgr(...)007B18C?OpenDocument
Hier, waterbedrijf dus!
Ik gok dat het vanwege niet opvangbare drukverschillen allemaal is afgesloten, maar er waren wel mensen die vlak na twaalven berichtten over gesprongen leidingen, weet niet waar maar het lijkt me een preventieve afkoppelingsactie.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:45 schreef Dikkepeer het volgende:
Maargoed, ergens in de stad stroomt er dus duizenden, tienduizenden, liters water over straat ofzo?
Wat grappig dat jij ook in Groningen woont trouwens. Maddie-topicreeks toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 02:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik gok dat het vanwege niet opvangbare drukverschillen allemaal is afgesloten, maar er waren wel mensen die vlak na twaalven berichtten over gesprongen leidingen, weet niet waar maar het lijkt me een preventieve afkoppelingsactie.
Ooster Park Wijk, daar waar vroegah het stadion was.quote:Op maandag 10 maart 2008 02:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De OPW....
* Probeert niet te vergeten *
Wat is het?
Klopt helemaal!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat grappig dat jij ook in Groningen woont trouwens. Maddie-topicreeks toch?
ik kom jullie morgen om 8.00 wel tegen bij de superquote:Op maandag 10 maart 2008 02:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt helemaal!![]()
Jij had toch het stoofpotjes topic?
Is juistquote:Op maandag 10 maart 2008 02:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt helemaal!![]()
Jij had toch het stoofpotjes topic?
Welterusten en college-se!quote:Op maandag 10 maart 2008 02:57 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
ik kom jullie morgen om 8.00 wel tegen bij de super![]()
Ik ben pitten, morgen weer vroeg naar uni![]()
Weltrusten
Omschrijving storingprobleemquote:Op maandag 10 maart 2008 02:59 schreef Duderinnetje het volgende:
OPW toegevoegd:
* Centrum
* Beijum
* Hoornse Meer
* Korreweg
* Helpman
* Gruno
* Vinkhuizen
* Oranje Buurt
* Rivierenbuurt
* Oosterparkwijk
Nou ja, als de boel preventief is afgesloten, is er geen paniek neem ik aan. En alle Grunningers (behalve jij en ik) zijn al uren geleden met de kippen op stok gegaan, dus men is zich van geen waterloosheid bewust. Neem daar even de Groningse nuchterheid bij (Hooghoudt is ook nat) en je kan ons driekwart jaar zonder water zetten zonder gemorquote:Op maandag 10 maart 2008 03:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar mogen LWB, Haren en Bedum dus bij, echt een huge gebied zeg, ik heb verder geen sirenes gehoord of zo, je zou toch verwachten dat er toch wel enigzins een beetje paniek zou zijn?
Ja dat is nog eens lachen geblazen!quote:Op maandag 10 maart 2008 03:06 schreef Flatline____ het volgende:
Da's lachen, maar de druk kan er pas weer op als de gesprongen leidingen zijn gerepareerd / afgesloten lijkt me.... kon wel 'ns lang gaan duren, dit.
If not. Kom je terug van een lang weekendje ouders oid, staat je hele huis onder water
Dat is ook weer waar, Hooghoudt doe je me dan niet echt een plezier mee maar zolang er nog bronwater in de ijskast staat en mijn voetjes niet nat worden is het om mij wel goed!quote:Op maandag 10 maart 2008 03:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja, als de boel preventief is afgesloten, is er geen paniek neem ik aan. En alle Grunningers (behalve jij en ik) zijn al uren geleden met de kippen op stok gegaan, dus men is zich van geen waterloosheid bewust. Neem daar even de Groningse nuchterheid bij (Hooghoudt is ook nat) en je kan ons driekwart jaar zonder water zetten zonder gemor
Jottem, dan mag je dweilen met de kraan open!quote:Op maandag 10 maart 2008 03:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat is nog eens lachen geblazen!
Leuke woordspelingquote:Op maandag 10 maart 2008 03:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jottem, dan mag je dweilen met de kraan open!
Ah, nu wordt het leuk. We hebben het rampgebied in kaartquote:Op maandag 10 maart 2008 03:08 schreef Dikkepeer het volgende:
[ afbeelding ]
ZoietsDat is toch best een aardig stukje stad.
Nou ja, plat, plat... vooralsnog richt deze terroristische aanslag zich louter op de watertoevoer.quote:Op maandag 10 maart 2008 03:13 schreef ICT-MAN het volgende:
Paddepoel ligt neem ik aan ook wel plat.
Dat komt nog wel als evt. de zaak nog niet is opgelost rond 7 a 8 en iedereen wakker wordt...quote:Op maandag 10 maart 2008 03:13 schreef MissHobje het volgende:
[quote]Op maandag 10 maart 2008 03:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Daar mogen LWB, Haren en Bedum dus bij, echt een huge gebied zeg, ik heb verder geen sirenes gehoord of zo, je zou toch verwachten dat er toch wel enigzins een beetje paniek zou zijn?
Er staat dat het probleem wordt opgelost voor 0800 uur, in de link die ik had gepost, daar hoop ik dan maar op, wat ik me wel afvraag is of het ziekenhuis wel water heeft, anders is dat een probleem denk ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 03:13 schreef MissHobje het volgende:
Dat komt nog wel als evt. de zaak nog niet is opgelost rond 7 a 8 en iedereen wakker wordt...
telefoon overbelast enzo.
Dus ff hopen dat ze alles op alles zetten en het probleem zo wordt opgelost.
Kan ik wel ff nagaan voor je.quote:Op maandag 10 maart 2008 03:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er staat dat het probleem wordt opgelost voor 0800 uur, in de link die ik had gepost, daar hoop ik dan maar op, wat ik me wel afvraag is of het ziekenhuis wel water heeft, anders is dat een probleem denk ik.
Waar, terrorisme, het zijn weer die friezen, ik weet het zeker!quote:Op maandag 10 maart 2008 03:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja, plat, plat... vooralsnog richt deze terroristische aanslag zich louter op de watertoevoer.
Ja die hebben vast noodtanks of zo.quote:Op maandag 10 maart 2008 03:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er staat dat het probleem wordt opgelost voor 0800 uur, in de link die ik had gepost, daar hoop ik dan maar op, wat ik me wel afvraag is of het ziekenhuis wel water heeft, anders is dat een probleem denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |