afc ajax-topic #933 Kanker politiequote:Op zondag 9 maart 2008 18:18 schreef Noshiba het volgende:
geen inspiratie voor TT, komt door het inspiratie loze weekend, door die inspiratie loze blauwpetten!
Ach Middlesbrough- cardiff was de moeite waardquote:Op zondag 9 maart 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Als ik dit nu ver vantevoren had geweten had ik wel een weekendje weg kunnen gaan maar dit is toch wel echt zo'n fucking saai triest kutweekend geworden..allemachtig.
Ach ik heb me gister nog wel vermaakt doordat we in onze eigen wedstrijd in de 16de minuut van de blessuretijd de winnende goal maakten (was nog een eigen goal ook), was echt geweldigquote:Op zondag 9 maart 2008 18:15 schreef Silenus het volgende:
Als ik dit nu ver vantevoren had geweten had ik wel een weekendje weg kunnen gaan maar dit is toch wel echt zo'n fucking saai triest kutweekend geworden..allemachtig.
AFC Ajax-topic #933 - http://www.youtube.com/watch?v=WiX7GTelTPMquote:Op zondag 9 maart 2008 18:18 schreef Noshiba het volgende:
geen inspiratie voor TT, komt door het inspiratie loze weekend, door die inspiratie loze blauwpetten!
Zoals elke week ....quote:Op zondag 9 maart 2008 18:48 schreef kevin6188 het volgende:
Ben maar bij de amateurclub gaan kijken...
Vroeger wel, dit was pas m'n vijfde wedstrijd ofzo dit seizoen.quote:
Tsjaquote:Op zondag 9 maart 2008 19:07 schreef GGMM het volgende:
Jan RekerHij is de enige die er begrip voor heeft, wat toevallig.
Jij hebt er duidelijk niks van begrepen.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:14 schreef RijstNatie het volgende:
Competitie vervalsing roepen ze... pffft stel mietjes ook die kutjode.
Als je gewoon meer wint als de tegenstander is er niks aan de hand, en als je de betere bent onderling piept er ook niemand
Hallo Neukfoutjequote:Op zondag 9 maart 2008 19:14 schreef RijstNatie het volgende:
Competitie vervalsing roepen ze... pffft stel mietjes ook die kutjode.
Als je gewoon meer wint als de tegenstander is er niks aan de hand, en als je de betere bent onderling piept er ook niemand
Ajax![]()
Politie![]()
Louis van Gaal![]()
van Basten![]()
Cruijf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |