abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:03:23 #141
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_57829964
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:57 schreef Prst_ het volgende:
Ah, kijk! Geen woorden maar daden! Leuk!

Is er al een deadline bepaald wanneer Erodome gezien moet hebben wat Denninger in zijn kamertje heeft liggen?

Hoeveel tijd heb je nodig om eens goed te kijken (op afstand)?
Geen deadline, we begonnen hier bijna een jaar geleden over maar ze wou tijd om te oefenen.

Dit wordt gewoon een goeie test, Ero zei dat ze het al kon maar op beperkte schaal, maar ze geloofde er echt in toen.
Als ze mij kan overtuigen maakt het me niet uit hoe lang het duurt, als ze me maar overtuigt.
Het enige dat ik niet wil is dat om de een of andere reden (bijvoorbeeld omdat ze niet genoeg tijd heeft gehad om voor te bereiden) er weer een excuus wordt gevonden waarom het "dit keer niet werkt, maar andere keren wel, heus!"...

Daarom gaat het verder compleet volgens haar eigen voorwaarden - dan kunnen ze mij niet verwijten dat ik tegen gewerkt heb ofzo.

Eerlijk toch ?
zzz
pi_57830097
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:03 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Geen deadline, we begonnen hier bijna een jaar geleden over maar ze wou tijd om te oefenen.

Dit wordt gewoon een goeie test, Ero zei dat ze het al kon maar op beperkte schaal, maar ze geloofde er echt in toen.
Als ze mij kan overtuigen maakt het me niet uit hoe lang het duurt, als ze me maar overtuigt.
Het enige dat ik niet wil is dat om de een of andere reden (bijvoorbeeld omdat ze niet genoeg tijd heeft gehad om voor te bereiden) er weer een excuus wordt gevonden waarom het "dit keer niet werkt, maar andere keren wel, heus!"...
Ok, vandaar ook mijn tweede vraag over hoe lang iemand nodig heeft om ergens remote een kijkje te nemen.

ik vraag me af hoe een 'goede kijksessie' gaat. Ik neem aan dat je je er goed voor moet concentreren en zo en dat je dus ook in omstandigheden moet verkeren waarin je concentratie optimaal kan zijn.

Wordt er dan een hele dag gemediteerd met de gordijnen dicht (of juist open)? Of is een uurtje genoeg? Moet je je dan heel erg concentreren op bijvoorbeeld de foto van google maps?

Ik ben erg benieuwd.
  maandag 7 april 2008 @ 13:44:42 #143
37769 erodome
Zweefteef
pi_57888314
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:03 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Daarom gaat het verder compleet volgens haar eigen voorwaarden - dan kunnen ze mij niet verwijten dat ik tegen gewerkt heb ofzo.

Eerlijk toch ?
Zodra ik de echte test ga doen is dat ook bindend wat mij betrefd.
Daarom dat ik ook wat ruimte neem om eerst tijd te maken ervoor en te testen, want smoesjes zit niemand op te wachten verder.

Of het lukt en het werkt, of het lukt niet en het werkt niet dan blijkbaar, ik zorg dat de omstandigheden goed zijn voor de echte test en daar moeten we het dan maar mee doen.

Ik wil wel een deadline zetten, maar dan wordt dat pas eind volgende maand, misschien dat ik hem er eerder door kan gooien, maar dat kan ik niet beloven.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 7 april 2008 @ 13:55:15 #144
31101 _Led_
pi_57888502
Doe maar wanneer je wilt hoor, maandje meer of minder maakt mij niet uit
zzz
pi_58043548
Is er alweer nieuws?

En zijn er nog meer mensen die de uitdaging wel aan durven gaan? Mijn aanbod staat nog steeds.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 15 april 2008 @ 18:05:11 #146
31101 _Led_
pi_58070464
Ik heb niks meer vernomen, ik denk/hoop dat Erodome aan het oefenen is.
Eind mei hopelijk...

Eerlijk gezegd vind ik het wel lang duren, een jaar geleden hield Ero bij hoog en laag vol dat ze het kon en dat het heus geen fantasie was, en dat ze het met zichzelf getest had.
We zijn nu een jaar (en geen steek) verder.

Maar ja, ik wacht wel hoor.
zzz
pi_58070707
Maar ero is ook niet de enige hier in TRU die zegt speciale gaven te hebben. Het valt mij een beetje tegen dat verder niemand dan de uitdaging aan durft te gaan. Of zal ik eerlijk zeggen dat het precies is wat ik verwacht had

Hoe is het trouwens verlopen met deze:
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 17:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, ik stuur je nog een pm om eea af te stemmen. Als ik dat hier doe dan gaan andere mensen mischien ook op datzelfde tijdstip sturen en dat geeft geen zuiver beeld.
pi_58082562
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 18:05 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb niks meer vernomen, ik denk/hoop dat Erodome aan het oefenen is.
Eind mei hopelijk...

Eerlijk gezegd vind ik het wel lang duren, een jaar geleden hield Ero bij hoog en laag vol dat ze het kon en dat het heus geen fantasie was, en dat ze het met zichzelf getest had.
We zijn nu een jaar (en geen steek) verder.

Maar ja, ik wacht wel hoor.
Van neem al je tijd naar gezeur over hoe lang het duurt, ok....

Volgens mij heb ik vooral gezegd dat ik aan het oefenen was, ik weet niet wat je je erbij voorstelt, maar makkelijk is dit niet ofzo.

Het is niet dat ik nu ik het al geoefend heb het zo uit mijn mouw schud hoor, dat ik even 10 minuutjes tussendoor kan pakken en het dan kan doen.
Dit kost veel tijd, veel concentratie, veel moeite, het is niet iets wat je zomaar even doet.

Als het zo verdomde simpel was waren er wel meer mensen die het deden, erg veel mensen zelfs denk ik, dan had ik het jou ook even uit kunnen leggen en kunnen zegen oefen heel even en binnen een maand kan je het zelf ervaren.
Maar het is niet simpel, het is niet makkelijk, ik heb echt tijd en ruimte nodig om dit te kunnen doen.

Ik heb niet zo'n zin in gezeur en tikjes zo onder de gordel, dus of heb geduld zonder gezeur en getik, of vergeet het maar.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:42:45 #149
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58083527
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 18:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar ero is ook niet de enige hier in TRU die zegt speciale gaven te hebben. Het valt mij een beetje tegen dat verder niemand dan de uitdaging aan durft te gaan. Of zal ik eerlijk zeggen dat het precies is wat ik verwacht had
Ik had het ook zo verwacht maar met andere redenen als jij.
Zoals al eerder gezegd: ik denk niet dat mensen erop zitten te wachten om op een medium als FOK bezig te gaan met dit soort dingen.
Persoonlijk heb ik het ook veel te druk om iets serieus te gaan ondernemen met iemands (huis)dier op dit moment.
Andere voelen niet echt de behoefte om zichzelf of anderen te bewijzen hier.
Vind het al heel wat dat Erodome wat aan het ondernemen is en tevens niet zomaar even iets.
(Ik snap het ongeduld van sommige mensen hier ook niet zo en hoop niet dat het met ongeduld verneukt word waardoor Ero het uiteindelijk afblaast.)
  woensdag 16 april 2008 @ 11:08:13 #150
31101 _Led_
pi_58084122
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Van neem al je tijd naar gezeur over hoe lang het duurt, ok....
Ik zeg ook niet voor niks dat ik wel wacht, en dat ben ik echt van plan.
Ik wacht omdat ik niet wil dat er weer een excuus komt waarom het niet werkt, maar het gewoon echt wil meemaken.
Dat wil niet zeggen dat ik het niet lang vind duren natuurlijk
quote:
Volgens mij heb ik vooral gezegd dat ik aan het oefenen was, ik weet niet wat je je erbij voorstelt, maar makkelijk is dit niet ofzo.

Het is niet dat ik nu ik het al geoefend heb het zo uit mijn mouw schud hoor, dat ik even 10 minuutjes tussendoor kan pakken en het dan kan doen.
Dit kost veel tijd, veel concentratie, veel moeite, het is niet iets wat je zomaar even doet.
Klopt, maar aan de andere kant zei je 9 maanden terug al dat je dingen zag,
9 maanden is een lange tijd in mijn ogen...
Ik ben gewoon ongeduldig omdat ik het een leuke test vind
quote:
Ik heb niet zo'n zin in gezeur en tikjes zo onder de gordel, dus of heb geduld zonder gezeur en getik, of vergeet het maar.
Prima, ik wacht, maar ik vraag me alleen af wanneer ik mag opmerken dat het wel lang duurt - na 1 jaar, na 2 jaar, of mag ik er nooit wat van zeggen ?
Uiteindelijk is het in jouw voordeel - zolang jij bij jezelf merkt dat het niet werkt kun je blijven stellen dat je nog moet oefenen. Maar stel nou dat het uberhaupt niet werkt ? Dan blijft de stelling "ik moet nog meer oefenen" dus eeuwig staan...
En ik snap wel dat ik nu natuurlijk "Je kunt het niet afdwingen !" te horen krijg - en terecht
Ik zou het alleen zo leuk vinden als ik eens wat concreets te zien kreeg

Zo veel mensen met zo veel 'gaven' in [TRU], maar zo moeilijk om eens wat te zien te krijgen, dat vind ik zo jammer... Ik wou dat er eens eentje opstond die zei "Ooooh, zeg dat dan gewoon, hier, kijk, tadaaaa!!! Ik laat je IPhone vliegen !" ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door _Led_ op 16-04-2008 11:17:20 ]
zzz
  woensdag 16 april 2008 @ 11:14:19 #151
31101 _Led_
pi_58084235
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:42 schreef Darkwolf het volgende:

[..]
Andere voelen niet echt de behoefte om zichzelf of anderen te bewijzen hier.
Wel de behoefte hebben om voortdurend / maandenlang in de verdediging te schieten, maar niet om de skeptici even door middel van een simpele test de mond te snoeren.
Dat is wat ik zo vreemd (en jammer) vind.

Ik zou niks mooier vinden dan als iemand me eens heel simpel de mond kon snoeren door eens echt iets te laten zien waarvan ik denk dat het schier onmogelijk is
Plus dat er dan hier in [Tru] natuurlijk opeens iemand rondhangt die eers tot uber-skepticus bestempeld werd die opeens uit eigen ervaring andere verhalen kan vertellen, dat zal hard aankomen bij de rest van de skeptici in een volgende discussie
quote:
(Ik snap het ongeduld van sommige mensen hier ook niet zo en hoop niet dat het met ongeduld verneukt word waardoor Ero het uiteindelijk afblaast.)
Nou ja, wat ik hierboven al uitleg, het is niet alsof ik na 3 dagen roep "Werkt het al ????".
9 maanden wachten is niet niks hoor.
Ik begrijp dat Ero zich niet opgejaagd wil voelen, aan de andere kant zou mijn ongeduld om stoere resultaten te zien toch ook wel een beetje begrijpelijk moeten zijn.
Iemand die zonder aanwezig te zijn in mijn huis kan kijken en dat bewijst, hoe kun je nou niet ongeduldig zijn om dat te zien gebeuren ?
zzz
  woensdag 16 april 2008 @ 11:30:57 #152
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_58084624
Voor de mensen die "wachten" tot een ander het voor je doet , ga ipv wachten je eens verdiepen in HOE het nou eigenlijk werkt , WAT is er nou eigenlijk voor nodig , ga er zelf OOK tijd in stoppen , lekker makkelijk en onrespectvol om maar loze uitspraken te doen over mensen die zeggen het te ervaren of te kunnen laten zien , laat het idee eens los dat mensen met andere ervaringen dan jezelf machines zijn maar ook nog steeds mens zoals je zelf bent ., zodra het over mensen met andere ervaringen gaat dan plotseling zijn de normale omgangsvormen niet meer geldig ? dan hoef je geen rekening meer te houden met iemands gevoel ? iemand moet zich maar losrukken uit zijn leven voor jou gerief ? en als dat niet snel genoeg gaat dan maar meteen mopperen en klagen , pff hoe oud zijn jullie ? wie is er verantwoordelijk voor jullie eigen leven ? wie is er voor jullie verantwoordelijk om de waarheid te achterhalen ? nog steeds jullie zelf .
Laten we het eens omdraaien , hoe vaak mag ik jullie uit je leven rukken voor MIJN gerief ? pak je agenda erbij en maak maar snel ruimte want IK wil het , regel oppas voor je kids , laat je relatie maar even hangen die dag , ben je met een studie bezig die al je tijd opslokt ? jammer dan , zeg je familie af , je vrienden kunnen wel ff zonder je , ontspannen na een drukke werkweek ? pech voor je , ligt er misschien een dierbare in het ziekenhuis die je intensief moet bezoeken ? jammer dan , en dat allemaal voor MIJ . laat ik die 1000 andere redenen maar niet noemen maar het gaat erom DAT ik ze kan benoemen ,
Ga ipv wachten iets doen aan je inlevingsvermogen want dat is ECHT nodig en dan hoef je niet te wachten maar ben je ZELF ook bezig om jezelf te verbeteren op een manier waar je er zelf altijd baat bij hebt . "wachten" is een keuze die je ZELF maakt .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_58084917
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:08 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet voor niks dat ik wel wacht, en dat ben ik echt van plan.
Ik wacht omdat ik niet wil dat er weer een excuus komt waarom het niet werkt, maar het gewoon echt wil meemaken.
Dat wil niet zeggen dat ik het niet lang vind duren natuurlijk
[..]

Klopt, maar aan de andere kant zei je 9 maanden terug al dat je dingen zag,
9 maanden is een lange tijd in mijn ogen...
Ik ben gewoon ongeduldig omdat ik het een leuke test vind
[..]

Prima, ik wacht, maar ik vraag me alleen af wanneer ik mag opmerken dat het wel lang duurt - na 1 jaar, na 2 jaar, of mag ik er nooit wat van zeggen ?
Uiteindelijk is het in jouw voordeel - zolang jij bij jezelf merkt dat het niet werkt kun je blijven stellen dat je nog moet oefenen. Maar stel nou dat het uberhaupt niet werkt ? Dan blijft de stelling "ik moet nog meer oefenen" dus eeuwig staan...
En ik snap wel dat ik nu natuurlijk "Je kunt het niet afdwingen !" te horen krijg - en terecht
Ik zou het alleen zo leuk vinden als ik eens wat concreets te zien kreeg

Zo veel mensen met zo veel 'gaven' in [TRU], maar zo moeilijk om eens wat te zien te krijgen, dat vind ik zo jammer... Ik wou dat er eens eentje opstond die zei "Ooooh, zeg dat dan gewoon, hier, kijk, tadaaaa!!! Ik laat je IPhone vliegen !" ofzo
Het gaat niet alleen om oefenen schat, het gebeuren zelf, als je het al onder de knie hebt, is ook geen kattenpis, dat vergt vrij veel concentratie, rust, ruimte en tijd.

Het is niet iets dat ik zo even doe tussendoor...

Misschien is het handig om een beetje uit te leggen wat ik moet doen ervoor, dat je dan wat beter inziet waarom het zo lang duurt omdat ik de tijd moet vinden.

Ik moet in de goede "mood" zijn, dat betekend dat ik helemaal tot rust moet kunnen komen, geen dingen in mijn hoofd moet hebben die nog gedaan moeten worden enzo, want dat zit het gebeuren erg dwars.
Dan moet ik in alpha gaan, wat opzich niet zo'n probleem is bij rust, maar het kost wel even tijd.
Dan moet er een cirkel gezet worden, ingewijd worden, kost ook tijd, concentratie en ruimte.
Dan de tijd om te focussen waarop ik wil, dit vergt gruwelijk veel concentratie, even de gedachten af laten dwalen betekend terug bij af zijn.

Het kost gemiddeld genomen een half uur binnen de cirkel voordat ik ergens kom met wat ik wil.
Dan moet ik nog doen wat ik wil, weer geld elke gedachte buiten de focus om is funest.
Daarna moet de cirkel geopend worden en alles eromheen.

Al met al, als ik dus rust genoeg heb ik mijn kop ben ik wel minimaal een uurtje mee zoet(vanaf het zetten van de cirkel), maar dat rust in de kop hebben stuk is gruwelijk belangerijk, is dat er niet dan slaagt het niet.

Ook ik wil een goede test en geen onzin, wil graag dat er wat uit gaat komen, of dat nu is dat het werkelijk werkt, of dat het toch uit mijn eigen hersenen komt, maar niet dat er niets is omdat ik het afraffel.

Dit is trouwens geen gave of wat dan ook, gewoon iets wat iedereen kan leren.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:44:13 #154
31101 _Led_
pi_58084936
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef
Summers het volgende:

Voor de mensen die "wachten" tot een ander het voor je doet , ga ipv wachten je eens verdiepen in HOE het nou eigenlijk werkt , WAT is er nou eigenlijk voor nodig , ga er zelf OOK tijd in stoppen
Heb ik dus gedaan, geen effect.

JA, ik heb me vroeger verdiept in astrale projectie, stapels boeken gelezen over spreuken, meditatie, remote-viewing etc., en er genoeg tijd aan besteed om het te proberen. Als jij dezelfde tijd die ik daaraan heb besteed had besteed aan het lezen van je natuurkundeboeken hadden we vaker een discussie op gelijk niveau kunnen houden.

Daarom was het fijn dat er eindelijk iemand zo dapper is die het niet bij een grote mond houdt, maar 'm ook durft waar te maken.
quote:
lekker makkelijk en onrespectvol om maar loze uitspraken te doen over mensen die zeggen het te ervaren of te kunnen laten zien , laat het idee eens los dat mensen met andere ervaringen dan jezelf machines zijn maar ook nog steeds mens zoals je zelf bent ., zodra het over mensen met andere ervaringen gaat dan plotseling zijn de normale omgangsvormen niet meer geldig ? dan hoef je geen rekening meer te houden met iemands gevoel ? iemand moet zich maar losrukken uit zijn leven voor jou gerief ?
Ben ik onrespectvol omdat ik gewoon ongeduldig ben uit nieuwsgierigheid naar de resultaten van een test die mijn hele wereldbeeld kunnen veranderen ?
Take a chill pill, summers.
quote:
en als dat niet snel genoeg gaat dan maar meteen mopperen en klagen , pff hoe oud zijn jullie ?
"meteen" ? 9 maanden is "meteen" ?
Hou nou eens even op joh.
quote:
wie is er verantwoordelijk voor jullie eigen leven ? wie is er voor jullie verantwoordelijk om de waarheid te achterhalen ? nog steeds jullie zelf .
Inderdaad, en daar ben ik nu mee bezig samen met Erodome.
Ik snap niet waarom je daar problemen mee hebt.
quote:
Laten we het eens omdraaien , hoe vaak mag ik jullie uit je leven rukken voor MIJN gerief ? pak je agenda erbij en maak maar snel ruimte want IK wil het , regel oppas voor je kids , laat je relatie maar even hangen die dag , ben je met een studie bezig die al je tijd opslokt ? jammer dan , zeg je familie af , je vrienden kunnen wel ff zonder je , ontspannen na een drukke werkweek ? pech voor je , ligt er misschien een dierbare in het ziekenhuis die je intensief moet bezoeken ? jammer dan , en dat allemaal voor MIJ .
Hysterisch overdreven reageren is echt helemaal je ding he ?
Maar ik ga de uitdaging aan, zal ik je binnen 1 dag bewijzen dat ik met photoshop om kan gaan ?
Dan laat ik alles vallen, zeg ik afspraken af, fuck m'n thuisstudie, ik ga het je bewijzen !
(Oh, en als ik er dan een jaar over doe moet je niet gaan zeuren he, je bent zelf verantwoordelijk voor je leven, en je moet niet "meteen" na een jaar al gaan zeuren dat ik er zo lang over doe)
quote:
Ga ipv wachten iets doen aan je inlevingsvermogen want dat is ECHT nodig en dan hoef je niet te wachten maar ben je ZELF ook bezig om jezelf te verbeteren op een manier waar je er zelf altijd baat bij hebt . "wachten" is een keuze die je ZELF maakt .
Wachten is het enige dat ik kan op dit ogenblik.
Mensen zoals jij doen claims, maar weigeren pertinent hun grote mond waar te maken.
Erodome niet, die gaat de test tenminste dapper aan.
En ja, dan kan het mij misschien tegenvallen dat het wat langer duurt, maar ik heb daar honderd keer meer respect voor dan voor iemand als jij die met grote claims komt maar niks durft waar te maken.
Dus ik wacht wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door _Led_ op 16-04-2008 11:54:24 ]
zzz
  woensdag 16 april 2008 @ 11:53:54 #155
31101 _Led_
pi_58085129
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om oefenen schat, het gebeuren zelf, als je het al onder de knie hebt, is ook geen kattenpis, dat vergt vrij veel concentratie, rust, ruimte en tijd.

Het is niet iets dat ik zo even doe tussendoor...
Dat snap ik
Ik ben gewoon ongeduldig uit nieuwsgierigheid
quote:
Ook ik wil een goede test en geen onzin, wil graag dat er wat uit gaat komen, of dat nu is dat het werkelijk werkt, of dat het toch uit mijn eigen hersenen komt, maar niet dat er niets is omdat ik het afraffel.
Ik ook
zzz
pi_58087201
Ik kan wel een heel verhaal gaan typen maar ik sluit me aan bij L.Denninger, ben het helemaal met zijn verhaal eens.
  woensdag 16 april 2008 @ 14:24:53 #157
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58088309
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:14 schreef L.Denninger het volgende:
Wel de behoefte hebben om voortdurend / maandenlang in de verdediging te schieten, maar niet om de skeptici even door middel van een simpele test de mond te snoeren.
Dat is wat ik zo vreemd (en jammer) vind.
Ik zou niks mooier vinden dan als iemand me eens heel simpel de mond kon snoeren door eens echt iets te laten zien waarvan ik denk dat het schier onmogelijk is
Het probleem is dat ik jou nooit "de mond ga snoeren" als ik ga bewijzen dat communiceren met dieren daadwerkelijk mogelijk is.
Hoe dan ook zal er ook altijd weer een weerwoord komen of dat de resultaten afdoende zullen zijn.
Wat jij en Ero aan het ondernemen zijn is een stuk persoonlijker en uitgebreider om uit te kunnen sluiten dat het geen trucje is geweest, mits de test gaat lukken natuurlijk.
Wat dat betreft blijft discussieren (en verdedigen) voor mij een stuk makkelijker en kost veel minder moeite!
Ik heb een heel forum dat vol staat met verslagen van sessies die ik met andermans dieren heb gehad, zowel levende als overleden dieren.
Meer bewijs kan en ga ik niet leveren.
Mocht ik ooit weer consulten gaan doen, dan wil ik dat best voor de grap met een van jou dieren doen of iemand die jij kent met een dier. Buiten het forum om!
quote:
Plus dat er dan hier in [Tru] natuurlijk opeens iemand rondhangt die eers tot uber-skepticus bestempeld werd die opeens uit eigen ervaring andere verhalen kan vertellen, dat zal hard aankomen bij de rest van de skeptici in een volgende discussie
Dat vraag ik mij dus serieus af.
Want omdat jij (hier) een skepticus bent wil nog niet zeggen dat de andere skepticussen je opeens serieuzer gaan nemen omdat jij een gevalideerde ervaring hebt gehad mocht het gebeuren met Erodome gaan lukken.
Evenmin dat jij dus waarschijnlijk ook niet de ervaringen -en de resultaten daarvan- op mijn forum zou kunnen aannemen!
quote:
Nou ja, wat ik hierboven al uitleg, het is niet alsof ik na 3 dagen roep "Werkt het al ????".
9 maanden wachten is niet niks hoor.
Ik begrijp dat Ero zich niet opgejaagd wil voelen, aan de andere kant zou mijn ongeduld om stoere resultaten te zien toch ook wel een beetje begrijpelijk moeten zijn.
Iemand die zonder aanwezig te zijn in mijn huis kan kijken en dat bewijst, hoe kun je nou niet ongeduldig zijn om dat te zien gebeuren ?
Dat ben ik opzich wel met je eens en dat maakt het ook een beetje dubbel.
Aan de ene kant wacht je al zo lang op iets waar JIJ centraal in staat voor maximale (persoonlijke) confirmatie betreft het fenomeen "remote viewing possible or not".
Aan de andere kant is het niet niks en het hele gebeuren kost jou niks behalve uiteindelijk de feedback geven.
"All good comes to those who wait" moet je maar denken!
  woensdag 16 april 2008 @ 15:03:21 #158
31101 _Led_
pi_58089112
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:24 schreef Darkwolf het volgende:

[..]
Wat jij en Ero aan het ondernemen zijn is een stuk persoonlijker en uitgebreider om uit te kunnen sluiten dat het geen trucje is geweest, mits de test gaat lukken natuurlijk.
En dat zouden we voor jouw geval ook kunnen doen, mits je het zou willen.
Immers, om jou ervan te overtuigen dat jij werkelijk met dieren praat en niet fantaseert moet er toch enig effect mee te bereiken zijn, nietwaar ?
Als er geen verschil merkbaar was tussen wel en niet met een dier praten zou jij niet denken dat je het kon.
Als er dus ook maar enig effect te bespeuren is, kunnen we daar gewoon een testje voor maken hoor.
quote:
Wat dat betreft blijft discussieren (en verdedigen) voor mij een stuk makkelijker en kost veel minder moeite!
Precies wat ik zeg, roepen dat je iets kan is makkelijk en kan iedereen, het waarmaken is een stuk moeilijker.
(Zie m'n sig )
quote:
Ik heb een heel forum dat vol staat met verslagen van sessies die ik met andermans dieren heb gehad, zowel levende als overleden dieren.
Meer bewijs kan en ga ik niet leveren.
Ik kan een forum volkalken met verslagen van de avonturen die ik meegemaakt heb toen ik nog met spiderman rondhing, maar dat heeft met bewijs niks te maken.

Ik heb even dit gelezen over je "onderonsje met een slak" : http://www.cmdforum.nl/viewtopic.php?t=2089
Sorry, zo'n verhaal haalt me nou niet echt over, ik verslikte me bijna in m'n stroopwafel van het lachen.
quote:
Mocht ik ooit weer consulten gaan doen, dan wil ik dat best voor de grap met een van jou dieren doen of iemand die jij kent met een dier. Buiten het forum om!
Prima, als ik mijn siamese kat meeneem, wat houdt jouw consult dan in ?
Kan mijn kat jou dan dingen vertellen die jij anders niet zou kunnen weten ?
Of blijft het bji algemeenheden als "Je kat vertelt dat ie soms wat meer eten wil, en dat je te vaak achter de computer zit" ?
quote:
Dat vraag ik mij dus serieus af.
Want omdat jij (hier) een skepticus bent wil nog niet zeggen dat de andere skepticussen je opeens serieuzer gaan nemen omdat jij een gevalideerde ervaring hebt gehad mocht het gebeuren met Erodome gaan lukken.
Evenmin dat jij dus waarschijnlijk ook niet de ervaringen -en de resultaten daarvan- op mijn forum zou kunnen aannemen!
Het verschil is dat ik aan de rest van de skeptici hard kan maken waarom ik overtuigd ben, hoe de daadwerkelijke test gegaan is en waarom we die test zo opgesteld hebben.
Da's een heel andere invalshoek dan "Nou je moet er gewoon voor open staan!".
quote:
Aan de andere kant is het niet niks en het hele gebeuren kost jou niks behalve uiteindelijk de feedback geven.
"All good comes to those who wait" moet je maar denken!
Nou ja, kost mij niks...
Als het Erodome lukt word ik natuurlijk enorm in mijn hemd gezet, en zal ik hier de rest van mijn leven door het stof moeten kruipen. (En ik ben tevens de enige die het ook met open vizier onder zijn echte naam doet)

Als het Erodome niet lukt, is er niks veranderd.
Ten eerste kan ze het oefenen zo lang uitstellen als ze wil, en als ik er naar vraag zeggen dat ik niet moet zeuren omdat ze er anders helemaal geen zin meer in heeft.
En als ze dan de test aan gaat en het lukt niet, kan er nog net zo hard geroepen worden "Nou het kwam omdat je niet open stond!", "je aura is te donkerbruin !", "er was te veel aardstraling!" etcetera.
Kortom, de enige die echt op z'n bek kan gaan ben ik als blijkt dat het wel werkt

[ Bericht 1% gewijzigd door _Led_ op 16-04-2008 15:16:03 ]
zzz
  woensdag 16 april 2008 @ 15:17:21 #159
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_58089353
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:44 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Heb ik dus gedaan, geen effect.

JA, ik heb me vroeger verdiept in astrale projectie, stapels boeken gelezen over spreuken, meditatie, remote-viewing etc., en er genoeg tijd aan besteed om het te proberen.
Vind ik goed, maar ik zie daar dan weer weinig paranormaals aan eigenlijk. Dat zijn naar mijn idee meer dingen die met kunstjes te maken hebben ipv met jezelf openstellen voor gevoel.
Een test vereist eigenlijk dat je iets op commando kunt. En ik ken maar weinig mensen die het nummer van het hiernamaals/andere dimensies onder speeddial hebben zitten.

Kijk, ik maak ook genoeg mee, maar niks op commando ["geef me nu een 100% te bewijzen boodschap door"], dus ik denk niet dat daar qua test iets mee kan dan.
Ik vind het dapper dat Erodome een dergelijke test aan wil, daar niet van

Ik denk ook dat Summers dat bedoelt. As we speak staat er nu misschien wel iemand naast je. Maar jij bent er niet op ingetuned. Als je dat wel was, zou je 'm misschien wel een vraag kunnen stellen...
En wie weet hoor/zie/voel je nog wel een antwoord ook.
Klinkt allemaal simpel, maar zo is het eigenlijk wel. Het is er, maar je ziet het niet. Ik vermoed dat Summers bedoelt dat je er wat aan zou hebben als je je dáár in zou verdiepen. Niet in Uri Geller achtige dingen, maar meer in hoe mensen/energievormen met elkaar omgaan.
quote:
Als jij dezelfde tijd die ik daaraan heb besteed had besteed aan het lezen van je natuurkundeboeken hadden we vaker een discussie op gelijk niveau kunnen houden.
ja, dat vind ik dan weer jammer...
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  woensdag 16 april 2008 @ 15:32:15 #160
31101 _Led_
pi_58089618
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:17 schreef maedel het volgende:

[..]

Vind ik goed, maar ik zie daar dan weer weinig paranormaals aan eigenlijk. Dat zijn naar mijn idee meer dingen die met kunstjes te maken hebben ipv met jezelf openstellen voor gevoel.
Een test vereist eigenlijk dat je iets op commando kunt. En ik ken maar weinig mensen die het nummer van het hiernamaals/andere dimensies onder speeddial hebben zitten.
Dat is onzin, je kunt een test prima statistisch doen.
Het hoeft helemaal niet altijd te werken, maar je kunt prima aan tonen dat iets vaker werkt dan je door toeval zou kunnen verwachten.
quote:
Kijk, ik maak ook genoeg mee, maar niks op commando ["geef me nu een 100% te bewijzen boodschap door"], dus ik denk niet dat daar qua test iets mee kan dan.
Ik vind het dapper dat Erodome een dergelijke test aan wil, daar niet van
Het is met Erodome geen "op commando" test.
Ik heb een voorwerp in een kamer staan dat duidelijk herkenbaar is, ze kan remote-viewen wanneer het haar uit komt.
Of het nou vandaag is of over 6 maanden.
Dat lijkt me niet bepaald op commando, toch ?
quote:
Niet in Uri Geller achtige dingen, maar meer in hoe mensen/energievormen met elkaar omgaan.
Zoals astrale projectie ? Remote viewing ? Witte magie ?

En dan nog, dat zou allemaal geen enkele invloed moeten hebben; als Erodome straks echt kan remote-viewen zou dat simpel genoeg aan te tonen moeten zijn.
Als de reden is dat het niet werkt omdat het te ver weg is terwijl het volgens haar bij haar thuis wel werkt,
kom ik wel naar haar toe om iets bij haar in een kamer neer te zetten, dan mag zij uit een andere kamer vertellen wat het is.
Waarom zou dat niet werken ?
Waarom zouden mensen vaak over gaven kunnen beschikken, maar toevallig nooit als je wilt kijken of het nou echt zo is of gewoon een overactieve fantasie ?

Als Darkwolf met mijn kat kan praten moet ie er toch wel iets mee kunnen bespreken dat ie anders absoluut niet had geweten mag ik aannemen.
Ik kan toch iets doen met mijn kat, en hij kan er later naar vragen ?
Als je z'n forum leest heeft ie hele gesprekken met merries, slakken, honden en roep het maar, dus moet je makkelijk statistisch kunnen testen met dieren of wat ie doorkrijgt van ze nou waar is of goedbedoelde onzin.

Het punt is niet wat ik er van vind, of wat ik lees - het punt is hier (zie TT) :
als je wat claimt, prima, laten we het dan testen !

[ Bericht 1% gewijzigd door _Led_ op 16-04-2008 15:40:25 ]
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')