Geen deadline, we begonnen hier bijna een jaar geleden over maar ze wou tijd om te oefenen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:57 schreef Prst_ het volgende:
Ah, kijk! Geen woorden maar daden! Leuk!
Is er al een deadline bepaald wanneer Erodome gezien moet hebben wat Denninger in zijn kamertje heeft liggen?
Hoeveel tijd heb je nodig om eens goed te kijken (op afstand)?
Ok, vandaar ook mijn tweede vraag over hoe lang iemand nodig heeft om ergens remote een kijkje te nemen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Geen deadline, we begonnen hier bijna een jaar geleden over maar ze wou tijd om te oefenen.
Dit wordt gewoon een goeie test, Ero zei dat ze het al kon maar op beperkte schaal, maar ze geloofde er echt in toen.
Als ze mij kan overtuigen maakt het me niet uit hoe lang het duurt, als ze me maar overtuigt.
Het enige dat ik niet wil is dat om de een of andere reden (bijvoorbeeld omdat ze niet genoeg tijd heeft gehad om voor te bereiden) er weer een excuus wordt gevonden waarom het "dit keer niet werkt, maar andere keren wel, heus!"...
Zodra ik de echte test ga doen is dat ook bindend wat mij betrefd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Geen deadline, we begonnen hier bijna een jaar geleden over maar ze wou tijd om te oefenen.
Dit wordt gewoon een goeie test, Ero zei dat ze het al kon maar op beperkte schaal, maar ze geloofde er echt in toen.
Als ze mij kan overtuigen maakt het me niet uit hoe lang het duurt, als ze me maar overtuigt.
Het enige dat ik niet wil is dat om de een of andere reden (bijvoorbeeld omdat ze niet genoeg tijd heeft gehad om voor te bereiden) er weer een excuus wordt gevonden waarom het "dit keer niet werkt, maar andere keren wel, heus!"...
Daarom gaat het verder compleet volgens haar eigen voorwaarden - dan kunnen ze mij niet verwijten dat ik tegen gewerkt heb ofzo.
Eerlijk toch ?
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, ik stuur je nog een pm om eea af te stemmen. Als ik dat hier doe dan gaan andere mensen mischien ook op datzelfde tijdstip sturen en dat geeft geen zuiver beeld.
Van neem al je tijd naar gezeur over hoe lang het duurt, ok....quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:05 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heb niks meer vernomen, ik denk/hoop dat Erodome aan het oefenen is.
Eind mei hopelijk...
Eerlijk gezegd vind ik het wel lang duren, een jaar geleden hield Ero bij hoog en laag vol dat ze het kon en dat het heus geen fantasie was, en dat ze het met zichzelf getest had.
We zijn nu een jaar (en geen steek) verder.
Maar ja, ik wacht wel hoor.
Ik had het ook zo verwacht maar met andere redenen als jij.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar ero is ook niet de enige hier in TRU die zegt speciale gaven te hebben. Het valt mij een beetje tegen dat verder niemand dan de uitdaging aan durft te gaan. Of zal ik eerlijk zeggen dat het precies is wat ik verwacht had![]()
Ik zeg ook niet voor niks dat ik wel wacht, en dat ben ik echt van plan.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Van neem al je tijd naar gezeur over hoe lang het duurt, ok....
Klopt, maar aan de andere kant zei je 9 maanden terug al dat je dingen zag,quote:Volgens mij heb ik vooral gezegd dat ik aan het oefenen was, ik weet niet wat je je erbij voorstelt, maar makkelijk is dit niet ofzo.
Het is niet dat ik nu ik het al geoefend heb het zo uit mijn mouw schud hoor, dat ik even 10 minuutjes tussendoor kan pakken en het dan kan doen.
Dit kost veel tijd, veel concentratie, veel moeite, het is niet iets wat je zomaar even doet.
Prima, ik wacht, maar ik vraag me alleen af wanneer ik mag opmerken dat het wel lang duurt - na 1 jaar, na 2 jaar, of mag ik er nooit wat van zeggen ?quote:Ik heb niet zo'n zin in gezeur en tikjes zo onder de gordel, dus of heb geduld zonder gezeur en getik, of vergeet het maar.
Wel de behoefte hebben om voortdurend / maandenlang in de verdediging te schieten, maar niet om de skeptici even door middel van een simpele test de mond te snoeren.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Andere voelen niet echt de behoefte om zichzelf of anderen te bewijzen hier.
Nou ja, wat ik hierboven al uitleg, het is niet alsof ik na 3 dagen roep "Werkt het al ????".quote:(Ik snap het ongeduld van sommige mensen hier ook niet zo en hoop niet dat het met ongeduld verneukt word waardoor Ero het uiteindelijk afblaast.)
Het gaat niet alleen om oefenen schat, het gebeuren zelf, als je het al onder de knie hebt, is ook geen kattenpis, dat vergt vrij veel concentratie, rust, ruimte en tijd.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:08 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet voor niks dat ik wel wacht, en dat ben ik echt van plan.
Ik wacht omdat ik niet wil dat er weer een excuus komt waarom het niet werkt, maar het gewoon echt wil meemaken.
Dat wil niet zeggen dat ik het niet lang vind duren natuurlijk
[..]
Klopt, maar aan de andere kant zei je 9 maanden terug al dat je dingen zag,
9 maanden is een lange tijd in mijn ogen...
Ik ben gewoon ongeduldig omdat ik het een leuke test vind
[..]
Prima, ik wacht, maar ik vraag me alleen af wanneer ik mag opmerken dat het wel lang duurt - na 1 jaar, na 2 jaar, of mag ik er nooit wat van zeggen ?
Uiteindelijk is het in jouw voordeel - zolang jij bij jezelf merkt dat het niet werkt kun je blijven stellen dat je nog moet oefenen. Maar stel nou dat het uberhaupt niet werkt ? Dan blijft de stelling "ik moet nog meer oefenen" dus eeuwig staan...
En ik snap wel dat ik nu natuurlijk "Je kunt het niet afdwingen !" te horen krijg - en terecht
Ik zou het alleen zo leuk vinden als ik eens wat concreets te zien kreeg
Zo veel mensen met zo veel 'gaven' in [TRU], maar zo moeilijk om eens wat te zien te krijgen, dat vind ik zo jammer... Ik wou dat er eens eentje opstond die zei "Ooooh, zeg dat dan gewoon, hier, kijk, tadaaaa!!! Ik laat je IPhone vliegen !" ofzo
Heb ik dus gedaan, geen effect.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:30 schreef
Summers het volgende:
Voor de mensen die "wachten" tot een ander het voor je doet , ga ipv wachten je eens verdiepen in HOE het nou eigenlijk werkt , WAT is er nou eigenlijk voor nodig , ga er zelf OOK tijd in stoppen
Ben ik onrespectvol omdat ik gewoon ongeduldig ben uit nieuwsgierigheid naar de resultaten van een test die mijn hele wereldbeeld kunnen veranderen ?quote:lekker makkelijk en onrespectvol om maar loze uitspraken te doen over mensen die zeggen het te ervaren of te kunnen laten zien , laat het idee eens los dat mensen met andere ervaringen dan jezelf machines zijn maar ook nog steeds mens zoals je zelf bent ., zodra het over mensen met andere ervaringen gaat dan plotseling zijn de normale omgangsvormen niet meer geldig ? dan hoef je geen rekening meer te houden met iemands gevoel ? iemand moet zich maar losrukken uit zijn leven voor jou gerief ?
"meteen" ? 9 maanden is "meteen" ?quote:en als dat niet snel genoeg gaat dan maar meteen mopperen en klagen , pff hoe oud zijn jullie ?
Inderdaad, en daar ben ik nu mee bezig samen met Erodome.quote:wie is er verantwoordelijk voor jullie eigen leven ? wie is er voor jullie verantwoordelijk om de waarheid te achterhalen ? nog steeds jullie zelf .
Hysterisch overdreven reageren is echt helemaal je ding he ?quote:Laten we het eens omdraaien , hoe vaak mag ik jullie uit je leven rukken voor MIJN gerief ? pak je agenda erbij en maak maar snel ruimte want IK wil het , regel oppas voor je kids , laat je relatie maar even hangen die dag , ben je met een studie bezig die al je tijd opslokt ? jammer dan , zeg je familie af , je vrienden kunnen wel ff zonder je , ontspannen na een drukke werkweek ? pech voor je , ligt er misschien een dierbare in het ziekenhuis die je intensief moet bezoeken ? jammer dan , en dat allemaal voor MIJ .
Wachten is het enige dat ik kan op dit ogenblik.quote:Ga ipv wachten iets doen aan je inlevingsvermogen want dat is ECHT nodig en dan hoef je niet te wachten maar ben je ZELF ook bezig om jezelf te verbeteren op een manier waar je er zelf altijd baat bij hebt . "wachten" is een keuze die je ZELF maakt .
Dat snap ikquote:Op woensdag 16 april 2008 11:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om oefenen schat, het gebeuren zelf, als je het al onder de knie hebt, is ook geen kattenpis, dat vergt vrij veel concentratie, rust, ruimte en tijd.
Het is niet iets dat ik zo even doe tussendoor...
Ik ookquote:Ook ik wil een goede test en geen onzin, wil graag dat er wat uit gaat komen, of dat nu is dat het werkelijk werkt, of dat het toch uit mijn eigen hersenen komt, maar niet dat er niets is omdat ik het afraffel.
Het probleem is dat ik jou nooit "de mond ga snoeren" als ik ga bewijzen dat communiceren met dieren daadwerkelijk mogelijk is.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:14 schreef L.Denninger het volgende:
Wel de behoefte hebben om voortdurend / maandenlang in de verdediging te schieten, maar niet om de skeptici even door middel van een simpele test de mond te snoeren.
Dat is wat ik zo vreemd (en jammer) vind.
Ik zou niks mooier vinden dan als iemand me eens heel simpel de mond kon snoeren door eens echt iets te laten zien waarvan ik denk dat het schier onmogelijk is
Dat vraag ik mij dus serieus af.quote:Plus dat er dan hier in [Tru] natuurlijk opeens iemand rondhangt die eers tot uber-skepticus bestempeld werd die opeens uit eigen ervaring andere verhalen kan vertellen, dat zal hard aankomen bij de rest van de skeptici in een volgende discussie
Dat ben ik opzich wel met je eens en dat maakt het ook een beetje dubbel.quote:Nou ja, wat ik hierboven al uitleg, het is niet alsof ik na 3 dagen roep "Werkt het al ????".
9 maanden wachten is niet niks hoor.
Ik begrijp dat Ero zich niet opgejaagd wil voelen, aan de andere kant zou mijn ongeduld om stoere resultaten te zien toch ook wel een beetje begrijpelijk moeten zijn.
Iemand die zonder aanwezig te zijn in mijn huis kan kijken en dat bewijst, hoe kun je nou niet ongeduldig zijn om dat te zien gebeuren ?
En dat zouden we voor jouw geval ook kunnen doen, mits je het zou willen.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wat jij en Ero aan het ondernemen zijn is een stuk persoonlijker en uitgebreider om uit te kunnen sluiten dat het geen trucje is geweest, mits de test gaat lukken natuurlijk.
Precies wat ik zeg, roepen dat je iets kan is makkelijk en kan iedereen, het waarmaken is een stuk moeilijker.quote:Wat dat betreft blijft discussieren (en verdedigen) voor mij een stuk makkelijker en kost veel minder moeite!
Ik kan een forum volkalken met verslagen van de avonturen die ik meegemaakt heb toen ik nog met spiderman rondhing, maar dat heeft met bewijs niks te maken.quote:Ik heb een heel forum dat vol staat met verslagen van sessies die ik met andermans dieren heb gehad, zowel levende als overleden dieren.
Meer bewijs kan en ga ik niet leveren.
Prima, als ik mijn siamese kat meeneem, wat houdt jouw consult dan in ?quote:Mocht ik ooit weer consulten gaan doen, dan wil ik dat best voor de grap met een van jou dieren doen of iemand die jij kent met een dier. Buiten het forum om!
Het verschil is dat ik aan de rest van de skeptici hard kan maken waarom ik overtuigd ben, hoe de daadwerkelijke test gegaan is en waarom we die test zo opgesteld hebben.quote:Dat vraag ik mij dus serieus af.
Want omdat jij (hier) een skepticus bent wil nog niet zeggen dat de andere skepticussen je opeens serieuzer gaan nemen omdat jij een gevalideerde ervaring hebt gehad mocht het gebeuren met Erodome gaan lukken.
Evenmin dat jij dus waarschijnlijk ook niet de ervaringen -en de resultaten daarvan- op mijn forum zou kunnen aannemen!
Nou ja, kost mij niks...quote:Aan de andere kant is het niet niks en het hele gebeuren kost jou niks behalve uiteindelijk de feedback geven.
"All good comes to those who wait" moet je maar denken!
Vind ik goed, maar ik zie daar dan weer weinig paranormaals aan eigenlijk. Dat zijn naar mijn idee meer dingen die met kunstjes te maken hebben ipv met jezelf openstellen voor gevoel.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Heb ik dus gedaan, geen effect.
JA, ik heb me vroeger verdiept in astrale projectie, stapels boeken gelezen over spreuken, meditatie, remote-viewing etc., en er genoeg tijd aan besteed om het te proberen.
ja, dat vind ik dan weer jammer...quote:Als jij dezelfde tijd die ik daaraan heb besteed had besteed aan het lezen van je natuurkundeboeken hadden we vaker een discussie op gelijk niveau kunnen houden.
Dat is onzin, je kunt een test prima statistisch doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Vind ik goed, maar ik zie daar dan weer weinig paranormaals aan eigenlijk. Dat zijn naar mijn idee meer dingen die met kunstjes te maken hebben ipv met jezelf openstellen voor gevoel.
Een test vereist eigenlijk dat je iets op commando kunt. En ik ken maar weinig mensen die het nummer van het hiernamaals/andere dimensies onder speeddial hebben zitten.
Het is met Erodome geen "op commando" test.quote:Kijk, ik maak ook genoeg mee, maar niks op commando ["geef me nu een 100% te bewijzen boodschap door"], dus ik denk niet dat daar qua test iets mee kan dan.
Ik vind het dapper dat Erodome een dergelijke test aan wil, daar niet van
Zoals astrale projectie ? Remote viewing ? Witte magie ?quote:Niet in Uri Geller achtige dingen, maar meer in hoe mensen/energievormen met elkaar omgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |