quote:Op zondag 9 maart 2008 14:42 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind alles van Jan Smit, Frans Bauer en dat soort types werkelijk om te janken ...
Idem hierquote:Op zondag 9 maart 2008 14:42 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind alles van Jan Smit, Frans Bauer en dat soort types werkelijk om te janken ...
I'm with stupid! Ontopic: Kate Bush-Cloudbusting, Smashing Pumpkins-Disarm, Elvis Presley-Suspicious Minds.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:42 schreef TeChNo2 het volgende:
Of Hekkie van Wim Sonneveldquote:Op zondag 9 maart 2008 17:34 schreef AlwaysConnected het volgende:
DEZE
Youp van 't Hek Flappie
http://nl.youtube.com/watch?v=P_lhoe93DvQ
idem herequote:Op zondag 9 maart 2008 16:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Autumn leaves - Paolo Nutini.
Maar dat was meer omdat ik toen in een vergelijkbare situatie zat.
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:04 schreef Lips het volgende:
Aimee Mann - Wise Up
Daar krijg ik altijd wel een brok van in mijn keel, ja.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:55 schreef RobDrop het volgende:
Elvis Presley-Suspicious Minds.
Ik vind het origineel wel beter hoor maar dat vind ik ook van I See a Darkness.quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:33 schreef Slappy het volgende:
Johnny Cash - Hurt link
Vooral die videoclip is zielig dat ie naast zijn overleden vrouw zit en dat ie vlak daarna is overleden
Hier moet ik dan weer van huilen.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:01 schreef -sobriquet het volgende:
Ik zat net te luisteren naar een plaat van de Talking Heads, daar kreeg ik toch wel tranen van in mijn ogen. Wat een kutband
Oh maar ik die videoclip is zieligquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:06 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Ik vind het origineel wel beter hoor maar dat vind ik ook van I See a Darkness.
Dan hoor ik Abel - Onderweg. Daar word ik inderdaad depressief van...quote:Op zondag 9 maart 2008 16:22 schreef Radiohost het volgende:
Depressieve muziek, da's de beste muziek
http://moodstreams.kro.nl
Eens!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:09 schreef Cracka-ass het volgende:
John Mayer - Covered in rain
Wow, ligt het aan mij of huil je dan best wel heel snel?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:48 schreef roze-meisje het volgende:
therapy? met diane
radiohead
kate bush
bjork
paul de leeuw
dat was 't wel zo'n beetje...
Maar niet om te huilen toch? Op zich wel geinig zo'n gadget voor je Hyve.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:22 schreef Radiohost het volgende:
Depressieve muziek, da's de beste muziek
http://moodstreams.kro.nl
Die ja. Vooral als die moeder haar twee kinderen nog eens toestopt en een verhaaltje verteld over de eeuwige jeugdquote:Op zondag 9 maart 2008 14:38 schreef F04 het volgende:
Heb jij ooit weleens moeten hulen om een muziekstuk dat je beluisterde? Zoja welk was dit dan?
Zelf krijg ik altijd een brok in m'n keel bij dit nummer.
(van de ost Titanic 1997 movie)
Om te janken ja zo slechtquote:
Even Jesters Cry.......quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:48 schreef Ferdie88 het volgende:
Script for a Jesters Tear (live versie vind ik tikkeltje mooier)-Marrilion
Winner! Heel mooi liedje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:41 schreef Laertes het volgende:
Hier moet ik niet van huilen, maar geeft me wel zo'n 'Holy shit, wat mooi....'-gevoel inclusief shivers down the spine etc.
Jeff Buckley - Lover, You Should've Come Over
...
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |