Ik heb zelden een junk gezien die NIET "een vieze junk" was.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat Amy niet vies is van wat stimulerende middelen is mij ook bekend, maar om haar dan een vieze junk te noemen gaat me desondanks wat ver. OK, ze besteedt wat minder aandacht aan haar uiterlijk en is wat magerder, maar bij de Grammy's vorige maand zag ze er niet zo heel beroerd uit.
Haar uitstraling en stem vind ik sowieso nog prachtig...
[ afbeelding ]
MaJo vind Pete Doherty van Babyshambles ook leuk/interessant, ook zo'n 'vieze junk'.
Zag daar onlangs geen commentaar op toen ze dat hier vertelde...
Herman Brood vond ik geweldigquote:Op maandag 10 maart 2008 15:52 schreef ElizabethR het volgende:
Herman Brood was ook niet bepaald fris, toch heb ik daar altijd graag naar geluisterd, die man kon zingen, let alone fan-tas-tisch (bluez) piano spelen!!
Dit klinkt onbedoeld heel erg sarcastisch. Als zij al geen vieze junk is, wie dan wel?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:40 schreef MadMaster het volgende:
Dat Amy niet vies is van wat stimulerende middelen is mij ook bekend, maar om haar dan een vieze junk te noemen gaat me desondanks wat ver. OK, ze besteedt wat minder aandacht aan haar uiterlijk en is wat magerder, maar bij de Grammy's vorige maand zag ze er niet zo heel beroerd uit.
Haar uitstraling en stem vind ik sowieso nog prachtig...
Ik wil het best wel zeggen, als je dat graag wilt horen. Ook hij is een vieze junk.quote:MaJo vind Pete Doherty van Babyshambles ook leuk/interessant, ook zo'n 'vieze junk'.
Zag daar onlangs geen commentaar op toen ze dat hier vertelde...
Ja, ik zat er nog aan te denken of ik dat nog beter moest gaan uitleggen, maar ik vind jullie wel slim genoeg om dat eruit te kunnen halen.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:56 schreef Etcetera het volgende:
wyccie nu lijkt het net dat het zo'n zootje op de wereld is doordat verschillende geloven verschillende soorten vlees niet of juist wel willen etenik weet wel dat je het niet zo bedoeld hoor
bedankt voor het vertrouwenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik zat er nog aan te denken of ik dat nog beter moest gaan uitleggen, maar ik vind jullie wel slim genoeg om dat eruit te kunnen halen.
Quoted for Truequote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 15:53 schreef wyccie het volgende:
PS: IRL, ik wil jou en jouw geloof hiermee niet aanvallen, ik stel jou echt niet verantwoordelijk voor al het leed op de wereld.
Ook als er vlees wordt gegeten zouden er meer mensen gevoed kunnen worden (misschien juist meer, een schaap levert vlees, melk, (en wol, maar dat kun je niet etenquote:Op maandag 10 maart 2008 15:59 schreef SaskiaR het volgende:
Ik bedoel het ook puur op milieugebied: de wereld zou veel meer mensen kunnen voeden als er minder vlees gegeten werd. Ik denk niet dat mensen die geen vlees eten vredelievender zijn
Ik denk dat de invloed van voeding in het algemeen een veel grotere rol speelt in het gedrag van mensen dan dat men wil toegeven. Volgens de macrobioten ook trouwens alhoewel zij ook dingen roepen waar ik veel vraagtekens bijzet.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:59 schreef SaskiaR het volgende:
Ik bedoel het ook puur op milieugebied: de wereld zou veel meer mensen kunnen voeden als er minder vlees gegeten werd. Ik denk niet dat mensen die geen vlees eten vredelievender zijn
In de macrobiotiek ga je er vanuit dat:quote:Op maandag 10 maart 2008 16:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook als er vlees wordt gegeten zouden er meer mensen gevoed kunnen worden (misschien juist meer, een schaap levert vlees, melk, (en wol, maar dat kun je niet eten) etc. Een rijstveld levert alleen rijst), maar het is gewoon oneerlijk verdeeld. Dat is het probleem, niet omdat mensen vlees eten.
En zoals jij al zei, de mens is een onivoor. In het verre verleden waren wij jagers-verzamelaars. Dat zijn sommige volkeren in Afrika nog steeds. Pak ze hun dieren af, sterven zij uit.
RB, wat houdt macrobiotisch eigenlijk in? Te lui om het zelf op te zoeken.
Dat denk ik ook. Tegenwoordig wordt je geleerd kinderen niet zoveel, kleur, geur -en smaakstoffen te geven. Ik zie geen reden waarom bepaalde eiwitten of andere stoffen niet ook zo'n impact kunnen hebben.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:13 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik denk dat de invloed van voeding in het algemeen een veel grotere rol speelt in het gedrag van mensen dan dat men wil toegeven.
Ja, we gaan best off topic. We moeten uitkijken, zo af en toe kijken de mods mee, heb ik gehoord.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:16 schreef SaskiaR het volgende:
Daar twijfel ik dan weer aan RB... maargoed, ik heb zulke discussies (ook over vlees eten in het algemeen) al zo vaak gevoerd en je wordt het toch nooit eens.
er zijn onderzoeken plenty waar gevangenen een ander menu kregen waardoor het gedrag behoorlijk veranderde. Ik weet het, ik ben besmet door de macrochaoten.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:16 schreef SaskiaR het volgende:
Daar twijfel ik dan weer aan RB... maargoed, ik heb zulke discussies (ook over vlees eten in het algemeen) al zo vaak gevoerd en je wordt het toch nooit eens.
kijk dat idee had ik nou ook.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Tegenwoordig wordt je geleerd kinderen niet zoveel, kleur, geur -en smaakstoffen te geven. Ik zie geen reden waarom bepaalde eiwitten of andere stoffen niet ook zo'n impact kunnen hebben.
wat was het topic dan? Gewoon gezellig leuten toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, we gaan best off topic. We moeten uitkijken, zo af en toe kijken de mods mee, heb ik gehoord.
Ik had geen idee dat dat zo zweverig was!quote:Op maandag 10 maart 2008 16:21 schreef RoofingBurner het volgende:
In de macrobiotiek ga je er vanuit dat:
-Ying Yang-
als wij uit eten gaan, en er is lopend buffet, dan probeer ik graag dingen die ik niet snel zou kopen/eten/klaarmaken. dan is dat er een uitstekend moment voorquote:Op maandag 10 maart 2008 16:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat dat zo zweverig was!![]()
Ik vind vooral het 'wat een boer niet kent, dat eet ie niet' en het energie-gedeelte een beetje suf.
Ik ben echt veel te nuchter voor dat soort dingen. Ben dan ook niet voor niks in eerste instantie een wetenschapper.
Vlees en alcohol, klinkt als een goede bbq.quote:Op maandag 10 maart 2008 16:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Vlees is heel Yang, net als bijvoorbeeld warmte, hierdoor kan een persoon die in een Yinge omgeving leeft, bijvoorbeeld een Eskimo veel beter vlees eten dan iemand die in een warmere streek leeft. Op het moment dat iemand die erg Yang is, bijvoorbeeld een man in de zomer, vlees gaat eten, wordt hij nog Yanger, waardoor het lichaam schreeuw ter compensatie. Je lijf zoekt áltijd naar evenwicht. Alcohol is bijvoorbeeld heel Ying en dat vormt de evenwichtsfactor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |