Verstandigquote:Op maandag 10 maart 2008 08:35 schreef Etcetera het volgende:
ik probeer al 3 kwartier uit te vogelen of ik naar school moetblijkbaar wel
bus pakt enzo
en extra flesje water gaat mee
quote:
En dat met kippensoep, kip is levensgevaarlijk tegenwoordig...quote:Op maandag 10 maart 2008 08:51 schreef iamredleader het volgende:
heel gezellig, geen voedselvergiftigingen of zo, en het is best laat geworden
maar wel een groot succes, dus als we in A'dam/A'veen meeten, dan wil ik wel koken
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:53 schreef MaJo het volgende:
Een opblaasbaarschaap voor dat soort doeleindenWist niet dat dat bestond
Zouden mensen dat serieus gebruiken?
Hij zou wel mooi staan naast mijn Sziget schaap
![]()
deal.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
heel gezellig, geen voedselvergiftigingen of zo, en het is best laat geworden
maar wel een groot succes, dus als we in A'dam/A'veen meeten, dan wil ik wel koken
Ik hoor net dat al het water ook al uit de supermarkten is. Wat een toestand.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:09 schreef Soempie het volgende:
Ik hoor net dat al het water ook al uit de supermarkten is. Wat een toestand.![]()
Dan stel ik voor dat de volgende meet bij ons thuis begint op een zaterdagavond, en aansluitend gaan we in A'dam stappen? Of gezellig op de bank hangen, film kijken en quizzenquote:
tss... kansloos. Alsof het niet binnen een halve dag goed komtquote:Op maandag 10 maart 2008 09:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat al het water ook al uit de supermarkten is. Wat een toestand.![]()
Of een picknick in het park met mooi weer 's middags. Waarbij iedereen iets meeneemtquote:Op maandag 10 maart 2008 10:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat de volgende meet bij ons thuis begint op een zaterdagavond, en aansluitend gaan we in A'dam stappen? Of gezellig op de bank hangen, film kijken en quizzen
Ik heb al 6 mensen, die bij de Hanze zitten, gesproken vanmorgen die vrij zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 08:35 schreef Etcetera het volgende:
ik probeer al 3 kwartier uit te vogelen of ik naar school moetblijkbaar wel
bus pakt enzo
en extra flesje water gaat mee
Vanwege het water of om een andere reden?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb al 6 mensen, die bij de Hanze zitten, gesproken vanmorgen die vrij zijn.![]()
Kijk, dat bedoelde ik nou...quote:Op maandag 10 maart 2008 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Honden razend populair tijdens speeddate
Bijvoorbeeld opblaasschaapjes en oranje gekleurde klokken?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:17 schreef Soempie het volgende:
Of een picknick in het park met mooi weer 's middags. Waarbij iedereen iets meeneemt
Nee, de Fok servertijd staat niet goedquote:Op maandag 10 maart 2008 13:36 schreef wyccie het volgende:
Fok is traag. Nu is het geen 13:37 meer.
Mijn computer loopt voor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |