Whaha gouden uitkomst voor velenquote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren opgelet!!!
Vanavond op TV bij het NOS-journaal, Hart van Nederland, TV Noord Holland, RTL4, AT5 en morgen (geloof ik) in het jeugdjournaal en vast ook in de diverse kranten:
* MadMaster (zoek en gij zult vinden...)
De mogelijkheid tot 'speeddaten' met asielhonden in het Amsterdamse Bos vanmiddag is masaal bezocht door de Nederlandse pers, tijdens de presentatie door Martin Gaus () werd e.e.a. live uitgezonden op Radio 538 en bijna alle te 'speeddaten' honden zijn voorzien van een nieuw baasje/bazinnetje. Ondanks het klote weer was de belangstelling groot te noemen.
Wist gisteren zelf eigenlijk nog van niks en vanmiddag bevond ik me dus compleet onverwacht in een media-circus voor een goed doel. Heel apart....
Is zo meteen al op TV om 18.45 uur...quote:Date-a-dog, oftewel maak een afspraakje met een hond. Dat gebeurt vandaag in een bos bij Amsterdam. Het is bedacht door medewerkers van een dierenasiel. Die hopen dat hun honden zo sneller aan een nieuw baasje zullen komen.
Heb jij dat speeddaten georganiseerd dan? Of was je één van de daters?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren opgelet!!!
Vanavond op TV bij het NOS-journaal, Hart van Nederland, TV Noord Holland, RTL4, AT5 en morgen (geloof ik) in het jeugdjournaal en vast ook in de diverse kranten:
* MadMaster (zoek en gij zult vinden...)
De mogelijkheid tot 'speeddaten' met asielhonden in het Amsterdamse Bos vanmiddag is masaal bezocht door de Nederlandse pers, tijdens de presentatie door Martin Gaus () werd e.e.a. live uitgezonden op Radio 538 en bijna alle te 'speeddaten' honden zijn voorzien van een nieuw baasje/bazinnetje. Ondanks het klote weer was de belangstelling groot te noemen.
Wist gisteren zelf eigenlijk nog van niks en vanmiddag bevond ik me dus compleet onverwacht in een media-circus voor een goed doel. Heel apart....
Ik was één van de honden...quote:Op zondag 9 maart 2008 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb jij dat speeddaten georganiseerd dan? Of was je één van de daters?
Ik zelf ook niet...quote:Op zondag 9 maart 2008 19:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heb nog jeugdjournaal gekeken, geen MM gezien
Wat een slachtpartij hierquote:Op zondag 9 maart 2008 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ja Puntje, nu wil je Supersheep doden!
Soempie die in een keer nuttig advies geeftquote:
sorry Soempie, het eerste wat ik dacht: op welke manier zou ze daar zijn achter gekomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |