Ze lijken echt op die huichelachtige Amerikaanse TV-domineesquote:Op zondag 9 maart 2008 15:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe dom denkt hij dat we zijn ? En hoe dom is Amanda dat ze gewoon met hem mee liegt
Whoop, there it is!quote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef mootie het volgende:
Ah, Amanda zegt nu dat Brian zichzelf onder de dekens slaat als hij gefrustreerd is.
Wat een gestoorde conjo is het ook!
Schatje relax....quote:Op zondag 9 maart 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
Wat is het toch een klootzak![]()
Die rat komt boven en vraagt of Anouk komt.......hij kan echt zijn kutschjmoel niet houden.
Maar het mooie is, dat het Huub werkelijk helemaal geen zak uitmaakt,quote:Op zondag 9 maart 2008 15:35 schreef beequeen het volgende:
Wat is het toch een klootzak![]()
Die rat komt boven en vraagt of Anouk komt.......hij kan echt zijn kutschjmoel niet houden.
Je hebt gelijk, maar ik ben blij met de rioolpijp van Ruud, topidee van hem .quote:
En toen werden ze wakker, heerlijke droom toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:39 schreef Guuskeee het volgende:
samenvatting van het gesprek:
- mikey moet huub eruit werken
- zijzelf doen tot 22 mei niks meer als badderen, kampvuurtje en sauna
- de relatie gaat goed: brian slaat amanda minder dan voorheen
- verbeterpunt: brian moet nu ook stoppen zichzelf te slaan
- ze zijn volledig stress-vrij. ze zijn wel bang dat claire expres amandas jurkje gaat verkloten (onvoorstelbare mega-para denk-actie)
nog heerlijkere droom: ze worden nooit meer wakkerquote:Op zondag 9 maart 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En toen werden ze wakker, heerlijke droom toch?
wekelijkse AA meeting ?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:36 schreef Py het volgende:
Waar is Huub?
Idd, net zaols ik altijd al van claire heb gezegd dat zij een miscast is, nu zijn eindelijk meerdere mensen en fok-usertjesquote:Op zondag 9 maart 2008 15:47 schreef Dementor het volgende:
Die Nicole is ook een miscast.
huub heeft de hele tijd aan tafel gezeten, en is daarna onder de douche gegaanmet claire.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:51 schreef Py het volgende:
[..]
Thanx![]()
Zet iemand dat even in het statistiekentopic?
Zijn groupies daarentegen flippen ondertussen de pan uitquote:Op zondag 9 maart 2008 15:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Maar het mooie is, dat het Huub werkelijk helemaal geen zak uitmaakt,
wat die bosmongool allemaal voor onzin uitkraamt
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:52 schreef Guuskeee het volgende:
1 nekschot voor mikey aub, tafel 3
Miky krijgt iedereen op de kastquote:Op zondag 9 maart 2008 15:52 schreef Guuskeee het volgende:
dus mikey verteld nu dat ie huub gaat aanpakken
brian: laat me uitspreken mikey!! ik ga dus niet tussen jou en huub instaan. ik wil je wel verbaal bijstaan
mikey: dat is de bedoeling, ik doe het voor jullie, zodat jullie een rustperiode kunnen hebben
1 nekschot voor mikey aub, tafel 3
Daar ga je weerquote:Op zondag 9 maart 2008 15:53 schreef beequeen het volgende:
Die kutzwerver wil Huub uitputten en de rattenfamilie rust gunnen zodat de ratten na zijn vertrek vol op Huub los kunnen.
Ik krijg met de minuut meer een hekel aan die gast en ben blij dat ik de helft niet kan verstaan.
BTW: Wat een overkill aan rattenstreams weer.
Jammer dat je de humor van de posts van BQ niet ziet, ik rol continu van de bankquote:
lijkt me meer iets voor amanda.quote:
Claire heeft ook exclusief het prachtige gedicht van Hans Teeuwen voorgedragen gekregen van hem.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:52 schreef Desii het volgende:
Zat ff te luisteren in de chill.... en wat verdraaien die de zooi
1. Huub gaat Anouk uitnodigen en dat deed hij ook al bij Lieke, dus eigenlijk krijgt Claire een tweedehands kado en ze is er nog blij mee ook???
Nou dombo's omdat ze niet net als jullie de cp mogen delen, heeft hij een oplossing bedacht en dat was al voor ze wisten dat dgk ging stoppen.
en het trailertrash staat weer op mute
Ik ben blij dat iemand het snapt.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:56 schreef Lobasca het volgende:
Jammer dat je de humor van de posts van BQ niet ziet, ik rol continu van de bank
Iets meer naar links graag.quote:
Ik zie eerder een hond tegen een stofzuiger blaffenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jammer dat je de humor van de posts van BQ niet ziet, ik rol continu van de bank
Heb je alweer gezopen?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welke stream is dat?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:00 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik zie eerder een hond tegen een stofzuiger blaffen, wel komisch
lol!!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:01 schreef Danchelle het volgende:
Ff tussendoor:
Respect voor degenen die naar de rat luisteren.....
2 seconden was genoeg voor mij om naar boven te rennen, onder het dekbed te kruipen en mezelf flink toe te takelen...
Zie jullie latersss, ben iets te fanatiek geweest, moet ff langs de dokterspost....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |