Hoeren Begeleider Onderwereldquote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hij zal wel die boksles bedoelen, verder heeft ie niks gedaan... O ja HBO zegt ie, daarom was ie poolboy
Hé, nog niet aan gedacht, toppie.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef mootie het volgende:
Wel 'leuk' als Luc de bak weer in draait, daaaaag opnames met Brian.
quote:
ik niet, het lukt me maar in blokjes van 5 tot 10 seconden, en dan even 5 minuten kotsenquote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef Lobasca het volgende:
De wetenschap dat we met zijn allen naar dat zalverige gezever luisteren, maar het allemaal de moeite niet waard vinden om het neer te tikken...![]()
inderdaad!quote:
Dit is vaag, zelfs voor Bwianquote:Op zondag 9 maart 2008 15:14 schreef Ziet het volgende:
brian wil mensen die over hem lullen of die een plannetje over hem hebben
naar een plek laten loodsen door amanda
en hij is dan ook al daar, zegt ie
en komt tevoorschijn als diegene praat
Nee hoor, luister niet meer en CAP het al helemaal niet meer ...... geeft zo 'n beter gevoelquote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef Lobasca het volgende:
De wetenschap dat we met zijn allen naar dat zalverige gezever luisteren, maar het
allemaal de moeite niet waard vinden om het neer te tikken...![]()
nee huub was gister al pissed omdat er gewoon Anouk stond terwijl dit eigenlijk een verassing was.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:19 schreef beequeen het volgende:
Bij de weg, hoe weet die rat nu weer dat Anouk komt? Er staat op de agenda dat er een verrassing komt, meer niet.
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:21 schreef mootie het volgende:
"Mijn incasseringsvermogen is geniaal."
Vriendin van Claire.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:22 schreef farscapevr6 het volgende:
wie is anouk?
ja en jaquote:Op zondag 9 maart 2008 15:21 schreef Ziet het volgende:
amanda heeft de jurk van claire toch, dat zwartwitte ding, of ben ik nou gek?
Nog beter als tijdens het eerste gevecht??quote:Op zondag 9 maart 2008 15:22 schreef AnTjUh het volgende:
brain : mijn zelfbeheersing is nog meer verbetert sinds t gevecht
amanda: klopt dat heb ik gemerkt
het is ook geen spontaan gesprekquote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef AnTjUh het volgende:
ze zitten allebei constant naar die plasma te loeren
Heeft laflul niet al eens gezeten? Dat ze die mogelijke recidivist maar weer lang wegstoppen.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef mootie het volgende:
Wel 'leuk' als Luc de bak weer in draait, daaaaag opnames met Brian.
Staat op de plasma en ze zijn natuurlijk bang dat Jaap en Huub het tegen ze gaat gebruiken. Jaap heeft het gisteren allemaal gezien op het Net.quote:
Hoe dom denkt hij dat we zijn ? En hoe dom is Amanda dat ze gewoon met hem mee liegtquote:Op zondag 9 maart 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:
Omdat die rat sommige dingen kaopt slaat gaan mensen denken dat hij zijn snol ook slaat. Vooral als ze onder de dekens liggen en hij slaat ZICHZELF.
Ja, IK snap dat wel...maar het komt zo fucking ongeloofwaardig overquote:Op zondag 9 maart 2008 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat op de plasma en ze zijn natuurlijk bang dat Jaap en Huub het tegen ze gaat gebruiken. Jaap heeft het gisteren allemaal gezien op het Net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |