Nog beter als tijdens het eerste gevecht??quote:Op zondag 9 maart 2008 15:22 schreef AnTjUh het volgende:
brain : mijn zelfbeheersing is nog meer verbetert sinds t gevecht
amanda: klopt dat heb ik gemerkt
het is ook geen spontaan gesprekquote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef AnTjUh het volgende:
ze zitten allebei constant naar die plasma te loeren
Heeft laflul niet al eens gezeten? Dat ze die mogelijke recidivist maar weer lang wegstoppen.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:15 schreef mootie het volgende:
Wel 'leuk' als Luc de bak weer in draait, daaaaag opnames met Brian.
Staat op de plasma en ze zijn natuurlijk bang dat Jaap en Huub het tegen ze gaat gebruiken. Jaap heeft het gisteren allemaal gezien op het Net.quote:
Hoe dom denkt hij dat we zijn ? En hoe dom is Amanda dat ze gewoon met hem mee liegtquote:Op zondag 9 maart 2008 15:25 schreef beequeen het volgende:
Omdat die rat sommige dingen kaopt slaat gaan mensen denken dat hij zijn snol ook slaat. Vooral als ze onder de dekens liggen en hij slaat ZICHZELF.
Ja, IK snap dat wel...maar het komt zo fucking ongeloofwaardig overquote:Op zondag 9 maart 2008 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat op de plasma en ze zijn natuurlijk bang dat Jaap en Huub het tegen ze gaat gebruiken. Jaap heeft het gisteren allemaal gezien op het Net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |