Net als Huub bij Lieke en haar moeder probeerde. Miky FTWquote:Op zondag 9 maart 2008 16:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij gaat bij Huub en zijn moeder zitten tijdens het bezoek van Huub zijn moeder.
Da's lastig, in zijn vakgebiedquote:Op zondag 9 maart 2008 16:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij kan straks niet meer over straat..
hoe weet Huub dat?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:11 schreef mootie het volgende:
Huub vertelt aan Jaap dat Brian het gesprek gisteren heeft afgeluisterd.
quote:Op zondag 9 maart 2008 16:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij kan straks niet meer over straat..
Heeft geen zin.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:12 schreef neo567 het volgende:
[..]
DGK is een weerspiegeling van de maatschappij en ja A is de excuus-snol.
Zoals je in soaps excuus negers hebt.
Ze zouden een grote witte pijl boven haar hoofd moeten monteren, die dan op en neer gaat, tijdens de tv-uitzendingen met de tekst boven de pijl:
"EXCUUS_SNOL"
Op loopafstand.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:18 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
mike zei: kennel
amanda: pension
mike: nee kennel
is dat errug dan ?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
Als blikken konden doden lag Huub nu gestrekt. Btw: Die kutzwerver heeft alles mbt morgenavond doorgesproken met de FEBO. Wederom chapeau hokje, leuk voor de moeder van Huub die maar een half uur mag komen omdat Huub en Claire hun ceepees niet mogen delen.![]()
[ afbeelding ]
idd.... maar Huub zijn ma is een rustige vrouw.... en zij bespreken zowiezo nooit spelinfo... hoop alleen dat Huub zelf rustig blijft en toch kan genieten van zijn mamquote:Op zondag 9 maart 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
Als blikken konden doden lag Huub nu gestrekt. Btw: Die kutzwerver heeft alles mbt morgenavond doorgesproken met de FEBO. Wederom chapeau hokje, leuk voor de moeder van Huub die maar een half uur mag komen omdat Huub en Claire hun ceepees niet mogen delen.![]()
[ afbeelding ]
Huub weet het omdat Claire gisteravond de priv inhobbelde, en tadaaaaa daar zat Brian. Jaap reageerde lafjes, maakte hem niks uit.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:21 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe weet Huub dat?
hoe reageert Jaap?
(geen streams momenteel)
ik had de laatste keer begrepen dat Dilana bij een gastgezin is ondergebracht.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Op loopafstand.
Daar zit maar 1 pension, en het is maar zeer de vraag of Dilana daar inderdaad opgevoed wordt zoals eerder werd verteld.
Mikey deed toch ook steeds alsof Dilana bij een gezin zat?
oh dat is niks bijzonders hoor doet hij ook in de fitnessruimte vlak voor dat ie zelfmoordtelefoontjes pleegtquote:Op zondag 9 maart 2008 15:24 schreef STAP01 het volgende:
BRIAN SLAAT ZICHZELF ONDER DE DEKENS!! Die is echt rijp voor het gesticht!
Nee, net als Brian bij Claire en dr vader. Mike doet natuurlijk geen Huub naquote:Op zondag 9 maart 2008 16:20 schreef Py het volgende:
[..]
Net als Huub bij Lieke en haar moeder probeerde. Miky FTW
valt me mee dat het kwartje dan toch uiteindelijk gevallen is bij Claire.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub weet het omdat Claire gisteravond de priv inhobbelde, en tadaaaaa daar zat Brian. Jaap reageerde lafjes, maakte hem niks uit.
Sorry, de teiltjes zijn van Ruud. De rioolpijpen heb ik aangeraden. Ruud heeft gezegd dat als mensen rioolpijpen willen hebben, dat ie ze naar mij stuurt.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik ben blij met de rioolpijp van Ruud, topidee van hem .
Toffe analyse maar ik wil alleen maar de bizarre plannen van Mike weten. Dan kan ik daar rekening mee houden.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:23 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft geen zin.
Iedereen projecteert toch wel zijn eigen gedachten op de bewoners. Hoezeer je ze ook iets anders wilt laten geloven
Preciesquote:Op zondag 9 maart 2008 16:29 schreef avonne het volgende:
[..]
valt me mee dat het kwartje dan toch uiteindelijk gevallen is bij Claire.
Lafbek! Als hij nou eens een keer de daad bij het woord voegt!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
oh dat is niks bijzonders hoor doet hij ook in de fitnessruimte vlak voor dat ie zelfmoordtelefoontjes pleegt
Merkt ze aan haar natte poes zeker.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:06 schreef noekje het volgende:
Amanda weet dat Barry in de villa is gezet om haar in te palmen.
Dat merkt zij ook wel aan dingen.
Over welke dingen heeft ze het?
ff mezelf quoten.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Weet Claire inmiddels ook wie er voor haar komen?
Het is nou ineens weer een pension volgens Mikey...... wazig gedoe.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:27 schreef Desii het volgende:
[..]
ik had de laatste keer begrepen dat Dilana bij een gastgezin is ondergebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |