abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 11:39:51 #1
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57259363
Rotterdam, 7 maart. Het Amsterdamse stadsdeel Oud-Zuid wil het cruisen door homo’s in het Vondelpark gedogen en strenger controleren op loslopende honden. Honden op het fietspad veroorzaken meer overlast dan homo’s die seks hebben in het openbaar, is de gedachte.

Dat blijkt uit de conceptnota Gebruik Vondelpark. Doel van het plan is het park, dat jaarlijks 10 miljoen mensen trekt, „zo toegankelijk mogelijk te houden”.

Het stadsdeel erkent dat seksuele handelingen in de openbare ruimte verboden zijn, maar wil het cruisen toch gedogen. Als het ’s avonds of ’s nachts gebeurt, homo’s geen condooms achterlaten en kinderspeelplaatsen mijden, geeft cruisen nauwelijks overlast, meent stadsdeelwethouder Paul van Grieken (GroenLinks). Opvallend is dat het stadsdeel wel wil optreden tegen naaktlopers.

Volgens Robert Reinders Folmer, oud-voorzitter van de Vereniging Vrienden van het Vondelpark, zijn cruisende homo’s bij het rosarium, een rozenperk, al jaren als een feit. „Het cruisen heeft bestaansrecht, dat bestaat hier al heel lang. Iedereen weet wat daar bij die rozen gebeurt. En gezien het late tijdstip veroorzaken de heren nauwelijks overlast.” De huidige voorzitter, Peter van Woensel Kooy, is blij met de regels, maar „we willen niet dat half Nederland hier met zwarte petten gaat rondlopen”.

Bron: Nrc.nl

De verloedering schrijdt weer voort, en dat onder het toeziend oog van de overheid. What next, het toestaan van homoseks in speeltuinen? Laat de politie toch flink optreden tegen dit soort mensen dat graag open en bloot de liefde bedrijft in een openbaar park.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
  zondag 9 maart 2008 @ 11:50:22 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57259523
Untergang des Abendlandes

Verder heb ik hier niks over te zeggen.
The End Times are wild
pi_57259692
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:39 schreef Scaurus het volgende:
Rotterdam, 7 maart. Het Amsterdamse stadsdeel Oud-Zuid wil het cruisen door homo’s in het Vondelpark gedogen en strenger controleren op loslopende honden. Honden op het fietspad veroorzaken meer overlast dan homo’s die seks hebben in het openbaar, is de gedachte.

Dat blijkt uit de conceptnota Gebruik Vondelpark. Doel van het plan is het park, dat jaarlijks 10 miljoen mensen trekt, „zo toegankelijk mogelijk te houden”.

Het stadsdeel erkent dat seksuele handelingen in de openbare ruimte verboden zijn, maar wil het cruisen toch gedogen. Als het ’s avonds of ’s nachts gebeurt, homo’s geen condooms achterlaten en kinderspeelplaatsen mijden, geeft cruisen nauwelijks overlast, meent stadsdeelwethouder Paul van Grieken (GroenLinks). Opvallend is dat het stadsdeel wel wil optreden tegen naaktlopers.

Volgens Robert Reinders Folmer, oud-voorzitter van de Vereniging Vrienden van het Vondelpark, zijn cruisende homo’s bij het rosarium, een rozenperk, al jaren als een feit. „Het cruisen heeft bestaansrecht, dat bestaat hier al heel lang. Iedereen weet wat daar bij die rozen gebeurt. En gezien het late tijdstip veroorzaken de heren nauwelijks overlast.” De huidige voorzitter, Peter van Woensel Kooy, is blij met de regels, maar „we willen niet dat half Nederland hier met zwarte petten gaat rondlopen”.

Bron: Nrc.nl

De verloedering schrijdt weer voort, en dat onder het toeziend oog van de overheid. What next, het toestaan van homoseks in speeltuinen? Laat de politie toch flink optreden tegen dit soort mensen dat graag open en bloot de liefde bedrijft in een openbaar park.
beetje kansloos als je als hetero daar wel zou mogen krikken en de homo's hun heil elders moeten zoeken. Ben het ergens wel met je eens dat je zoiets binnen zou moeten doen, dat dan weer wel.
  zondag 9 maart 2008 @ 12:01:40 #4
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57259707
Hetero's zouden daar ook niet mogen krikken. Seksuele handelingen in het openbaar zijn schandelijk en moeten strikt verboden zijn.
  FOK!fotograaf zondag 9 maart 2008 @ 12:07:07 #5
73911 ultra_ivo
pi_57259778
Als je de discussie in de kranten wat verder leest lees je dat dit toestaan op plekken waar de politie dit in het oog kan houden helaas noodzakelijk is vanwege de potenrammers. Agressief gedrag van homo-onvriendelijke groepen. Vaak gevoed door religieuze kringen, traditioneel gezien zijn dit de christelijke religieuze kringen.
  zondag 9 maart 2008 @ 12:37:02 #6
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57260240
Goeie zaak. Laten ze mensen opsluiten die stelen en beroven. Make love not war.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57260248
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:01 schreef Scaurus het volgende:
Hetero's zouden daar ook niet mogen krikken. Seksuele handelingen in het openbaar zijn schandelijk en moeten strikt verboden zijn.
Volkomen mee eens!
pi_57260292
quote:
Op zondag 9 maart 2008 11:50 schreef LXIV het volgende:
Untergang des Abendlandes
De opkomst van geïndustrialiseerde derdewereldlanden zorgt ervoor dat homo's in Nederland Europa zullen vernietigen. Hoe moet ik mij dat voorstellen?
  zondag 9 maart 2008 @ 12:45:52 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_57260405
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

De opkomst van geïndustrialiseerde derdewereldlanden zorgt ervoor dat homo's in Nederland Europa zullen vernietigen. Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Precies zoals je het zegt, natuurlijK!
The End Times are wild
pi_57260456
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:07 schreef ultra_ivo het volgende:
Als je de discussie in de kranten wat verder leest lees je dat dit toestaan op plekken waar de politie dit in het oog kan houden helaas noodzakelijk is vanwege de potenrammers. Agressief gedrag van homo-onvriendelijke groepen. Vaak gevoed door religieuze kringen, traditioneel gezien zijn dit de christelijke religieuze kringen.
Waarom zijn die potenrammers er? Juist ja, om deze morele verloedering nog enigszins in toom te houden. Geweld is nooit goed, het rammen van poten eveneens niet, maar het doel heiligt soms de middelen en ik ben blij dat burgers in deze het heft in eigen hand nemen. Dat zou overigens ook moeten gebeuren jegens publiekelijk losbandige heteroseksuelen.
pi_57260507
quote:
Nou ja, dat klinkt ook weer wat overdreven.

Een kus of een klapje op de kont aanzien van vreemden is echt zo erg nog niet, maar openbare neukpartijen gaan te ver, homo of hetero.
pi_57260543
quote:
Seksuele handelingen in het openbaar zijn schandelijk en moeten strikt verboden zijn.
Meestal worden dit soort uitspraken door gelovigen gedaan. Kun je uitleggen wat er zo schandelijk aan is?
pi_57260670
Het is jammer dat dit soort plekken nog bestaansrecht blijken te hebben.

Zolang homoseksualiteit nog een taboe is in bepaalde delen van de maatschappij, zal er helaas niets veranderen.

Mensen gaan naar die plekken om anoniem sex te hebben, omdat ze niet willen dat hun vrouw, kerk of familie er iets van af weet.

Als je openbare homosex zo erg vind en dit wilt tegengaan. Zorg er dan voor dat er een liberaal klimaat is, waarin homo's en hetero's zijn gelijk gesteld. Een maatschappij waarin mensen homosexualiteit normaal vinden en niet 1 adem noemen met de aardbevingen, ondergang van culturen en moord en doodslag.

Diegene die zo fel tegen (openbare) homosex zijn, zijn juist een deel van de oorzaak. Dat is het aparte aan deze discussie.
  zondag 9 maart 2008 @ 13:01:18 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57260675
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:49 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Waarom zijn die potenrammers er? Juist ja, om deze morele verloedering nog enigszins in toom te houden.
Geweld is morele verloedering, je lost helemaal niets op. Ik vind sex geen probleem. Als je er geen zin in hebt kan je een andere kant op kijken. Probeer dat maar eens als iemand je in elkaar aan het slaan is (omdat ie denkt dat je homo bent bijvoorbeeld.)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 9 maart 2008 @ 13:02:05 #15
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57260695
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:54 schreef vanRillandBath het volgende:

[..]

Meestal worden dit soort uitspraken door gelovigen gedaan. Kun je uitleggen wat er zo schandelijk aan is?
Gelovigen hebben blijkbaar nog het besef dat seks iets persoonlijks is, iets wat niet voor de ogen van de ander gedaan moet worden. Wat is er schandelijk aan openbare seks? Het is gewoon niet netjes, onpreuts, ondeugdelijk. Seks hoort niet in een park waar argeloze mensen hun hond uitlaten gedaan te worden.

Wat zo vreemd is, is dat wildplassen in het Vondelpark nadat je redelijk wat gedronken hebt gelijk beloond wordt met een bon. Maar als homo's de aandrang voelen om in de bosjes seks te hebben, dan moet daar maar gedoogd worden.
  zondag 9 maart 2008 @ 13:03:41 #16
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_57260726
quote:

[..]

Waarom zijn die potenrammers er? Juist ja, om deze morele verloedering nog enigszins in toom te houden. Geweld is nooit goed, het rammen van poten eveneens niet, maar het doel heiligt soms de middelen en ik ben blij dat burgers in deze het heft in eigen hand nemen. Dat zou overigens ook moeten gebeuren jegens publiekelijk losbandige heteroseksuelen.
Kom dan, ouwe zak!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zondag 9 maart 2008 @ 13:06:39 #17
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_57260773
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:07 schreef ultra_ivo het volgende:
hahaha - denk dat je de Finse vriendenschare vergeet hoor.....
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
  zondag 9 maart 2008 @ 13:08:01 #18
185261 Scaurus
Memento mori
pi_57260801
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:01 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Mensen gaan naar die plekken om anoniem sex te hebben, omdat ze niet willen dat hun vrouw, kerk of familie er iets van af weet.
Mannen die getrouwd zijn horen helemaal geen homoseks te hebben. Monogamie.
quote:
Als je openbare homosex zo erg vind en dit wilt tegengaan. Zorg er dan voor dat er een liberaal klimaat is, waarin homo's en hetero's zijn gelijk gesteld. Een maatschappij waarin mensen homosexualiteit normaal vinden en niet 1 adem noemen met de aardbevingen, ondergang van culturen en moord en doodslag.
Woon jij in Staphorst ofzo? Het grootste deel van de Nederlanders heeft echt geen probleem met een neef die homo is of een homobar in de stad. Zij die homoseksualiteit in één adem noemen met de ondergang van culturen, zijn meestal gelovigen of achterlijken.
  zondag 9 maart 2008 @ 13:11:35 #19
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_57260865
Zoals Job Cohen al zei: homoseks wordt wel gedoogd en en het weigeren om handen te schudden niet. Dat is inconsequent.

Welke (extreem)-rechtse rakker kan dit met elkaar rijmen?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_57261267
quote:

[..]

OMG fuif!
pi_57261810
quote:
Op zondag 9 maart 2008 12:54 schreef vanRillandBath het volgende:

[..]

Wat een onzin. Nu een ongelovige opeens een dergelijke mening heeft (geldt ook voor mij), moet deze zich opeens verantwoorden? Of suggereer je nu dat enkel gelovigen in principe een moraal kennen?
  zondag 9 maart 2008 @ 13:59:17 #22
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_57261818
Mensen hebben sex, woeptifuckingdoe. Zeg nou maar gewoon dat je jaloers bent omdat je zelf te lelijk bent om mensen te vinden die met je willen sexen.

Ik zie zoveel dingen op straat die me niet aanstaan. Ik ga toch ook niet roepen om een verbod voor lelijke en/of dikke mensen? Dat vind ik ook immoreel en niet kunnen, maarja, daar leef ik ook mee.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 9 maart 2008 @ 14:01:57 #23
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_57261874
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:11 schreef Super7fighter het volgende:
Zoals Job Cohen al zei: homoseks wordt wel gedoogd en en het weigeren om handen te schudden niet. Dat is inconsequent.

Welke (extreem)-rechtse rakker kan dit met elkaar rijmen?
ben wel rechts maar niet extreem
homosex is een toegestane vorm van sex in nl. je kunt het er mee eens zijn of niet - het is nu eenmaal zo dat in nl. ook homo's sex met elkaar mogen hebben. over het feit of ze dat per sé op openbare plekken in het park moeten hebben kun je van gedachte verschillen en hier kan in NL gelukkig in het openbaar over gepraat worden.

het weigeren handen te schudden is niet weigeren handen te schudden in het algemeen maar maar het weigeren handen te schudden van vrouwen. dit is in nl. niet gedoogd vanwege de gedachte die er achter zit dat vrouwen onrein zijn / te verleidelijk voor mannen. dit is geen algemeen christelijke gedachte en daarom wordt dit niet gedoogd.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_57262111
ghehe, neuken in het Vondelpark, da's een tijdje geleden ..

maar als hetero-stellen dat echt al tientallen jaren doen, waarom zouden homo's het dan niet mogen .. het is niet dat er tegen die tijd nog iemand zijn hond uit gaat laten of zo
pleased to meet you
pi_57262146
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:59 schreef ethiraseth het volgende:
Mensen hebben sex, woeptifuckingdoe. Zeg nou maar gewoon dat je jaloers bent omdat je zelf te lelijk bent om mensen te vinden die met je willen sexen.

Ik zie zoveel dingen op straat die me niet aanstaan. Ik ga toch ook niet roepen om een verbod voor lelijke en/of dikke mensen? Dat vind ik ook immoreel en niet kunnen, maarja, daar leef ik ook mee.
Wat ben jij voor een infantiel sukkeltje? Dat ik probleemloos seks kan krijgen wil niet zeggen dat ik het overal en altijd bedrijf? Dat heeft er totaal niets mee te maken. En je vergelijking met lelijke en/of dikke mensen is natuurlijk van de zotte. Het bedrijven van seks is een objectieve daad, wat lelijk en/of dik is, is subjectief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')