dat is wat ze vertelde ja en daarna had brian ineens de brief in snippers....quote:Op zondag 9 maart 2008 02:13 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ze zei nog, ik heb hem netjes terug gelegd op de stapel.
Viel echt spontaan uit elkaar...quote:Op zondag 9 maart 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda had de brief al helemaal gelezen en doorverteld aan Brian. En daarna hadden ze plotseling alleen nog maar snippers .........
We zullen zien.. ik vertrouw het nietquote:Op zondag 9 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Elke dag mag een andere miljonair bij haar aanschuiven .....
Ben wel benieuwd naar de uitzending huud en jaap wilde al iedere dag....(zal wel appart hokje worden)quote:Op zondag 9 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hèt probleem wordt dan, dunkt me, om Brian verstaanbaar\begrijpbaar over te laten komen...dus een fikse klus voor Nienke...quote:Op zondag 9 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De uitzending word ondertiteld............................................quote:Op zondag 9 maart 2008 02:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hèt probleem wordt dan, dunkt me, om Brian verstaanbaar\begrijpbaar over te laten komen...dus een fikse klus voor Nienke...
da word moeiilijk op de radioquote:Op zondag 9 maart 2008 02:21 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
De uitzending word ondertiteld............................................![]()
Dan moeten er dus extra hulptroepen ingeroepen worden door de ondertitelaars...........quote:Op zondag 9 maart 2008 02:21 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
De uitzending word ondertiteld............................................![]()
Onderhand komt alles over als èèn grote inteelt familie...........quote:Op zondag 9 maart 2008 02:23 schreef chufi het volgende:
Gerry kent Palma dus ook via via ...
mag wat kosten toch.....quote:Op zondag 9 maart 2008 02:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan moeten er dus extra hulptroepen ingeroepen worden door de ondertitelaars...........
Op je autoradio, dat ene regeltje met tekst ......... Tussen de flitser-meldingen door !quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 02:26 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
mag wat kosten toch.....
Leuke streams 2 onder de zonnebank om 2:25 en de rest in de kou alvast aan het wenne aan het leven na de kooi.........(oeps zeg ik nu,,,,)
wat amateuristisch voor Media studentenquote:Op zondag 9 maart 2008 02:14 schreef Lady-night het volgende:
Interview op straat....over DGK
http://www.youtube.com/watch?v=gRggGt3tpHs
dattie amanda dr haar maar in de fik zetquote:Op zondag 9 maart 2008 02:30 schreef Dutchmannew het volgende:
Zo bertje houd het vuur in de gaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |