Jaap is lafjaap! Die mag van mij ook wieberen.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bart was mijn eerste 'favoriet' en daarna Syl.
Nu heb ik geen echte favoriet meer, dus laat Japie dan maar winnen...
Ik doelde op Brian, wilde eerst poolboy worden in dat hok! Was dat maar geworden RAT!quote:Op zondag 9 maart 2008 01:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Overwerk! Maar wat heeft hij dan de hele dag uitgevoerd?
Helemaal mee eensquote:Op zondag 9 maart 2008 01:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Bart was mijn eerste 'favoriet' en daarna Syl.
Nu heb ik geen echte favoriet meer, dus laat Japie dan maar winnen...
Charmant is anders, zèker als hij door Amanda wordt gedragen........quote:Op zondag 9 maart 2008 01:43 schreef rooie3 het volgende:
Is het al koninginnendag.Amanda doet een Beatrix.
Dat is slim bekeken van je man....hoeft hij dus nòòit te koken.....quote:Op zondag 9 maart 2008 01:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub gaat Clair even uitleggen dat ze boter moet gebruiken in samenwerking met olie.
True, maar al mijn man zich bemoeid met mijn kookkunsten dan kan hij een trap krijgen waar de zon niet schijnt
trustenquote:Op zondag 9 maart 2008 01:46 schreef Musje456 het volgende:
Ik ga tukken. Laat de rest aan jullie fokkers over en lees morgen weer bij. Ik heb begrepen dar Japie heel veel info heeft bijgelezen en ben benieuwd wat, wanneer en hoe (en of) hij dat gaat gebruiken. De finale komt in zicht... Clair heeft blijkbaar brieven laten slingeren: hoe domOffffffffff was dat met opzet? Pffff de kooi waarniets is wat het schijnt maakt je werkelijk sceptisch
Slaap in elk geval lekker mensen (k)
Gewoon wegstemmen die gast. Weg met die lafaard.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:27 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat dus echt niets doen! Pas als ze met 4 zijn. LafJaap! Terug die CP Lobas!
Precies, maar hij kan als de beste ramen wassenquote:Op zondag 9 maart 2008 01:47 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is slim bekeken van je man....hoeft hij dus nòòit te koken.....
Eerlijk verdeeld dus..........quote:Op zondag 9 maart 2008 01:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Precies, maar hij kan als de beste ramen wassen![]()
Ik kan me niet voorstellen dat jouw man zich daarmee zou bemoeien. Jouw recht is toch immers het aanrecht ....quote:Op zondag 9 maart 2008 01:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub gaat Clair even uitleggen dat ze boter moet gebruiken in samenwerking met olie.
True, maar al mijn man zich bemoeid met mijn kookkunsten dan kan hij een trap krijgen waar de zon niet schijnt
nee, Spuit11 had zelf een moeilijk gesprek achter over BB Kellyquote:Op zondag 9 maart 2008 01:35 schreef avonne het volgende:
Wat ging Barry nou net tegen Huub zeggen?
Iets over Jaap had een moeilijk gesprek, achter?
Iemand?
Slaap lekker Musjequote:Op zondag 9 maart 2008 01:46 schreef Musje456 het volgende:
Ik ga tukken. Laat de rest aan jullie fokkers over en lees morgen weer bij. Ik heb begrepen dar Japie heel veel info heeft bijgelezen en ben benieuwd wat, wanneer en hoe (en of) hij dat gaat gebruiken. De finale komt in zicht... Clair heeft blijkbaar brieven laten slingeren: hoe domOffffffffff was dat met opzet? Pffff de kooi waarniets is wat het schijnt maakt je werkelijk sceptisch
Slaap in elk geval lekker mensen (k)
hoor je vast Mickey.....die hoor je overal doorheen...;-)quote:Op zondag 9 maart 2008 01:52 schreef Dutchmannew het volgende:
lekker zit naar streams te kijken maar zelfs als geluid laag staat hoor ik nog snuiven........
klopt dat is wat ik net ook bedoeldequote:Op zondag 9 maart 2008 01:44 schreef Dutchmannew het volgende:
en morgen een mooie brief waarin staat dat alles van B&A wordt ingetrokken net als bij Huub.
Brief die ze hebben gevonden had amanda al gelezen namelijk en das raar als die verscheurt is........
De laatste week zal zonder streams lopen (volgens uitspraken van Japio en Huub).quote:Op zondag 9 maart 2008 01:51 schreef schatje het volgende:
Jaap is bang voor een finale tussen Brian en Huub en omdat die laatste de populairste is wil hij die weg hebben.
Ik denk Huub het wel weet en het spelletje van Jaap meespeelt.
Alleen beslist de Febo nog altijd verder.
Ja erg he, dat gesnuif van Mikey is echt heel erg irritantquote:Op zondag 9 maart 2008 01:52 schreef Dutchmannew het volgende:
lekker zit naar streams te kijken maar zelfs als geluid laag staat hoor ik nog snuiven........
Yep klopt is wel irri........quote:Op zondag 9 maart 2008 01:53 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
hoor je vast Mickey.....die hoor je overal doorheen...;-)
Hebben ze zelf kapotgescheurd om de indruk te wekken dat Claire de brief had weggegooid...... Slimme vorm van misleiden door Brian en Amanda.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:53 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt dat is wat ik net ook bedoelde
Eerst leest Amanda de brief in zijn geheel (las ik ergens op FOK) en daarna ligt tie in stukjes op het bed van Huub&Claire
Hoezo????? waarom eerst netjes uitprinten en daarna verscheuren ????
En zo is het..quote:Op zondag 9 maart 2008 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jouw man zich daarmee zou bemoeien. Jouw recht is toch immers het aanrecht ....
Zeldzaam Uniek hoe goed jij de bal voor open doel kunt leggen![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En zo is het..
Nu moet ik naar bedHeb nog een recht plicht
Een week van te voren toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:56 schreef MissSomebody het volgende:
streams zouden eerder stoppen ivm 22 mei...., iemand een datum vanaf wanneer...???
Ja je MOET naar bed want je hebt een PLICHTquote:Op zondag 9 maart 2008 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En zo is het..
Nu moet ik naar bedHeb nog een recht plicht
Dus je hebt het niet met eigen oren gehoord?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:53 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt dat is wat ik net ook bedoelde
Eerst leest Amanda de brief in zijn geheel (las ik ergens op FOK) en daarna ligt tie in stukjes op het bed van Huub&Claire
Hoezo????? waarom eerst netjes uitprinten en daarna verscheuren ????
Ik ben er van overtuigd dat de Febo zelfs de winnaar gaat bepalen. Huub zal degene zijn met de beslissende stem en die zal zeggen dat Brian wint. Hoe dat precies zal verlopen weet ik niet, maar dat idee heb ik gewoon.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De laatste week zal zonder streams lopen (volgens uitspraken van Japio en Huub).
Verwacht je dat die week nog steeds de FEBO-wet zal gelden ? En dat dan nog steeds scripts lopen ? Of zal FEBO dan de zaak loslaten ?
maar dat mag toch helemaal niet ???????quote:Op zondag 9 maart 2008 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hebben ze zelf kapotgescheurd om de indruk te wekken dat Claire de brief had weggegooid...... Slimme vorm van misleiden door Brian en Amanda.
Zo was het ook de allereerste week, vanaf 23 sept 2006. Toen draaiden ze ook een weekje zonder streams. Materiaal filmen om de eerste TV-uitzending te kunnen monteren en pas vanaf dat moment waren er streams.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een week van te voren toch?
Helemaal niet doorzichtig
Ja stel je voor he dat we het echt weten...(amanda was te dom om eerder al de gehele brief aan brian te vertellen namelijk)...moest ff iets gedaan worden om dat te verbergenquote:Op zondag 9 maart 2008 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hebben ze zelf kapotgescheurd om de indruk te wekken dat Claire de brief had weggegooid...... Slimme vorm van misleiden door Brian en Amanda.
5 dagen in de week, samen met de DGK live in de show............welke omroep is me ontgaan...quote:
dat zou kunnen, maar ik heb weinig streams aangehad vandaag; dus ik hoop dat iemand het volledig gevolgt heeft...quote:Op zondag 9 maart 2008 01:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus je hebt het niet met eigen oren gehoord?
Dan kunnen het ook verschillende brieven zijn.
Dus éérst de post die ze gaat versturen opengemaakt, daarna de brief die Brian uit de vuilnisbak heeft, en ook nog (misschien) één die op bed lag
thnxxquote:Op zondag 9 maart 2008 01:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een week van te voren toch?
Helemaal niet doorzichtig
Oja, Nienke voor RTL live nieuws 100% nl dankzij Guuskeofzo.... Met een gezonde voorkeur voor B en Aquote:Op zondag 9 maart 2008 02:02 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
5 dagen in de week, samen met de DGK live in de show............welke omroep is me ontgaan...
Daar staat toch een boete op?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Das die meid van de radio die vanaf maandag elke dag wordt uitgezonden vanuit DGK 17-20 ma-vr of zoquote:
Een show-hostess, een dj, een ex-belpresentatrice............noem maar op...quote:
dan heeft clair dus 4 brieven geschreven .....Amanda heeft letterlijk de brief die brian beetje voorlas verteld eerder aan brianquote:Op zondag 9 maart 2008 02:03 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar ik heb weinig streams aangehad vandaag; dus ik hoop dat iemand het volledig gevolgt heeft...
Aan de andere kant... boeije zoveel info zal er wel niet instaan
Trusten, sweat dreamsquote:Op zondag 9 maart 2008 02:04 schreef MissSomebody het volgende:
ga slapen......trusten allemaal......l
Ohhhh, dat zou ik een smerig script vinden.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de Febo zelfs de winnaar gaat bepalen. Huub zal degene zijn met de beslissende stem en die zal zeggen dat Brian wint. Hoe dat precies zal verlopen weet ik niet, maar dat idee heb ik gewoon.
Dan zal ie zeker er iets aan overhouden ... anders kan ik het niet voorstellen... 1,5 milj of nietsquote:Op zondag 9 maart 2008 02:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ohhhh, dat zou ik een smerig script vinden.
100% NLquote:Op zondag 9 maart 2008 02:02 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
5 dagen in de week, samen met de DGK live in de show............welke omroep is me ontgaan...
He mag dat wel van de FEBO met ze 2e.....quote:Op zondag 9 maart 2008 02:08 schreef uniekhoorn het volgende:
De twee vermiste smurfen zijn gevonden, eindelijk!!
[ afbeelding ]
Amanda had de brief al helemaal gelezen en doorverteld aan Brian. En daarna hadden ze plotseling alleen nog maar snippers .........quote:Op zondag 9 maart 2008 02:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar staat toch een boete op?
Hoe weet je dat ze zelf kapot hebben gescheurd?
Ze zei nog, ik heb hem netjes terug gelegd op de stapel.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda had de brief al helemaal gelezen en doorverteld aan Brian. En daarna hadden ze plotseling alleen nog maar snippers .........
Oke thxquote:Op zondag 9 maart 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda had de brief al helemaal gelezen en doorverteld aan Brian. En daarna hadden ze plotseling alleen nog maar snippers .........
Leuk, rat promotenquote:Op zondag 9 maart 2008 02:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nienke Disco, DJ vanaf aanstaande maandag vijf dagen in de kooi,
uitzending tussen 1700 en 2000 uur: http://www.100p.nl/deejays.php?djid=16
dat is wat ze vertelde ja en daarna had brian ineens de brief in snippers....quote:Op zondag 9 maart 2008 02:13 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ze zei nog, ik heb hem netjes terug gelegd op de stapel.
Viel echt spontaan uit elkaar...quote:Op zondag 9 maart 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We zullen zien.. ik vertrouw het nietquote:Op zondag 9 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Elke dag mag een andere miljonair bij haar aanschuiven .....
Ben wel benieuwd naar de uitzending huud en jaap wilde al iedere dag....(zal wel appart hokje worden)quote:Op zondag 9 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hèt probleem wordt dan, dunkt me, om Brian verstaanbaar\begrijpbaar over te laten komen...dus een fikse klus voor Nienke...quote:Op zondag 9 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De uitzending word ondertiteld............................................quote:Op zondag 9 maart 2008 02:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hèt probleem wordt dan, dunkt me, om Brian verstaanbaar\begrijpbaar over te laten komen...dus een fikse klus voor Nienke...
da word moeiilijk op de radioquote:Op zondag 9 maart 2008 02:21 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
De uitzending word ondertiteld............................................![]()
Dan moeten er dus extra hulptroepen ingeroepen worden door de ondertitelaars...........quote:Op zondag 9 maart 2008 02:21 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
De uitzending word ondertiteld............................................![]()
Onderhand komt alles over als èèn grote inteelt familie...........quote:Op zondag 9 maart 2008 02:23 schreef chufi het volgende:
Gerry kent Palma dus ook via via ...
mag wat kosten toch.....quote:Op zondag 9 maart 2008 02:23 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dan moeten er dus extra hulptroepen ingeroepen worden door de ondertitelaars...........
Op je autoradio, dat ene regeltje met tekst ......... Tussen de flitser-meldingen door !quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 02:26 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
mag wat kosten toch.....
Leuke streams 2 onder de zonnebank om 2:25 en de rest in de kou alvast aan het wenne aan het leven na de kooi.........(oeps zeg ik nu,,,,)
wat amateuristisch voor Media studentenquote:Op zondag 9 maart 2008 02:14 schreef Lady-night het volgende:
Interview op straat....over DGK
http://www.youtube.com/watch?v=gRggGt3tpHs
dattie amanda dr haar maar in de fik zetquote:Op zondag 9 maart 2008 02:30 schreef Dutchmannew het volgende:
Zo bertje houd het vuur in de gaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |