De laatste week zal zonder streams lopen (volgens uitspraken van Japio en Huub).quote:Op zondag 9 maart 2008 01:51 schreef schatje het volgende:
Jaap is bang voor een finale tussen Brian en Huub en omdat die laatste de populairste is wil hij die weg hebben.
Ik denk Huub het wel weet en het spelletje van Jaap meespeelt.
Alleen beslist de Febo nog altijd verder.
Ja erg he, dat gesnuif van Mikey is echt heel erg irritantquote:Op zondag 9 maart 2008 01:52 schreef Dutchmannew het volgende:
lekker zit naar streams te kijken maar zelfs als geluid laag staat hoor ik nog snuiven........
Yep klopt is wel irri........quote:Op zondag 9 maart 2008 01:53 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
hoor je vast Mickey.....die hoor je overal doorheen...;-)
Hebben ze zelf kapotgescheurd om de indruk te wekken dat Claire de brief had weggegooid...... Slimme vorm van misleiden door Brian en Amanda.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:53 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt dat is wat ik net ook bedoelde
Eerst leest Amanda de brief in zijn geheel (las ik ergens op FOK) en daarna ligt tie in stukjes op het bed van Huub&Claire
Hoezo????? waarom eerst netjes uitprinten en daarna verscheuren ????
En zo is het..quote:Op zondag 9 maart 2008 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jouw man zich daarmee zou bemoeien. Jouw recht is toch immers het aanrecht ....
Zeldzaam Uniek hoe goed jij de bal voor open doel kunt leggen![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En zo is het..
Nu moet ik naar bedHeb nog een recht plicht
Een week van te voren toch?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:56 schreef MissSomebody het volgende:
streams zouden eerder stoppen ivm 22 mei...., iemand een datum vanaf wanneer...???
Ja je MOET naar bed want je hebt een PLICHTquote:Op zondag 9 maart 2008 01:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En zo is het..
Nu moet ik naar bedHeb nog een recht plicht
Dus je hebt het niet met eigen oren gehoord?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:53 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt dat is wat ik net ook bedoelde
Eerst leest Amanda de brief in zijn geheel (las ik ergens op FOK) en daarna ligt tie in stukjes op het bed van Huub&Claire
Hoezo????? waarom eerst netjes uitprinten en daarna verscheuren ????
Ik ben er van overtuigd dat de Febo zelfs de winnaar gaat bepalen. Huub zal degene zijn met de beslissende stem en die zal zeggen dat Brian wint. Hoe dat precies zal verlopen weet ik niet, maar dat idee heb ik gewoon.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De laatste week zal zonder streams lopen (volgens uitspraken van Japio en Huub).
Verwacht je dat die week nog steeds de FEBO-wet zal gelden ? En dat dan nog steeds scripts lopen ? Of zal FEBO dan de zaak loslaten ?
maar dat mag toch helemaal niet ???????quote:Op zondag 9 maart 2008 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hebben ze zelf kapotgescheurd om de indruk te wekken dat Claire de brief had weggegooid...... Slimme vorm van misleiden door Brian en Amanda.
Zo was het ook de allereerste week, vanaf 23 sept 2006. Toen draaiden ze ook een weekje zonder streams. Materiaal filmen om de eerste TV-uitzending te kunnen monteren en pas vanaf dat moment waren er streams.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een week van te voren toch?
Helemaal niet doorzichtig
Ja stel je voor he dat we het echt weten...(amanda was te dom om eerder al de gehele brief aan brian te vertellen namelijk)...moest ff iets gedaan worden om dat te verbergenquote:Op zondag 9 maart 2008 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hebben ze zelf kapotgescheurd om de indruk te wekken dat Claire de brief had weggegooid...... Slimme vorm van misleiden door Brian en Amanda.
5 dagen in de week, samen met de DGK live in de show............welke omroep is me ontgaan...quote:
dat zou kunnen, maar ik heb weinig streams aangehad vandaag; dus ik hoop dat iemand het volledig gevolgt heeft...quote:Op zondag 9 maart 2008 01:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus je hebt het niet met eigen oren gehoord?
Dan kunnen het ook verschillende brieven zijn.
Dus éérst de post die ze gaat versturen opengemaakt, daarna de brief die Brian uit de vuilnisbak heeft, en ook nog (misschien) één die op bed lag
thnxxquote:Op zondag 9 maart 2008 01:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een week van te voren toch?
Helemaal niet doorzichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |