Een show-hostess, een dj, een ex-belpresentatrice............noem maar op...quote:
dan heeft clair dus 4 brieven geschreven .....Amanda heeft letterlijk de brief die brian beetje voorlas verteld eerder aan brianquote:Op zondag 9 maart 2008 02:03 schreef Desii het volgende:
[..]
dat zou kunnen, maar ik heb weinig streams aangehad vandaag; dus ik hoop dat iemand het volledig gevolgt heeft...
Aan de andere kant... boeije zoveel info zal er wel niet instaan
Trusten, sweat dreamsquote:Op zondag 9 maart 2008 02:04 schreef MissSomebody het volgende:
ga slapen......trusten allemaal......l
Ohhhh, dat zou ik een smerig script vinden.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat de Febo zelfs de winnaar gaat bepalen. Huub zal degene zijn met de beslissende stem en die zal zeggen dat Brian wint. Hoe dat precies zal verlopen weet ik niet, maar dat idee heb ik gewoon.
Dan zal ie zeker er iets aan overhouden ... anders kan ik het niet voorstellen... 1,5 milj of nietsquote:Op zondag 9 maart 2008 02:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ohhhh, dat zou ik een smerig script vinden.
100% NLquote:Op zondag 9 maart 2008 02:02 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
5 dagen in de week, samen met de DGK live in de show............welke omroep is me ontgaan...
He mag dat wel van de FEBO met ze 2e.....quote:Op zondag 9 maart 2008 02:08 schreef uniekhoorn het volgende:
De twee vermiste smurfen zijn gevonden, eindelijk!!
[ afbeelding ]
Amanda had de brief al helemaal gelezen en doorverteld aan Brian. En daarna hadden ze plotseling alleen nog maar snippers .........quote:Op zondag 9 maart 2008 02:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar staat toch een boete op?
Hoe weet je dat ze zelf kapot hebben gescheurd?
Ze zei nog, ik heb hem netjes terug gelegd op de stapel.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda had de brief al helemaal gelezen en doorverteld aan Brian. En daarna hadden ze plotseling alleen nog maar snippers .........
Oke thxquote:Op zondag 9 maart 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda had de brief al helemaal gelezen en doorverteld aan Brian. En daarna hadden ze plotseling alleen nog maar snippers .........
Leuk, rat promotenquote:Op zondag 9 maart 2008 02:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nienke Disco, DJ vanaf aanstaande maandag vijf dagen in de kooi,
uitzending tussen 1700 en 2000 uur: http://www.100p.nl/deejays.php?djid=16
dat is wat ze vertelde ja en daarna had brian ineens de brief in snippers....quote:Op zondag 9 maart 2008 02:13 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ze zei nog, ik heb hem netjes terug gelegd op de stapel.
Viel echt spontaan uit elkaar...quote:Op zondag 9 maart 2008 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
We zullen zien.. ik vertrouw het nietquote:Op zondag 9 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Elke dag mag een andere miljonair bij haar aanschuiven .....
Ben wel benieuwd naar de uitzending huud en jaap wilde al iedere dag....(zal wel appart hokje worden)quote:Op zondag 9 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hèt probleem wordt dan, dunkt me, om Brian verstaanbaar\begrijpbaar over te laten komen...dus een fikse klus voor Nienke...quote:Op zondag 9 maart 2008 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De uitzending word ondertiteld............................................quote:Op zondag 9 maart 2008 02:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hèt probleem wordt dan, dunkt me, om Brian verstaanbaar\begrijpbaar over te laten komen...dus een fikse klus voor Nienke...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |