Jimmy ? WHO ?quote:Op zondag 9 maart 2008 02:27 schreef yellowfirst het volgende:
Wie is Jimmy?
Een bekende tent in Amsterdam?
Jimmy ? Woo ?quote:Op zondag 9 maart 2008 02:27 schreef yellowfirst het volgende:
Wie is Jimmy?
Een bekende tent in Amsterdam?
Je moest eens weten hoeveel woorden je kunt weglaten bij Brian .......quote:Op zondag 9 maart 2008 02:28 schreef Dutchmannew het volgende:
weet je zeker dat dat voldoende is.......
Goh, ik wist niet SM zo populair wasquote:Op zondag 9 maart 2008 02:33 schreef Dutchmannew het volgende:
330 mensen die een date met brian wilde....
oooooooooo dat zou ik niet durven vragen aan hem....................quote:Op zondag 9 maart 2008 02:33 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dattie amanda dr haar maar in de fik zet![]()
Hoe kunnen wij nou weten of er bij jou thuis nog wat gaat gebeuren ?quote:Op zondag 9 maart 2008 02:43 schreef John316 het volgende:
Zooo thuis, gaat er nog wat gebeuren vannacht? Iedereen is thuis..
Kwa sympathie komt hij aardig in de buurt van Jaap, en overtreft Brian in hoge mate, maar Jaap is het vermakelijkst en ongrijpbaarst.......quote:Op zondag 9 maart 2008 02:48 schreef noltje het volgende:
Die kleine kutkabouter van een Huub heeft inderdaad grote poten.
Dat moet een hobbit zijn.![]()
Toch moet hij de kooi winnen, hij heeft meer TV gemaakt dan de rest van het zooitje bij elkaar.
Voor Jaap heb ik ook een zwak, vooral in de terrorjaap periode.quote:Op zondag 9 maart 2008 02:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kwa sympathie komt hij aardig in de buurt van Jaap, en overtreft Brian in hoge mate, maar Jaap is het vermakelijkst en ongrijpbaarst.......
quote:Op zondag 9 maart 2008 03:04 schreef noltje het volgende:
[..]
Voor Jaap heb ik ook een zwak, vooral in de terrorjaap periode.
Toen stond ie ook hoog in de popoll met ongeveer 25%.
Ik denk dat Jaap dat toch weer meer op gaat pakken zoals dat interview onlangs in zijn nakie.
quote:Op zondag 9 maart 2008 03:08 schreef Lady-night het volgende:
Heeft Brian twee hersencellen dat hij alles op moet schrijven??? Wat een looser
Het is vandaag nog op TV te zien geweest.quote:Op zondag 9 maart 2008 03:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
![]()
Dat was inderdaad vermakelijk, het was alleen voor de radio.........
Bert en Ernie willen slapen dus de bewonertjes ook. Oogjes dicht, snaveltjes op elkaars privatesquote:Op zondag 9 maart 2008 03:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de telefoon gaat ???
Volgens mij bitter weinigquote:Op zondag 9 maart 2008 03:49 schreef eusjuh het volgende:
Oke lieve mensen wie kan me ff snel bij praten.Was naar een concert en daarna naar de kroeg.Zijn er nieuwe ontwikkelingen door Jaap's 8 uur?
Goedemorgen, niet veel gebeurt, Jaap heeft gemeld dat hij van de USB stick weet,quote:Op zondag 9 maart 2008 03:49 schreef eusjuh het volgende:
Oke lieve mensen wie kan me ff snel bij praten.Was naar een concert en daarna naar de kroeg.Zijn er nieuwe ontwikkelingen door Jaap's 8 uur?
Oh oke las n.l elders dat Huub Claire ineens laat vallen na info van Jaap en ook weer dat Jaap met Claire Huub eruit wil werkenquote:Op zondag 9 maart 2008 03:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij bitter weinigIk ben ook aan het bijlezen
'quote:Op zondag 9 maart 2008 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goedemorgen, niet veel gebeurt, Jaap heeft gemeld dat hij van de USB stick weet,
een aantal SL's toen Jaap het over info had van Internet, heeft aangegeven dat iedereen
wacht op akties van H en J op B en A ................. dat was het wel in het kort.
Geen probleem, nog een kleine update gedaan. En Nowlive heeft weer een vliegtuigquote:
Bij de redactie weten ze ook niet meer hoe ie heet en zijn ze hem uit het beeld verloren , das waarschijnlijk de redenquote:Op zondag 9 maart 2008 03:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oh ja, en er was nog een klein brandje eerder vanavond, maar Ferry
kon die vakkundig blussen ........ tot nu toe geen CAPs van gezien.
Dat doet brainless toch al degelijks bij hemquote:Op zondag 9 maart 2008 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat Mike in z'n blanke billetje genaaid worden ?
[ afbeelding ]
Maar Klaaske zal Mikey niet gaan ballen .......quote:Op zondag 9 maart 2008 04:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Henry is wakker geworden en staat nu aangekleed boven, iets over Mike .... ?
quote:Op zondag 9 maart 2008 01:27 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat dus echt niets doen! Pas als ze met 4 zijn. LafJaap! Terug die CP Lobas!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |