Was toch te verwachten? Ik ben zelf niet verrast. Jaap is een schaker en is berekenend.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:27 schreef petraa het volgende:
Jaap gaat dus echt niets doen! Pas als ze met 4 zijn. LafJaap! Terug die CP Lobas!
Wat kan er eigenlijk voor belangrijks in die brieven staan van Claire...ik heb haar het spel nog niet zien spelen...quote:
Begrijp het eigelijk niet.Bij 4 kan Amanda ook meppen en moet Jaap met Brian.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:29 schreef rooie3 het volgende:
Oke we moeten dus weer wachten tot na de ontslagronde.Begrijp Jaap wel,mept Amanda dan moet Claire met Brian.
Is de bedoeling niet. Dit leidt ons af van Jaap en zijn verhalen.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:12 schreef PeterNB het volgende:
Jezus Christus zeg....geef mij 10 van die brieven en ik leg ze in 10 min. voor je neer....
*zucht*
[ afbeelding ]
ik heb niet alles geluisterd, maar hoorde wel dat Claire schreef dat ze de gastspelers niet aardig vindt.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wat kan er eigenlijk voor belangrijks in die brieven staan van Claire...ik heb haar het spel nog niet zien spelen...
Ja maar ach kindjes van God he, die mogen dat!quote:Op zondag 9 maart 2008 01:33 schreef STAP01 het volgende:
Dit is echt schending van het briefgeheim! En nog hardop lezen ook!
Precies, er zal waarschijnlijk helemaal niets bruikbaars in zitten, maar B en Aquote:Op zondag 9 maart 2008 01:32 schreef schatje het volgende:
Verzin eens wat anders Febo dan een paar gescheurde brieven.
Mensen, laat je niet opnaaien. Alsof Claire ineens hele interessante bruikbare informatie schrijft.
Het irriteert me gewoon dat ze het dan straks in de uitzendingen laten doen lijken alsof Brian zo sneaky bezig is, veel snode plannen beraamd etc. Terwijl ze werkelijk NIKS doen. Hij luistert af, maar doet er stront mee. Het heeft allemaal nul effect, maar wordt zo gedraaid alsof Brian dé winnaar is.quote:Op zondag 9 maart 2008 01:32 schreef schatje het volgende:
Verzin eens wat anders Febo dan een paar gescheurde brieven.
Mensen, laat je niet opnaaien. Alsof Claire ineens hele interessante bruikbare informatie schrijft.
Dan is het toch gewoon dom van haar om die brieven te laten slingeren?quote:Op zondag 9 maart 2008 01:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb niet alles geluisterd, maar hoorde wel dat Claire schreef dat ze de gastspelers niet aardig vindt.
Die kan ze nog flink om de oren krijgen. Daar staat ze dan echt voor lul mee, als dat openlijk gezegd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |